Beter een borrel denk ik...... thanksquote:Op donderdag 24 november 2005 04:19 schreef essie05 het volgende:
[..]
Sorry....glaasje water voor de schrik?
He, ik ook....gegroet, ouwe knakkerquote:
Pssst ben absoluut geen limburger hoor..quote:Op donderdag 24 november 2005 04:20 schreef FuTilE het volgende:
Eh, zitten er nu opeens alleen maar Limbugers?
En waarom zijn die zo erg aangetrokken tot BB? Dat is wel tamelijk vreemd... Of niet? Ja. Eigenlijk wel.
Ik ben redelijk bereisd, maar Limburg....quote:Op donderdag 24 november 2005 04:20 schreef FuTilE het volgende:
En waarom zijn die zo erg aangetrokken tot BB? Dat is wel tamelijk vreemd... Of niet? Ja. Eigenlijk wel.
Nee... Friesland, presentquote:Op donderdag 24 november 2005 04:20 schreef FuTilE het volgende:
Hee, een man een man, een woord een woord, zo ging dat toch? Ik had het beloofd, en dus komt het ookquote:Op donderdag 24 november 2005 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
En lucht het op![]()
Grappig verhaal wel![]()
Wist ik veel dat je hier ging chillenquote:
Ik probeer een beetje in de geest van Pim te posten.quote:
Noord Holland meldt zichquote:Op donderdag 24 november 2005 04:20 schreef FuTilE het volgende:
Ligt het aan het tijdstip of aan de leefdtijd...ik ben van hetzelfde bouwjaar(ook 36)quote:Op donderdag 24 november 2005 04:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, ik ook....gegroet, ouwe knakker![]()
Hallo leeftijdgenoot!quote:Op donderdag 24 november 2005 04:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, ik ook....gegroet, ouwe knakker![]()
Pimmutjuhquote:Op donderdag 24 november 2005 04:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik probeer een beetje in de geest van Pim te posten.![]()
Wij zijn stokoud en hebben minder slaap nodigquote:Op donderdag 24 november 2005 04:23 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ligt het aan het tijdstip of aan de leefdtijd...ik ben van hetzelfde bouwjaar(ook 36)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |