Een dubbele nog wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef tong80 het volgende:
Niet Arjan Peetes die ander kut kloter ik heb een black out
We kunnen natuurlijk, zoals ik al zo'n 300 topics geleden voorstelde, als vuistregel hanteren dat degene die een plaatje heeft openstaan het nieuwe topic opent.quote:
Ik hap niet..........quote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef pyl het volgende:
We kunnen natuurlijk, zoals ik al zo'n 300 topics geleden voorstelde, als vuistregel hanteren dat degene die een plaatje heeft openstaan het nieuwe topic opent.![]()
Dat schijnt echter nogal moeilijk te zijn, voor lieden met een zekere geldingsdrang.![]()
Waar is die tijd gebleven........quote:Op woensdag 23 november 2005 22:03 schreef Tokay het volgende:
Ik hap niet..........
Jammer hè...... pyltje............![]()
same here......Is precies wat ik vanmiddag al stelde.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef Tokay het volgende:
Ja, natuurlijk weet ik wie het is.
Alleen... zijn naam schiet me even niet te binnen.
Ja, de intellectueel die zijn vrouw sloeg, aldus Theo van Gogh.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef Tokay het volgende:
Michael Zeeman natuurlijk.
Shit ja. De Hans Kraaij SR onder de criticiequote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef Tokay het volgende:
Ja, het lijkt alweer eeuwen geleden..........quote:
Theo van Gogh zei wel vaker iets, pyl.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef pyl het volgende:
Ja, de intellectueel die zijn vrouw sloeg, aldus Theo van Gogh.![]()
Ik keek altijd naar "Zeeman met boeken" en nu kom ik niet op de man z'n naam.......quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef Tokay het volgende:
Ik denk dat je niet zo zeer dermenteert, volgens mij ben je gewoon dyslectisch, tong.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Hier kan ik niet tegen.
Litgeratureluiurs criticus die zelf vresleijke boekn schrijft
De naam mijn god ik dermenteer
Ja, Karin Spaink.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |