Zoiets valt ook niet te snappen.quote:Op woensdag 23 november 2005 02:39 schreef sweetgirly het volgende:
Maar ik snap het dus niet.
Tenminste ik snap niet dat zo'n enthousiast iemand, zo positief, er een eind aan maakt. Ik snap niet waarom één van de mooie(re) mensen deze aardkloot verlaat. Niet dat ik dat niet snap, maar ik snap niet, waarom? Waarom juist iemand waar je jezelf prettig bij voelt/voelde. Gewoon een erg fijn, mooi iemand.
Eens.quote:Iig weet ik wel, dat de kinderen, jeugd van tegenwoordig, begin twintigers etc, gevoeliger lijken te zijn of misschien zijn. Je weet niet wat er soms in ze omgaat, al kunnen blikken veel zeggen, en dat we misschien met zijn allen wat behoedzamer/oplettender moeten zijn, aardiger ook. Minder egoïstisch enzo.
Sterkte meisjequote:Want ....., nee, ik vind het iig erg jammer dat je die keuze hebt gemaakt.
Niet dat je die keuze niet mocht maken, maar omdat je zo'n mooi mens was, en omdat ik een paar erg mooie herinneringen met en aan jou heb. Klein, maar voor mij erg fijn. Hij hechtte ook echt belangstelling in mij etc. En volgens mij niet alleen omdat ik een bepaald meisjesachtig uiterlijk heb. Maar gewoon om wie ik ben, echte interesse etc.
Wat je doet maakt iets niet speciaal. Hoe je het beleefd wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 02:59 schreef Xebrozius het volgende:
Als achterop zitten op een fiets een speciaal moment is, wat is dan een goed gesprek die inzicht geeft in andermans psyche dan? Of het delen van gezamelijke interessen? Of zonder een woord te zeggen weten wat de ander gaat zeggen?
Nu is er dus iemand uit het leven gestapt die je enkel kent van oppervlakkige indrukken
mooi verklaardquote:Op woensdag 23 november 2005 03:18 schreef mcintosh het volgende:
Wat je doet maakt iets niet speciaal. Hoe je het beleefd wel.
insomnia does that to a personquote:
Ik denk ook dat het een impuls is, eerder dan een weloverwogen plan. Gevoelens verstop je namelijk niet makkelijk, dus als hij ergens echt enorm mee zat voor langere tijd reeds dan was dat wel iemand opgevallen.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:33 schreef Fixxxer het volgende:
Daar hoeft ook geen logische verklaring voor te zijn, het zijn vaak impulsen waar soms helaas aan toegegeven wordt...
Ik ben heel erg geneigd om op de maatschappij te wijzen, omdat dit iets is van de laatste jaren, de jaren waarin de maatschappij zelf ook sterk veranderd is. Veranderingen zullen zichzelf alleen nog maar sneller opvolgen.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:25 schreef sweetgirly het volgende:
Kan een combi ook van kennis/informatie etc zijn, maar ook misschien van een versneld evolutieproces. Waar sommige, misschien veelal jongeren, in de war door kunnen raken, zich misschien alleen door voelen, het niet meer aankunnen. Ik weet het niet precies. Wel (heel) erg dan.
Ja, dat gevoel heb ik ergens ook, dat veel jeugd/mensen het begrijpen, maar het daardoor niet meer snappen en/of idd het teveel wordt. Het wordt dan misschien moeilijker om mee te gaan draaien of iets dergelijks, doen alsof je neus bloedt, terwijl je het hoe en waarom zo goed doorhebt/snapt.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
De mensen die iets meer vermogen hebben kunnen vaak ook door de bomen het bos niet meer zien, met als verschil dat zij wel begrijpen wat ze niet meer snappen, en dat is vele malen frustrerender. Je weet dat het systeem je i nde weg zit, en je weet ook op welk punt. Maar je weet niet hoe het op te lossen.
Ja, in combinatie met overgevoeligheid kan dit erge gevolgen hebben. Hoewel ik altijd het bestaan van nieuwetijdskinderen in twijfel heb getrokken (ik noem het leiver gevoelige jeugd, oo keen implicatie van een veranderende maatschappij IMO) zijn dit sort mensen uiteraard een makkelijker slachtoffer, omdat ze de consequenties van wat ze niet snappen beter kunnen overzin, en daar misschien niet altijd mee om kunnen gaan.
Maar goed, ik ben nu maar een beetje aan het luchtfietsen hoor....
Ik weet het ook niet precies.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:54 schreef Tiesemans het volgende:
Mmm ok dus de jongeman rookte regelmatig een joint.
Weet ik teminste of hij bereid was voorbij de kaders van een "veilige" wereldlijke realiteit te gaan.
Dat hij er blijkbaar in doorgeschoten is echt zonde nogmaals... Je hoeft nergens aan onderdoor te gaan. Echter of hij door de angst, die bij dit fenomeen komt kijken, te grazen is genomen (alleen)..
Ik betwijfel het.
Hm, nee dat ben ikquote:Was de jongeman perfectionistisch en faalangstig tegelijk SweetGirly ?
Enigst kind, als ik het goed heb (gehoord/gezien (foto's enzo)).quote:En in alle bescheidenheid dat ik het vraag .. enigst kind ? of Een van de zovelen?
Tjaquote:Btw Ikzelf rook graag Cannabis.. \
Het levert een fijne gemiddelde concentratie op die weinig afleiding toelaat..
En evenals 3/4 van de inheemse en blowende Jamaicaanse bevolking (de mannen roken, de vrouwen eten en drinken het) heb ik nergens last van hooguit van een roker conditie.
Echter wanneer ongelukkige mensen een middel gebruiken waarbij ze buiten hun eigen kaders kunnen treden zijn alle wegen tot zelfdestructie open, of het nou wiet is of alcohol.. Laat staan Coke en andere "hard meuk"..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |