Met zoveel alcohol kan je van de Rembrandttoren vallen en nog weglopen......quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Static is het wel gewend, van de trap afvallen.Oh, die komt zeker weer niet hè?
Oh, ok. Dat scheelt... Als ik echt teveel drink houd ik het wel bij in slaap vallen. Is een stuk veiliger.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Static is het wel gewend, van de trap afvallen.Oh, die komt zeker weer niet hè?
Ach, als onze usual surprise guests op komen dagen lijkt het me een leuke actiequote:
Boefje.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:51 schreef HeatWave het volgende:
My bad, verkeerde browser, Firefox stond nog op MB ingelogd hier en ik lette niet op.
Yep.quote:
Zeker spare ribs en kipkluifjesquote:
Yep.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zeker spare ribs en kipkluifjes
Is die er dan?quote:Hoe laat begint de indrinkmeet?
![]()
Vrijdagavondquote:Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Hoe laat begint de indrinkmeet?
![]()
Je bent ook echt een FA he?quote:Op donderdag 24 november 2005 09:39 schreef Dagonet het volgende:
Al langs geweest?
Ik had het topic gisteren gespamd in de SC van OUD en daar reageerde Knor later op dat ze een oppas ging zoeken.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:22 schreef MissBliss het volgende:
Hebben Danny en Knorretje eigenlijk al gereageerd in een van deze topics? Maw: weten ze wel van deze meet?
Dat neem je terug!quote:
Okay.quote:
Check je tag.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:34 schreef HeatWave het volgende:.
Tammetjes Dago..... waar blijven de "JA MAAR IK BEN FA EN DUS DE BAAS DUS MOET JE LUISTEREN NAAR WAT IK ZEG" tirades die ik achter de schermen altijd krijg???.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |