appels, perenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:51 schreef zoalshetis het volgende:
gelukkig is samir a niet veroordeeld... en de man met twee molotovcocktails in zijn auto wel...
Ik kan je wel wat literair werk van Marokkaanse Nederlanders aanbevelen:quote:Op woensdag 23 november 2005 23:30 schreef nozem het volgende:
Slim van hem. De eerste Islamitische neerlandicus moet nog opstaan namelijk.
Gisteren stond in de Limburger nog een interview met een islamitische neerlandicus.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:30 schreef nozem het volgende:
Slim van hem. De eerste Islamitische neerlandicus moet nog opstaan namelijk.
moment dat hij een dreigbrief in het Meki's schrijft zal hij ook wel aangepakt worden denk ik toch hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 23:51 schreef zoalshetis het volgende:
gelukkig is samir a niet veroordeeld... en de man met twee molotovcocktails in zijn auto wel...
Ah dat verklaart veel van dit forum. Allemaal mensen die zich proberen voor te doen als kaalkopjes en daarom zo gruwelijk spellen. Ik had het nooit door. Tot voor kort dacht ik dat de vereniging van dyslectici fok tipte als plaats waar je met je handicap toch goed terecht kon.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef Deadre het volgende:
Dreigmail bewust slecht gespeld
Workum - De veertigjarige Workumer die deze zomer vlak voor nautisch evenement Sail een dreigmail over mogelijke aanslagen stuurde, gebruikte met opzet zeer gebrekkig Nederlands.
Zodoende wilde hij de verdenking op een islamitische terreurorganisatie leggen. De man hoorde gisteren in de rechtbank van Amsterdam vijftien maanden celstraf, waarvan vijf voorwaardelijk, tegen zich eisen.
Bovendien eiste justitie een proeftijd van twee jaar en verplichte reclassering, om herhaling te voorkomen. De Workumer wilde ,,de mensen flink laten schrikken” en stuurde op 15 augustus een mail aan SBS6-programma Hart van Nederland.
bron
Wannabe ex voorzitter LPF Sergej Moleveld ?Walgelijk en tegelijkertijd triest hoe sommige idioten zaken proberen te polariseren
Dat zijn Marokkanen, maar zijn het ook Moslims? Niet elke in Nederland wonende Marokkaan is praktiserend Moslim natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:24 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat literair werk van Marokkaanse Nederlanders aanbevelen:
- Hafid Bouazza
- Abdelkader Benali
- Mustafa Stitou
- Fouad Laroui
Zowat allemaal al bedacht met ettelijke binnenlandse en buitenlandse literaire prijzen voor hun proza en poëzie.
Veel succes met de eye-opener!
idd.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Echt zo'n Michiel Smit actie, ziek.²
Dit is een grapje, toch? De man valt nog volledig onder het jeugdrecht.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef Deadre het volgende:
De veertigjarige Workumer
-knip-
De man
Een puber uit Workum vond het wel 'n tof idee om ivm Sail 2005 een mailtje naar SBS te sturen, waarbij hij de indruk wilde wekken dat er vanuit Islamitische richting aanslagen gepleegd zouden worden.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:24 schreef PDOA het volgende:
ik niet begrijp wat aan de handje is hier
Huhquote:Op donderdag 24 november 2005 11:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dit is een grapje, toch? De man valt nog volledig onder het jeugdrecht.
Een 40-jarige puber?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een puber uit Workum vond het wel 'n tof idee om ivm Sail 2005 een mailtje naar SBS te sturen, waarbij hij de indruk wilde wekken dat er vanuit Islamitische richting aanslagen gepleegd zouden worden.
De rechter vond het ook tof... Zo tof dat 'ie 10 maanden mag blijven logeren...
*in ogen wrijft*quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 02:21 schreef nonzz het volgende:
Dat verklaard ook meteen waarom er op dit forum zo slecht wordt gespeld. Iedereen wil hier de schuld aan de allochtonen geven!
ff offtopic;quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |