quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij weet Jerney niet dat er 2 knoppen zijn
Zou jij daar niet bij zijn trouwens?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Weet je wie er nu liedjes aan het zingen is in Paradiso?
Mits de kandidaat een penis heeft.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
idd, elke keer licht bij haar dat idols-logo op
Straks worden ze waarschijnlijk een voor een binnengeroepen, dus misschien vliegt hij er nog uit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:20 schreef PeRi het volgende:
Maar wat was dat nou net voor het reclameblok? Met Huib? Zou ie toch doormogen?
Dat semigejammer van Cheyenne was wel fake. Ze weet heus dat ze hiermee kijkers trekt. Come on, ze vond het echt niet erg.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tranen voor Tjeerd zijn heus niet fake!![]()
Cheyenne heeft bij mij een puntje gescoord. Maar ze is nog wel een enge paarse trol
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:22 schreef PeRi het volgende:
Zou jij daar niet bij zijn trouwens?
Ik denk dat dat is om het aantal precies goed te strijken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Straks worden ze waarschijnlijk een voor een binnengeroepen, dus misschien vliegt hij er nog uit.
Heb je de TV in een andere kamer?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wil straks trouwens iemand weer gillen als het weer begint?
jupquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je de TV in een andere kamer?![]()
![]()
Ik wel iigquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je de TV in een andere kamer?![]()
![]()
Het liefst heeft ze die wel zwart.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mits de kandidaat een penis heeft..
Verdomd zeg. Echt klote.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
En Patti Smith vanmiddag was óók al uitverkocht.
en dan jerny een ja, en dan kunnen ze even een spannend muziekje doen gekoppeld met een flits van de gespanne blik van de desbetreffende kandidaatquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:24 schreef pberends het volgende:
Die Van Thijn opvallend vaak een kruisje inderdaad. Daarom mag ie zeker als eerste, om het spannend te houden.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef Zhenar het volgende:
SINTERKLAASKAPOENTJE!!! HET BEGINT!!!!!
Ja, daarom zeg ik het juist, let maar op de volgorde hoe ze stemmen. (de uitslag is steeds pas na de derde stem duidelijk)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |