Dat is een lelijke grafhoerquote:Op woensdag 23 november 2005 17:30 schreef Gesloten het volgende:
Wel een geil sletje.
dus als Fergie ineens naakt bij jou in bed zou liggen zou jij haar er uit schoppen?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:34 schreef kikoooooo het volgende:
Dat is een lelijke grafhoer
Jaquote:Op woensdag 23 november 2005 17:36 schreef Herald het volgende:
[..]
dus als Fergie ineens naakt bij jou in bed zou liggen zou jij haar er uit schoppen?
Ah, de Radetskimarsquote:Op woensdag 23 november 2005 17:36 schreef koffiekoekje het volgende:
De Nederlandse versie was er trouwens veel eerder.
klonk iets als:
tieten kont tieten kont tieten kont kont kont.
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:30 schreef Gesloten het volgende:
Wel een geil sletje.
Een sletje is ze wel. Geil zeker niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind er geen flikker aan
Lichaam een 8, kop een 4.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou het er niet op kunnen
Plastisch chirurg of zoiets.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:43 schreef Herald het volgende:
[..]
waar haalt ze die lumps nou vandaan?
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ook af.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:45 schreef Devlinsect het volgende:
Nee, als zij naast je ligt en zingt:
Kikoooo: touch my hump, my lady lump en begint te kreunen, dan draai jij je om of niet?
![]()
Ze werd letterlijk uit het publiek gehaald.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:46 schreef rockstah het volgende:
Ze waren best tof totdat die Fergie erbij kwam
haar lippen heeft ze ook gedaan geloof ikquote:Op woensdag 23 november 2005 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Plastisch chirurg of zoiets.
In ieder geval is ze Unfantastic Plastic.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |