Volgens mij zit 'ie de FAQ door te lezen om te kijken of er een reden is om dit topic te sluitenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hij zit nu met zn rechterhand onder tafel te staren naar zijn blauwe kleurtje en zijn rechten
Posten we toch gewoon een brievenbus?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij zit 'ie de FAQ door te lezen om te kijken of er een reden is om dit topic te sluiten![]()
Kusjequote:Op woensdag 23 november 2005 14:39 schreef tonks het volgende:
Blauw kuttopic
P.s
Renesite zuigt
P.s2
Sven ook
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Posten we toch gewoon een brievenbus?
Tuurlijk: baggeren in IDOquote:Op woensdag 23 november 2005 14:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij zit 'ie de FAQ door te lezen om te kijken of er een reden is om dit topic te sluiten![]()
niet voorzeggenquote:
OF TOM!!!11!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:01 schreef Zhenar het volgende:
SVEN!!!!DOE EENS WAT, LUL!!!!1!!!1~11!
!!!!11!!
Ik sta op het punt dubieuze uitspraken over bepaalde bevolkingsgroepen te doen!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je zou bijna écht policy-overschrijdende-pics gaan plaatsen onder het mom van uitlokking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |