*geluid van uiteenspattende dromenquote:Op donderdag 24 november 2005 03:37 schreef melke het volgende:
Haha jeeeezus. Nee ik heet niet Elke en hou ook niet van Melk
Ik heet daarentegen wel Morwen en kom echt uit Midden Aardequote:Op donderdag 24 november 2005 03:37 schreef melke het volgende:
Haha jeeeezus. Nee ik heet niet Elke en hou ook niet van Melk
Welkom in ons kikkerlandjequote:Op donderdag 24 november 2005 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heet daarentegen wel Morwen en kom echt uit Midden Aarde![]()
Ik zal wel lekker slapen en ja ik kan erg kribbig worden van iemand als apk.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker hoor en KRIBBIG ook![]()
Het kan zijn dat ik lieg he? Hoezo uiteenspattende dromen? The love of your life heet Elke?quote:Op donderdag 24 november 2005 03:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*geluid van uiteenspattende dromen
Vraag2: Maar... dan.... hoe... waarom in godsnaam dan?
Ik hoop dat je je deze week ook weer wat beter voelt na de behandelingenquote:Op donderdag 24 november 2005 03:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal wel lekker slapen en ja ik kan erg kribbig worden van iemand als apk.![]()
Misschienquote:Op donderdag 24 november 2005 03:40 schreef melke het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik lieg he? Hoezo uiteenspattende dromen? The love of your life heet Elke?
Thanxquote:Op donderdag 24 november 2005 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welkom in ons kikkerlandje
Pas je je wel even aan middels een inburgerkings cursus?
Bijna bijna.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:42 schreef FuTilE het volgende:
Je heet Mel, en naar traditioneel Limburgsche begrippen verplicht de boze internet-God je je nu opeens Melke te noemen en dagelijks een kwart vlaai te eten?
Nee. Nee. Neequote:Op donderdag 24 november 2005 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien![]()
Heb je reden tot liegen? Ben je een beroepsmatige leugenaresse? Hou je stiekem wel van melk?![]()
Vraag 3: Wie is dat hondje in jouw avatar?
Niet doen joh, iedereen is andersquote:Op donderdag 24 november 2005 03:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal wel lekker slapen en ja ik kan erg kribbig worden van iemand als apk.![]()
Uiteraard is Melke ook gewoon een Scandinavische naamquote:
Graag want na grondige inspectie blijkt ie leeg.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ik een fles in jouw krat stoppen?
Wat eet jouw hond? Pedigree Pal, Frolic, Whiskas?quote:Op donderdag 24 november 2005 03:44 schreef melke het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee
Heb zo'n hond, vandaar dat hondje. Wist niets anders leuks
* Stereotomy stopt een fles in sig000's kratquote:Op donderdag 24 november 2005 03:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Graag want na grondige inspectie blijkt ie leeg.![]()
Frolic en soms boterhammen en soms overblijfjes en natuurlijk vlaaiquote:Op donderdag 24 november 2005 03:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat eet jouw hond? Pedigree Pal, Frolic, Whiskas?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |