Ik heb al een lunchafspraak morgen, helaas.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:08 schreef melke het volgende:
[..]
3 keer raden waar ik woon zeg! Enne wat kweek je? Wiet?
Oss.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:08 schreef melke het volgende:
[..]
3 keer raden waar ik woon zeg! Enne wat kweek je? Wiet?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 november 2005 04:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb al een lunchafspraak morgen, helaas.
Ik heb bacterien gekweekt en morgen gaan we met hepatitis virusjes aan de slag.
En nu ben ik echt naar bed.![]()
Verander de topic naam dan! Ik smeek je!quote:Op donderdag 24 november 2005 04:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wel in een SC, maar volgens mij niet meer in een [BB CS]![]()
![]()
Stel je dan voor, zeg!quote:Op donderdag 24 november 2005 04:10 schreef melke het volgende:
[..]
Verander de topic naam dan! Ik smeek je!
Jammer. Hij komt ff heel sneaky op zijn slofjes binnen sluipen........quote:Op donderdag 24 november 2005 04:10 schreef essie05 het volgende:
[..]
Troost je ik ook hoor,ik was net te laat.![]()
Kijk Henk, dat moeten we hebben, Dat ze gaan smeken om iets. En het mooie is, dat we naks hebben hoeven te doen.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:10 schreef melke het volgende:
[..]
Verander de topic naam dan! Ik smeek je!
Nee ken geen keesquote:Op donderdag 24 november 2005 04:11 schreef essie05 het volgende:
Melanie en Kees?Vandaar Melke?
En misschien wel naakt....we hoeven ons daar verder geen voorstellingen bij te maken,we weten immers hoe hij eruit ziet.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jammer. Hij komt ff heel sneaky op zijn slofjes binnen sluipen........![]()
Nee daar woon ik nietquote:Op donderdag 24 november 2005 04:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Volgens mij woon je gewoon in Stein.....
Alleen in Stein zegt men nog 'Ezel', nl.;]
Waar, waar, waarquote:Op donderdag 24 november 2005 04:09 schreef doka het volgende:
Toestand, chaos en rumoer
quote:Op donderdag 24 november 2005 04:11 schreef essie05 het volgende:
Melanie en Kees?Vandaar Melke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |