Maak ik m openquote:Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Gastslotje zou wel een goede zijn idd.
Dat kun jij nietquote:
Het is mijn forum nietquote:Op woensdag 23 november 2005 14:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
Stellete blufkippen.
Als ik niet wil dat dit topic op slot gaat, dan krijgt een mod het met geen mogelijkheid op slot.quote:
* Admin roept....quote:Op woensdag 23 november 2005 14:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als ik niet wil dat dit topic op slot gaat, dan krijgt een mod het met geen mogelijkheid op slot.
Bitchfight..quote:Op woensdag 23 november 2005 14:15 schreef mikey99 het volgende:
wasdisabout?
Volgens mij zit 'ie de FAQ door te lezen om te kijken of er een reden is om dit topic te sluitenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hij zit nu met zn rechterhand onder tafel te staren naar zijn blauwe kleurtje en zijn rechten
Posten we toch gewoon een brievenbus?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij zit 'ie de FAQ door te lezen om te kijken of er een reden is om dit topic te sluiten![]()
Kusjequote:Op woensdag 23 november 2005 14:39 schreef tonks het volgende:
Blauw kuttopic
P.s
Renesite zuigt
P.s2
Sven ook
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Posten we toch gewoon een brievenbus?
Tuurlijk: baggeren in IDOquote:Op woensdag 23 november 2005 14:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij zit 'ie de FAQ door te lezen om te kijken of er een reden is om dit topic te sluiten![]()
niet voorzeggenquote:
OF TOM!!!11!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:01 schreef Zhenar het volgende:
SVEN!!!!DOE EENS WAT, LUL!!!!1!!!1~11!
!!!!11!!
Ik sta op het punt dubieuze uitspraken over bepaalde bevolkingsgroepen te doen!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je zou bijna écht policy-overschrijdende-pics gaan plaatsen onder het mom van uitlokking
Hij komt hier dadelijk gezellig meeposten waarom er geen kutmod is geweest die dit sluit.quote:
Dan moet je nog aardig doorpostenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:29 schreef mark_03 het volgende:
Allejezus... Sven...Straks komt er nog een deel 2
.
We willen een slotjequote:Op woensdag 23 november 2005 15:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je zou bijna écht policy-overschrijdende-pics gaan plaatsen onder het mom van uitlokking
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik denk dat ie zichzelf perongeluk een ban heeft gegeven![]()
Moderators kunnen niet bannenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik denk dat ie zichzelf perongeluk een ban heeft gegeven![]()
Dan blijft het de mysterie van de verdwenen mod..quote:
Ja, waarom is er eigenlijk nog geen SC bij Idols?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
zet even IDO SC in de TT.
Edit: Matige grappen in de herhaling zijn niet leuk![]()
We hebben er zelfs 2.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, waarom is er eigenlijk nog geen SC bij Idols?
Ja, maar daar staat geen SC in de titel... Derhalve onherkenbaar voor mij...quote:
dat schrijf ik op!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:56 schreef Herald het volgende:
ah het sticky knopje zit naast een slot knopje dus
Wil je dat latenquote:
Geef hem een note!quote:
Dag donkerblauwe knakkerquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als ik niet wil dat dit topic op slot gaat, dan krijgt een mod het met geen mogelijkheid op slot.
* weer Admin roept....quote:
The Prodigy is ook best tofquote:Op woensdag 23 november 2005 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeeezus!!
Limp Bizkit heeft een nieuw nummer. Home Sweet Home/Bittersweet Symphony. Jawel, een halve cover van The Verve.
Hoe durven ze!.
.
.
oh.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef Svensational het volgende:
WTF Tom?
Blue Room #1 Uitkijken naar de 22ste Daar verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |