Ze staan nog wel in het overzicht, maar je krijgt inderdaad een melding dat er een storing is opgetredenquote:
Warem binnen 4 minuten uitverkochtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:13 schreef CStriker het volgende:
Appeltje eitje via eventim. 2 staanplaatsen vloer!
Waar heb je die besteld? Ik zat allemaal te zoeken op livenation.be maar ik kwam er niet aan uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:15 schreef Evertje het volgende:
Ik ben erbij in Antwerpen, na uurtje klikken kwam ik er eindelijk door
Nu hopelijk eens een mailtje met de bevestiging (die ik wel al heb uitgeprint).
Ik zit ook op West DEquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb 4 kaartjes. 2 staanplaatsen en 2 zitplaatsen in West DE. Welke plaatsen zijn beter?
Volgens mij wij ook. FOK!meet dan maar?quote:
Misschien komen we elkaar wel tegen. Kunnen we het over Fok! hebben.quote:
http:www.teleticketservice.comquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld? Ik zat allemaal te zoeken op livenation.be maar ik kwam er niet aan uit.
WHOWE !!!quote:
Ow. Dat is wel handig om te weten mochten er nog andere leuke dingen in A'werpen staan. Thanks.quote:
DG is west.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij wij ook. FOK!meet dan maar?.
Edit: Ohnee, Oost DG.
Ow op het kaartje staat toch echt Oost / DG.quote:
geef het een uurquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is nog aardig rustig op Marktplaats, had ik niet verwacht.
Als je goede zitplaatsen hebt, ben ik bereid om mijn 2 staanplaatsen met die van jou te ruilen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:31 schreef greatgonzo het volgende:
niet normaal, volgens mij waren die veldkaarten met 5 min weg, want ik kon er eerst niet opkomen, 10.05 wel, en toen al weg!
Soms moet je roeien met de riemen die je hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:34 schreef greatgonzo het volgende:
nou, we hadden er 2 x 4 willen bestellen, dus dat wordt hem niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |