Welke overlast veroorzaakt het voor jou?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:55 schreef omulu het volgende:
[..]
Een van de taken van de overheid is zorg dragen voor de veiligheid van haar bevolking. Inmiddels is meerdere malen aangetoond dat SUV's een stuk onveiliger zijn. Daar komt bij dat die auto's vervuilender zijn, en we best zonder de extra vervuiling van SUV's kunnen. De auto's zorgen voor overlast in steden, door hun omvang passen ze niet in de gebruikelijke parkeervakken.
En wie ben jij om dat om uit te maken, proef ik hier enige jaloerziequote:Op woensdag 23 november 2005 17:01 schreef Kuja het volgende:
Het zijn gewoon asociale bakken.
Als je wilt laten zien dat je geld hebt doe dat dan op een andere manier.
Zullen we dan ook meteen maar auto's boven de 75pk verbieden.quote:Die wagens hebben in Nederland geen enkel nut.
Hetzelfde zou ik zeggen wanneer iemand elke dag met bergschoenen aan op zijn werk komt.
Uit die hap, het is niet functioneel in dit land.
Vrij simpel, moven die hap.
Wat heeft de politiek in hemelsnaam met een Europese test van de veiligheid van auto's te maken?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:02 schreef Speed-Addicted het volgende:
Een bmw 5 / 7 serie is qua breedte waarschijnlijk even breed als een SUV. Maar die wil links Nederland zeker ook verbieden.
Ga je dan ook extra wegenbelasting betalen ?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:04 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
En wie ben jij om dat om uit te maken
[..]
Zullen we dan ook meteen maar auto's boven de 75pk verbieden.
Een auto hoeft niet functioneel te zijn. Als ik een auto mooi vind dan koop ik die ongeacht die functioneel is of niet.
en wie bepaalt wat functioneel is? als je functioneel wilt rijden koop je een combo of een busje. Laten we de rest meteen maar verbiedenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:01 schreef Kuja het volgende:
Die wagens hebben in Nederland geen enkel nut.
Hetzelfde zou ik zeggen wanneer iemand elke dag met bergschoenen aan op zijn werk komt.
Ben je nu werkelijk zo dom dat ik dit moet gaan uitleggen.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat heeft de politiek in hemelsnaam met een Europese test van de veiligheid van auto's te maken?
Oh dat is fraai. Ik wil een mooie SUV kopen want daar heb ik voor gespaard. Jij wilt mij dat gaan verbieden? Laat staan de overheid? Ga toch een end heen man!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:01 schreef Kuja het volgende:
Die wagens hebben in Nederland geen enkel nut.
Zucht.... gebruikers van een SUV betalen al extra wegenbelasting aangezien die dingen lood zwaar zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 17:05 schreef Kuja het volgende:
[..]
Ga je dan ook extra wegenbelasting betalen ?
In dat geval geen probleem.
Dat doen ze dus al.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:05 schreef Kuja het volgende:
[..]
Maar je gaat overigens niet in op de vraag in me postquote:Op woensdag 23 november 2005 17:05 schreef Kuja het volgende:
[..]
Ja, en als het aan mij lag kon ook geen enkele auto harder dan 120km/ph want dat is de maximum toegestane snelheid in DIT land waar JIJ een auto koopt. waarom zou hij harder kunnen rijden als je niet harder mag.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oh dat is fraai. Ik wil een mooie SUV kopen want daar heb ik voor gespaard. Jij wilt mij dat gaan verbieden? Laat staan de overheid? Ga toch een end heen man!
Als ik mijn SUV (heb er geen, maar ok), wil gebruiken voor woon werk verkeer betaal ik belasting in de vorm van hele dure accijnzen voor brandstof, tevens belastingen ed en een parkeervergunning (ook daar ontkom je tegenwoordig niet meer aan). Dat ik in het weekeinde dan aan offroad rally doe in weet ik veel welk oord is mijn fun.
Dan open je daar maar een topic over, als je daar niet te dom voor bent tenminste.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:06 schreef Speed-Addicted het volgende:
Ben je nu werkelijk zo dom dat ik dit moet gaan uitleggen.
GL is begonnen met het bashen van SUV's en de milieu lobby doet vrolijk mee
Dat is al zo!!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:10 schreef Kuja het volgende:
[..]
grotere en/of zwaardere auto dan normaal, prima, mag je van mij meer belasting betalen.
waarbij voor zover ik kan bepalen nog altijd voorbij word gegaan aan de oorzaken van de ongelukken.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan open je daar maar een topic over, als je daar niet te dom voor bent tenminste.,
,
.
Dit topic gaat over een Europese test die aantoont dat SUV's onveiliger zijn voor voetgangers en fietsen dan andere auto's.
Dat is dan bij alle crashtests zo.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef stinkie het volgende:
waarbij voor zover ik kan bepalen nog altijd voorbij word gegaan aan de oorzaken van de ongelukken.
De reden waarom ik me niet zo vaak bezig houdt met fok is dus hierom.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
waarbij voor zover ik kan bepalen nog altijd voorbij word gegaan aan de oorzaken van de ongelukken.
En gelukkig is dat niet aan jou om te bepalen wat de restricties zijn aan een voertuigquote:Op woensdag 23 november 2005 17:10 schreef Kuja het volgende:
[..]
Ja, en als het aan mij lag kon ook geen enkele auto harder dan 120km/ph want dat is de maximum toegestane snelheid in DIT land waar JIJ een auto koopt. waarom zou hij harder kunnen rijden als je niet harder mag.
grotere en/of zwaardere auto dan normaal, prima, mag je van mij meer belasting betalen.
anders quote je ff verkeerd verdomde schoffeljostiquote:Op woensdag 23 november 2005 17:13 schreef Kuja het volgende:
[..]
De reden waarom ik me niet zo vaak bezig houdt met fok is dus hierom.
Waarom moeten er altijd mensen beledigd worden ?
Je mag toch vrij discussieren zonder dat je voor debiel uitgemaakt wordt ?
Zeg dan gewoon niks. Ga je rijbewijs halen en kom dan eens meepraten knulquote:Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef Kuja het volgende:
[..]
Dan is het onderwerp voor mij weer klaar, dat wist ik niet.
Heb het ook niet over wat beter is of wie gelijk heeft.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En gelukkig is dat niet aan jou om te bepalen wat de restricties zijn aan een voertuig![]()
1-0 voor jou.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niks. Ga je rijbewijs halen en kom dan eens meepraten knul
Ok, aanvaardquote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef Kuja het volgende:
[..]
Heb het ook niet over wat beter is of wie gelijk heeft.
Ik geef m'n mening.
en dus zeggen die test weinig over de veiligheid van een auto.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is dan bij alle crashtests zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |