Hehe, waren die niet echt bekend met het begrip 'pit'?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef Nielsch het volgende:
Vorige keer in de HMH heb ik echt gelachen. Van die kleine 14-jarige meisjes vooraan die COMPLEET verrast werden door de pit.
En die vier gasten uit de zaal die het podium op mochten komen om een nummer te spelen.
Ja, dat alles...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Hehe, waren die niet echt bekend met het begrip 'pit'?Van die snolletjes die de hele dag voor de deur staan te campen, als een idioot naar voren rennen, alleen maar hysterisch staan te krijsen en daarna 'supermelig' naar huis gaan?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef Nielsch het volgende:
Vorige keer in de HMH heb ik echt gelachen. Van die kleine 14-jarige meisjes vooraan die COMPLEET verrast werden door de pit..
Ze staan nog wel in het overzicht, maar je krijgt inderdaad een melding dat er een storing is opgetredenquote:
Warem binnen 4 minuten uitverkochtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:13 schreef CStriker het volgende:
Appeltje eitje via eventim. 2 staanplaatsen vloer!
Waar heb je die besteld? Ik zat allemaal te zoeken op livenation.be maar ik kwam er niet aan uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:15 schreef Evertje het volgende:
Ik ben erbij in Antwerpen, na uurtje klikken kwam ik er eindelijk door
Nu hopelijk eens een mailtje met de bevestiging (die ik wel al heb uitgeprint).
Ik zit ook op West DEquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb 4 kaartjes. 2 staanplaatsen en 2 zitplaatsen in West DE. Welke plaatsen zijn beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |