Kijken of de tienermeisjes die stemmen er ook zo over denkenquote:
Dat was de herhaling van zaterdag.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:45 schreef Ayaxola het volgende:
Wat is er woensdags dan op tv?
Hij zit in Hengelo op de PABO, waar hij woont weet ik zo nietquote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef sbientje het volgende:
waar komt die evert vandaan dan Troel?
want ik dacht dat ik m laatst in de bus zag![]()
Ik dus welquote:
Hoe kom je daarbij? Ik heb net even gekeken en bijv. www.rafaellamusic.nl was (nog) niet geregistreerd.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:39 schreef BVO het volgende:
Al de www.naammusic.nl adressen zijn alweer geregistreerd... heb helaas nog geen afwijkingen ontdekt.
Mmm... inderdaad, je hebt gelijk, my mistake. Maar wie is die E. Hoitsma uit Groningen? Die zegt mij niks.quote:
Welke zoal?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:39 schreef BVO het volgende:
Al de www.naammusic.nl adressen zijn alweer geregistreerd... heb helaas nog geen afwijkingen ontdekt.
Alleen jammer dat het lijkt alsof hij een matje laat groeien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:56 schreef TheVulture het volgende:allemaal ben ik weer....
Heb net even op de site zitten speuren en mijn favoriet tot nu toe zit er toch nog in: Sonny
In eerste instantie dacht ik dat die gast Stacey heette maar het was dus Sonny in de lichtblauwe trui, wat mij betreft een top 10-kandidaat
Ik kan me nog een quote van jou over Idols bij de SHO-awards herinnerenquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb er zin in!Had nooit verwacht dat ik Idols weer leuk zou vinden...
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kan me nog een quote van jou over Idols bij de SHO-awards herinneren.
Nee, dat ging over de grooste Idolsfan-award, waarbij jij een opmerking in de trant van Welke idioot kijk dááárt nou naar?!??!?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Volgens mij ging dat over IDO en dat er dus geen forum voor moest komen.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, dat ging over de grooste Idolsfan-award, waarbij jij een opmerking in de trant van Welke idioot kijk dááárt nou naar?!??!?plaatste
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |