Heeft Kyra nog vrienden eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:49 schreef soapie het volgende:
[..]
Wie neemt Kyra nou nog serieus dan????![]()
Ehm... ja.... enne.... die ook ja...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Heeft Kyra nog vrienden eigenlijk?
Had ze die dan???quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Heeft Kyra nog vrienden eigenlijk?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:54 schreef DeTolk het volgende:
TT mag aangepast naar Everybody hates Kyra.
Gaat lekker zo....quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:25 schreef -Marlii- het volgende:
Grom, 9 december geen ONM. Stom Wereldbeker schaatsen
Jaquote:
Kijk je wel uit met je nek??? Deed ik namelijk ook en...Nouja, laat maar zitten, vanavond weer onmquote:Op zondag 27 november 2005 21:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hier zit iemand heeel erg hard ja te knippen
Ik zal voorzichtig zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:24 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met je nek??? Deed ik namelijk ook en...Nouja, laat maar zitten, vanavond weer onm![]()
Goedzo meis...quote:
Ben blij dat je mij dat niet guntquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:26 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Goedzo meis...
Ik wil natuurlijk niet dat je jezelf auw doet...
Sommige mensen gun ik dat wel..![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:31 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ben blij dat je mij dat niet gunt
ONM of dit topic ??quote:
Je zult er maar zin in hebben om aan een bejaarde te likken!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:58 schreef Viking84 het volgende:
nee Joost en Annemarie zijn leuk. Woeiii!!!. Ik was al bang dat t niet meer ging goedkomen
Ja en de rest van dat forum ligt op zijn reet!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:00 schreef Iwan1976 het volgende:
DOK OPEN: Schrijf een DOK-DICHT en win een DOK-SHIRT
Hij heeft zn rijbewijs nog niet zo langquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:42 schreef LeefbaarFok het volgende:
Waarom rijdt Joost niet zelf in die pooierbak?
Jij dr ook al last van ??quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:00 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja en de rest van dat forum ligt op zijn reet!
So?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:34 schreef -Marlii- het volgende:
Hij heeft zn rijbewijs nog niet zo lang
Het is toch ook niet verantwoord iemand in zoon auto te laten rijden zonder rijbewijs ..quote:
Joost heeft zijn rijbewijs.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:42 schreef -Marlii- het volgende:
Het is toch ook niet verantwoord iemand in zoon auto te laten rijden zonder rijbewijs ..
Jop nog niet zo lang ..quote:
Loting voor de WK voetbal toch?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:25 schreef -Marlii- het volgende:
Grom, 9 december geen ONM. Stom Wereldbeker schaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |