Ik snap "the man figuren" niet?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:25 schreef melke het volgende:
[..]
Als ik de mensen van nu vergelijk met de andere BB vind ik deze vrij nuchter. Daar hou ik wel van. Hou niet van die Kelly figuren en die Andries ik ben the man figuren
Dat doen ze omdat het misschien voor een van hen de laatste avond isquote:Op donderdag 24 november 2005 01:20 schreef Wup het volgende:
sinds wanneer liggen Lieske, Chantal & Ingrid met zijn 3-en op een rijtje?
huuuuuh?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:22 schreef CartWOman het volgende:
Na enige zelfreflectie ben ik toch blij dat ze de streams hebben weggedraaid.
Ik had er niet naar kunnen kijken/luisteren. Belachelijk, dat je nog zo preuts kan zijn in deze tijden.
hahaquote:Op donderdag 24 november 2005 01:27 schreef Minouishere het volgende:
ligt nattelie daar ook nog ergens?
Was maar een geintje hoor. Dit is denk ik inderdaad een soort afscheidceremonie.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:24 schreef Wup het volgende:
[..]
aha, ik had het nog nooit gezien, ik dacht misschien als afscheidsceremonie
Nee, dat zei Ingrid.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
Ze moeten toch om 06:00uur op en dat was Chantal even vergeten
mja, ik was er al achter, ik blijf naief ondanks maanden BB-fokkenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:28 schreef F4iTH het volgende:
Was maar een geintje hoor. Dit is denk ik inderdaad een soort afscheidceremonie.
Deze misschien?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:28 schreef Arliator het volgende:
lieske, zo'n onlogische tandenborstel, daar kan je niet goed mee schrobben, kon niet opmaken over welke tandenborstel ze het had
Ik denk dat je dat zwaar kan vergetenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:29 schreef Minouishere het volgende:
ah toe nou hummie, 1 shot van de kraamkamer aub, dan weten we genoeg.......
Zo'n jongen die denkt dat hij helemaal je van het is, helemaal geweldig. Maar ondertussen wel met een ex kerel zoenen. Niet mijn stijlquote:Op donderdag 24 november 2005 01:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik snap "the man figuren" niet?
Maar jij kan het dus met de meeste bewoners wel vinden?
En we zijn weer zover.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:11 schreef Lamon het volgende:
Straks weer naar 6 ronkende lui kijken, lekker inspirerend.
Nu nog? Nou ik ga maar eens mn bedje opzoeken en dat ga ik nu zwaar en zeker doenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:32 schreef melke het volgende:
Ik ga maar eens eten denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |