Nah, kan vast niet lang meer durenquote:Op zondag 27 november 2005 20:21 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Trouwens, wanneer bespringt Marnix Joyce nou eindelijk eens?!
Ze hoeven alleen maar even dronken te raken....Mij zoeft naar de kast, pakt een fles wijn, een fles champagne en een fles wodka en stuurt die, samen met een uitnodiging voor beide mensen naar een kamer in Waalberg..quote:Op zondag 27 november 2005 20:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nah, kan vast niet lang meer duren
Mij zat ook al te denken...quote:Op zondag 27 november 2005 20:30 schreef babette21 het volgende:
Marli, tenzij je de bruidskant van het leven bedoeld, moet je bride even veranderen in bright
Gaat je geen moer aan!quote:Op zondag 27 november 2005 20:21 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Hoe weet jij dat?
Ben je een keer bij ze thuis geweest dan?
Verrekquote:Op zondag 27 november 2005 20:30 schreef babette21 het volgende:
Marli, tenzij je de bruidskant van het leven bedoeld, moet je bride even veranderen in bright
Hier zit iemand heeel erg hard ja te knippenquote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ze hoeven alleen maar even dronken te raken....Mij zoeft naar de kast, pakt een fles wijn, een fles champagne en een fles wodka en stuurt die, samen met een uitnodiging voor beide mensen naar een kamer in Waalberg..![]()
Net offie dr in komtquote:Op zondag 27 november 2005 20:21 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Hoe weet jij dat?
Ben je een keer bij ze thuis geweest dan?
ik heb het origineel niet bij de hand/online staan, alleen deze verkleinde [en dus wazige] versie...quote:Op maandag 28 november 2005 13:10 schreef Lovechild het volgende:
Ik zoek:
ofwel een foto van Bennie Carstens, ofwel de oplossing over welke rol hij (Peter de Gelder dus) speelt in de Club van Sinterklaas (alwaar ook Hillard te bewonderen was overigens).
Wie oh wie?
Super, Babette!quote:Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb het origineel niet bij de hand/online staan, alleen deze verkleinde [en dus wazige] versie...
[hij staat ook op één van de anpfoto's, maar die doen 't om raadselachtige wijze niet....]
quote:Er staat de kijker een grote verrassing te wachten wat betreft Kasper. In het begin is hij redelijk op de achtergrond, tot er iemand langskomt, die een leuke wending aan het verhaal geeft…
Ik moet ook zeggen dat ik in de gauwigheid ook geen idee had waar ik moest kijken, toen ik alleen maar kruisjes zag bij de persfoto's ;-)quote:Op maandag 28 november 2005 13:58 schreef babette21 het volgende:
deze staat bij "ex-acteurs", staan alweer wat maanden online...
maar in het algemeen komt er natuurlijk steeds iets nieuws bij,
dus kan het best zijn dat je [nog] niet alles gezien hebt
ik zal binnenkort eens naar de anpfoto's kijken, snap niet waarom ze 't niet doen
Jannes Reitsema??????quote:Op maandag 28 november 2005 15:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
geinig hoofd
"iemand" als in "een oude bekende"???![]()
Dan kun je Sanne ook aan JP koppelen. Die heeft ook een goed hart.quote:Op maandag 28 november 2005 18:08 schreef pberends het volgende:
Waarom krijgen Tonnie en Sanne niet wat samen, de enige 2 personages met een goed hart namelijk.
Goeie vraag ja, ze mag van mij best terugquote:Op maandag 28 november 2005 18:53 schreef soapie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Bettina Wertheimer, komt die nog eens terug????
Ik mis haar.....quote:Op maandag 28 november 2005 18:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goeie vraag ja, ze mag van mij best terug
quote:Op maandag 28 november 2005 19:01 schreef babette21 het volgende:
is ze weg dan?
Over Harmsen wordt tenminste nog gesproken.quote:Op maandag 28 november 2005 19:01 schreef babette21 het volgende:
is ze weg dan?
of is 't net zo iets als met Harmsen in gtst?!
Of Gyman door Kasper.quote:Op maandag 28 november 2005 19:46 schreef pberends het volgende:
Oh oh, Esmee wordt ontmaagd door Caspers, hoe voorspelbaar.
goeie reden om niet te kijkenquote:Op maandag 28 november 2005 22:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanaf 5 december komt BNN met de dramaserie SPRINT, waarin Manuel Broekman (ONM: Lex Citroen) een van de hoofdrollen speelt.
quote:
Wie neemt Kyra nou nog serieus dan????quote:Op maandag 28 november 2005 23:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]dat was heel stoer ja. Maar morgen weer Annemarie, zo lijkt het
ik hoop alleen dat ze niet terugdeinst van Kyra's domme opmerkingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |