In je profiel staat manquote:Op donderdag 24 november 2005 01:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
ThanksAnders sta ik hier straks nog bekend als meesteres van de kots
![]()
Samen kotst ook veel leuker![]()
Sommige mensen weten het verschil tussen links en rechts ook nietquote:
Ik weet bijvoorbeeld nog steeds niet of ik links- of rechtsdragend benquote:Op donderdag 24 november 2005 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sommige mensen weten het verschil tussen links en rechts ook niet![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sommige mensen weten het verschil tussen links en rechts ook niet![]()
Nee, ik was te laat... maar er gebeurde niks volgens mij. Ze lagen naast elkaar.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:11 schreef F4iTH het volgende:
Heeft iemand nog een cap kunnen maken van stream 1?
Ik verwacht dat als het echt pikant word bij Dido en Roel het sowieso niet word uitgezonden vanwege privacy (hebben ze ook gevraagd aan BB dacht ik)quote:Op donderdag 24 november 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
Wat zou nou de afweging zijn om ons streamertjes zo te jennen met deze censuur?
We kijken tóch wel naar de TV-uitzendingen..
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:11 schreef F4iTH het volgende:
Heeft iemand nog een cap kunnen maken van stream 1?
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet bijvoorbeeld nog steeds niet of ik links- of rechtsdragend ben![]()
Ow lolquote:
Georgiequote:Op donderdag 24 november 2005 01:12 schreef riri het volgende:
Hebben ze bij Kim en die jongen,weet zijn naam niet meer ook gedaan,die nacht in die caravan,niet alles werd daarvan uitgezonden op de streams
Hij wilde vragen of bb de tekst die hij geschreven en gezongen heeft vanavond wilde uittikken voor de genomineerden. Maar bb deed de deur niet open van de dbk. Wat dus een nee betekendquote:Op donderdag 24 november 2005 01:12 schreef Digi23 het volgende:
wat gaat joost naar de dagboek kamer?
Ik was ook net te laat.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, ik was te laat... maar er gebeurde niks volgens mij. Ze lagen naast elkaar.
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/ScreenHunter_089.jpg]afbeelding][/url]
Doe er je voordeel mee![]()
Op je konijnensloffen zeker?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:14 schreef bunnyma het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mensen, ik wens jullie een goede nachtrust toe. Ik heb me geamuseerdmaar ga nu heeeeel zachtjes naast bunnypa sluipen. Hopelijk wordt hij niet wakker.![]()
![]()
dat begrijp ik dus niet, dan ga je het toch JUIST uitzendenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:12 schreef BONG4002 het volgende:
Ik verwacht dat als het echt pikant word bij Dido en Roel het sowieso niet word uitgezonden vanwege privacy (hebben ze ook gevraagd aan BB dacht ik)
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:14 schreef bunnyma het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mensen, ik wens jullie een goede nachtrust toe. Ik heb me geamuseerdmaar ga nu heeeeel zachtjes naast bunnypa sluipen. Hopelijk wordt hij niet wakker.![]()
![]()
En panda's planten zich niet zo snel voort, dus dat is veel interessanter.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:15 schreef FuTilE het volgende:
Vreemd dat die twee dit soort privileges krijgen..
Maar goed, op zich niet zo vreemd dat ze wegzappen. Als ik moest kiezen tussen het paringsritueel van twee gehandicapte panda's en het gehijg van het ijskonijn en die krentenbol, zou ik zeker voor de panda's kiezen.
weltrusten bunnymaquote:Op donderdag 24 november 2005 01:14 schreef bunnyma het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:14 schreef bunnyma het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bij Bart en Sabine wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:12 schreef riri het volgende:
Hebben ze bij Kim en die jongen,weet zijn naam niet meer ook gedaan,die nacht in die caravan,niet alles werd daarvan uitgezonden op de streams
Ja... is wel grappig om te horen ja.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:17 schreef melke het volgende:
Gezellig op de meiden slaapkamer
daar kan Nathalie toch nooit doorheen slapenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:17 schreef melke het volgende:
Gezellig op de meiden slaapkamer
Gaat ze maar bij haar vriendinnetje liggenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:17 schreef Wup het volgende:
[..]
daar kan Nathalie toch nooit doorheen slapen
Ik heb nog een videootje liggen van BB1... zucht...quote:Op donderdag 24 november 2005 01:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Toen het programma nog puur was..
En jij nog maagd.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb nog andere video's liggen hier, meer in de sfeer wat Dido en Roel zouden moeten doen, of wat ze nu aan het doen zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb nog een videootje liggen van BB1... zucht...
Er zijn bepaalde beperkingen natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 01:19 schreef Minouishere het volgende:
dit is toch BB !!! we willen alles zien..............daarvoor zitten we hier met z'n allen toch?
Ja, vond ik toch wel de leukste BB. Ik ken niet alle seizoenen... wel die met Georgie en zo. En die met Andries en zo, dat was toch weer een andere?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die ligt stiekem mee te luisteren en verteld morgen alles aan Dido. Wedden?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:17 schreef Wup het volgende:
[..]
daar kan Nathalie toch nooit doorheen slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |