abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32498343
Vanavond te horen gekregen, vond het al zo'n rare, wat trieste dag (werd ook even om onverklaarbare reden verdrietig in de bus), dat een jongen die ik ken zelfmoord heeft gepleegd. Was geen supergoeie vriend van me, maar we hadden wel wat speciale momenten beleefd, vond ik althans. Achterop bij hem op de fiets door de Vondelpark, lange rit naar zijn kamer, daar gezeten met nog een meisje, samen 's nachts door de bossen (ik alleen met nog 3 jongens op de fiets), we waren op intro en er tussen uit gesneakt om voetbal te kijken, etc etc.

Allemaal zulke speciale momenten, met iemand die er nu niet meer is.
Achterop zijn fiets was ook één van die kleine, fijne momenten. Waarin ik mezelf erg gelukkig voelde. Ook omdat hij zo grappig was, gewoon onwijs leuke gesprekken, en hij kon ook stil zijn, zoals in de bossen, waar we wat bangig werden (heel donker, middle of nowhere even, ufo's konden er wel komen, etc). Naja, goed ik hou op.

Maar ik snap het dus niet.
Tenminste ik snap niet dat zo'n enthousiast iemand, zo positief, er een eind aan maakt. Ik snap niet waarom één van de mooie(re) mensen deze aardkloot verlaat. Niet dat ik dat niet snap, maar ik snap niet, waarom? Waarom juist iemand waar je jezelf prettig bij voelt/voelde. Gewoon een erg fijn, mooi iemand.

Misschien dacht hij wel dat het niks betekende, en ik zou graag nog tegen hem willen zeggen, dat het dat wel deed. Dat ik de kleine momentjes erg bijzonder en leuk vond. Dat hij gewoon een topgozer was. Misschien deed niemand dat bij hem, misschien heeft hij er daarom voor gekozen om er een eind aan te maken.

Iig weet ik wel, dat de kinderen, jeugd van tegenwoordig, begin twintigers etc, gevoeliger lijken te zijn of misschien zijn. Je weet niet wat er soms in ze omgaat, al kunnen blikken veel zeggen, en dat we misschien met zijn allen wat behoedzamer/oplettender moeten zijn, aardiger ook. Minder egoïstisch enzo.

Want ....., nee, ik vind het iig erg jammer dat je die keuze hebt gemaakt.
Niet dat je die keuze niet mocht maken, maar omdat je zo'n mooi mens was, en omdat ik een paar erg mooie herinneringen met en aan jou heb. Klein, maar voor mij erg fijn. Hij hechtte ook echt belangstelling in mij etc. En volgens mij niet alleen omdat ik een bepaald meisjesachtig uiterlijk heb. Maar gewoon om wie ik ben, echte interesse etc.

Naja goed, damn gewoon!

sorry
pi_32498354
  woensdag 23 november 2005 @ 02:54:27 #3
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_32498439
quote:
Op woensdag 23 november 2005 02:39 schreef sweetgirly het volgende:

