Anderhalve maand geleden kocht ik bij een bedrijf in Hoorn via internet een skelter voor de verjaardag van mijn zoontje. Aankoopbedrag betaald, skelter geleverd, tot zover geen probleem. Zoonlief op zijn verjaardag helemaal blij, trapt er vrolijk op los maar na 50 meter vliegt de ketting eraf. Na onderzoek bleek dat een van de busjes om de achteras kapot was. Dat was achteraf al bij levering het geval (we vonden wat mysterieuze stukjes plastic los in de doos, maar konden die op dat moment niet thuisbrengen). Na wat correspondentie via de mail kregen we een vervangend onderdeel toegestuurd. Omdat we dat zelf niet gemonteerd kregen zijn we met de skelter naar Volendam gereden, naar het bedrijf dat de skelters in elkaar zet voor de leverancier. Zij hebben het busje om de as gemonteerd en alles leek in orde. Eenmaal thuis liep binnen de kortste keren de ketting er echter weer af
Aangezien ik het nu zat ben (zit met een verdrietig jongetje dat maar niet met zijn verjaarscadeau kan spelen) heb ik gebeld met de leverancier. Ik krijg echter alleen maar de voicemail en heb daarom maar via de mail gevraagd of ze mijn geld terug willen storten en de skelter terugnemen. Ik heb er geen vertrouwen meer in en wil een andere kopen. Sinds donderdag echter niets meer gehoord. Vanmorgen heb ik er weer een mailtje achteraan gestuurd dat ik ze nog 48 uur geef om de zaak te regelen.
Wat kan ik nu het beste doen als ze nog steeds niet reageren? De skelter deugt niet, ik wil hem niet meer hebben (ze hebben overigens ook niet aangeboden om hem te vervangen - wat ik nu trouwens niet meer wil). Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">
http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!