Maar ik snap het dus niet.
Tenminste ik snap niet dat zo'n enthousiast iemand, zo positief, er een eind aan maakt. Ik snap niet waarom één van de mooie(re) mensen deze aardkloot verlaat. Niet dat ik dat niet snap, maar ik snap niet, waarom? Waarom juist iemand waar je jezelf prettig bij voelt/voelde. Gewoon een erg fijn, mooi iemand.
Zoiets valt ook niet te snappen.
quote:
Iig weet ik wel, dat de kinderen, jeugd van tegenwoordig, begin twintigers etc, gevoeliger lijken te zijn of misschien zijn. Je weet niet wat er soms in ze omgaat, al kunnen blikken veel zeggen, en dat we misschien met zijn allen wat behoedzamer/oplettender moeten zijn, aardiger ook. Minder egoïstisch enzo.
Eens.
quote:
Want ....., nee, ik vind het iig erg jammer dat je die keuze hebt gemaakt.
Niet dat je die keuze niet mocht maken, maar omdat je zo'n mooi mens was, en omdat ik een paar erg mooie herinneringen met en aan jou heb. Klein, maar voor mij erg fijn. Hij hechtte ook echt belangstelling in mij etc. En volgens mij niet alleen omdat ik een bepaald meisjesachtig uiterlijk heb. Maar gewoon om wie ik ben, echte interesse etc.
Sterkte meisje
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_32498469
Als achterop zitten op een fiets een speciaal moment is, wat is dan een goed gesprek die inzicht geeft in andermans psyche dan? Of het delen van gezamelijke interessen? Of zonder een woord te zeggen weten wat de ander gaat zeggen?
Nu is er dus iemand uit het leven gestapt die je enkel kent van oppervlakkige indrukken
pi_32498562
quote:
Op woensdag 23 november 2005 02:59 schreef Xebrozius het volgende:
Als achterop zitten op een fiets een speciaal moment is, wat is dan een goed gesprek die inzicht geeft in andermans psyche dan? Of het delen van gezamelijke interessen? Of zonder een woord te zeggen weten wat de ander gaat zeggen?
Nu is er dus iemand uit het leven gestapt die je enkel kent van oppervlakkige indrukken
Wat je doet maakt iets niet speciaal. Hoe je het beleefd wel.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  woensdag 23 november 2005 @ 03:19:23 #6
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_32498570
quote:
Op woensdag 23 november 2005 03:18 schreef mcintosh het volgende:

Wat je doet maakt iets niet speciaal. Hoe je het beleefd wel.
mooi verklaard
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_32498574
quote:
Op woensdag 23 november 2005 03:19 schreef la-nina het volgende:

[..]

mooi verklaard
insomnia does that to a person
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_32499450
Het waarom zal slijten maar voor nu wens ik je veel sterkte.
Het was zijn keuze, verschrikkelijk ... maar je kon niets doen zonder duidelijke hulpvraag.

pi_32499699
er zitten veel woorden in mijn hoofd, allemaal te wachten totdat ik ze in de juiste volgorde heb weten te zetten, zodat er een duidelijk verhaal ontstaat van wat ik je wil zeggen.... het lukt me alleen niet zo goed!

Soms is het gewoon op... Soms zit er zoveel verborgen verdriet... Soms.....

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 23 november 2005 @ 18:13:26 #10
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_32513768
beste sweeetgirly gecondoleerd ik had wat geschreven maar dat was niet echt goedgegaan. Vandaar het volgende verhaal.

Ik denk dat je ergens in de eeuwigheid elkaar toch weer tegenkomt en dat je daarom geen spijt of geen verdriet moet hebben. Dat mag natuurlijk wel hoor..maar dat is mijn mening..

Geniet van de ervaringen die je met zijn tweeen hebt opgedaan..niemand pakt die van je af!
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  woensdag 23 november 2005 @ 18:38:53 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32514579
Sterkte. Het leven wat mensen laten zien is anders dan het leven in hun hoofd. Je kunt de vrolijkheid zelver zijn, dan nog kun je diep van binnen je triest voelen. Je weet niet wat zich afspeelde. Misschien was het gewoon een moment dat hij ff genoeg had ervan. Dat hij gewoon net ff niet lekker in zijn ziel en geest zat ook. Dat kan op ieder moment van de dag,week,maand,jaar, decennia gebeuren. Het overkomt je gewoon.

Sterkte ermee

En hij zal vast en zeker nog aanwezig blijven als je hem niet vergeet, je kunt nog altijd ooit samen komen op wat voor manier dan ook.

Leven is geen eitje. Zeker niet als het gaat om het innerlijke. Het innerlijke van jezelf bevatten is niet iets dat je in 1 dag doet. En soms spelen externe zaken mee. Als het leven om je heen ook al niet goed loopt dan is het werken aan jezelf al helemaal een grote opdracht.

Maar ik stop nu. Wens je veel sterkte ermee. En die jongen zal vast en zeker goed terecht komen nog. Misschien wel beter dan dit leven op aarde. Alleen is hij niet meer bij je nu, maar ook dat contact zal hersteld worden ooit. Wie weet wanneer dat gebeurt.

Dood=dood geloof ik dus niet zo in.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 24 november 2005 @ 01:36:14 #12
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_32526837
Het blijft mij verbazen wanneer het verstand in iemand (al dan niet bewust) faalt om de strijdende geest en het lichaam te scheiden in hun (eerste ?)gezamelijke poging de ultieme coup te plegen, waarop de dood van het lichaam volgt.
Immers waarom het verstand van deze inmiddels ontslapen jongeman niet (meer) heeft ingrepen tegenover de geest die hij bezat?! Je kunt er over blijven gissen.. En waar mogelijk zal de waarheid ook niet bevredigend zijn eerder huiverend om te horen..
Evenals dat je kunt blijven speculeren waarom zijn (van deze jongeman) unieke lichaam zo welwillend ? was om zichzelf van het leven te (laten) "beroven".
En wanneer iemand zichzelf op zo'n (opzettelijk) wijze kwaad aandoet vraag ik mijzelf af wat bezat zijn geest zo dat het slechts één uitweg zag te weten deze heftige éénrichting weg?
Immers er zijn vele andere manieren om via levend lijden (ipv eenmalig ten dode) gevoelens en emoties te uitte die ander waar mogelijk "normaliter" niet zouden ontwaren of kunnen zien bij hun mede-mens.
Jammer dus om te moeten ervaren dat het verstand die de jongen bezat, (mogelijkerwijs) niet (genoeg) op tijd besef heeft ontwikkeld/gehad (of juist te gemakkelijk besef heeft gehad) dat er uit diepe dalen wijze lessen te leren zijn en niet slechts ten ene maal waaruit geen voortlevende verbetering te halen valt....
Nu dat zijn verstand (helaas) deze fout (mijn mening) heeft begaan mag je concluderen (of niet?) dat het uitermate zonde is.
Zeker als het, zoals in deze situatie, om een (nog) jong mensenkind gaat.
Lieve mensen aub... laat dus je verstand niet in de steek wanneer het probeert om gehoord te worden.
Immer tezamen maken zij één mens in voor en tegenspoed.
Weet dan dit voor wie achterblijven...
Mocht de geest in jou in de war raken..Laat het (hopelijk) gezonde verstand in jou, dan zowel je "gewonde"/bezeten geest als ook je (twijfelende) lichaam ten allertijde blijven "corrigeren" in liefdevolle doch tuchtige bewoording ten gunste van leven.
Er valt namelijk een kostbare schat aan leven te verliezen..
En tucht is dan met name in zo'n situatie bij uitstek één waardevol medicijn ter behoud van zowel Ziel, geest, verstand, en hart.

Ieder* hart is gekend... Onthoud dat !
(*Mocht iemand met eenzelfde "ideeën rondlopen en van dit topic onderwerp in combinatie met het rotweer een mentale/psychische slinger meekrijgen..)...

Gecondeleerd verder...

[ Bericht 0% gewijzigd door Tiesemans op 24-11-2005 07:02:55 ]
pi_32527159
Bedankt allemaal voor jullie lieve en mooie woorden . Erg lief.
Al vind ik het voor hem het ergst. Ondanks dat hij er niet meer is, maar gewoon zo erg.

Tiesemans, de rest ook, ik weet het waarom idd niet.
Ik heb vermoedens, oa dat hij erg intelligent was, misschien wel té, kon zijn eigen gedachtes misschien niet meer aan, hij vluchtte daar misschien ook wat voor, vermoed ik. Ook vermoed ik dus dat hij misschien wat gevoeliger was dan je op het eerste gezicht zou zeggen. Juist door zijn aanvoelingsvermogen, waarom het daarom misschien tussen ons klikte etc.

Zoals ik al zei, alsof we eigenlijk een ongesproken pact hadden van 'don't worry, we zijn wat verlegen, maar samen zijn/staan we sterk en niemand die het merkt'. Of hij pakte mij daar mooi in mee, of hij het nou door had of niet, waardoor ik mezelf weer wat meer mezelf (lees: op mijn gemak) voelde etc. Dat heb ik erg in hem gewaardeerd, misschien dat ik dat andersom ook wel bij hem deed. Ik weet het niet.

Naja goed, of we mochten elkaar gewoon.
Heb er mijn hoofd wat over gebroken, sowieso afgelopen nacht in bed. Dan ga je denken enzo en ook ging ik wat 'zoeken' of ik misschien bepaalde signalen niet had opgemerkt. Zoals een keer dat hij aan mij vroeg: 'alles goed?', ik 'bladiebla' en toen wat scherper dan normaal 'en met jou?'. Waarop hij mijn blik wat leek te ontwijken. Maar dat is allemaal achteraf gelul.

Iig, nee, ik weet het niet.
Vind het wel heel erg, voor hem.
Zonde, niet dat ik zijn keuze niet accepteer, maar gewoon erg zonde/jammer.
Tja, waarom?

doei en bedankt nogmaals, ik ga mijn bed opzoeken, mijn voornemen om deze week optijd naar bed te gaan, lukt niet echt
pi_32527324
Daar hoeft ook geen logische verklaring voor te zijn, het zijn vaak impulsen waar soms helaas aan toegegeven wordt...
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  donderdag 24 november 2005 @ 06:58:52 #15
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_32528735
Fixxxer je brengt me (indirect) op een vraag die ik nog wil(de) stellen aan de TS.
Welk (soft/hard) drugs nuttigde hij ? (de ontslapen jongenman) Of (juist) niet ?...
Ik heb de eer een behoorlijk aantal redelijk tot zeer hyper gevoelige mensen te mogen kennen, sommigen die drugs gebruiken, anderen strikt niet..
Vandaar dat ik het maar eens vraag omdat ik wel nieuwschierig ben naar het antwoord.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tiesemans op 24-11-2005 07:04:27 ]
pi_32532811
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:33 schreef Fixxxer het volgende:
Daar hoeft ook geen logische verklaring voor te zijn, het zijn vaak impulsen waar soms helaas aan toegegeven wordt...
Ik denk ook dat het een impuls is, eerder dan een weloverwogen plan. Gevoelens verstop je namelijk niet makkelijk, dus als hij ergens echt enorm mee zat voor langere tijd reeds dan was dat wel iemand opgevallen.

Maar goed, meestal komen dit soort impulsen bij kinderen voor omdat zij de consequenties niet kunnen overzien.

Een vriend van mij die al wat ouder is zei ooit dat zijn vader had gezegd dat er een dag zou komen dat de maatschappij zo ingewikkeld zou zijn dat mensen het niet meer aan zouden kunnen. Ik heb het idee dat we al een aardig eind op weg zijn en dat mensen soms wanhopig worden van problemen die in feite helemaal niet zoveel voorstellen. Onze positie in de maatschappij maakt dingen alleen maar onnodig gecompliceerd, en we hoeven niet te raden wat de makkelijkste weg uit zulke onnodig ingewikkelde problemen is....

Maar ja, daar koop je nu weinig voor, rest me niks anders dan je sterkte te wensen.
pi_32534250
Ja, ik wou het eerst niet zeggen, maar ik had al wat proberen door te schemeren in mijn zin over dat ik vermoedde dat hij zijn gedachtes wat ontvluchtte. Hij blowde dus erg veel. En ook had hij soms voor anderen wat rare acties. Er alleen op uit etc. Wil niet teveel zeggen, want heb of krijg dan op één of andere manier het gevoel dat ik zijn privacy schaad . Voor de rest, was hij dus wel erg slim. En ook circa gewoon een normale jongen.

Fixxer ja, dacht ik ergens ook al of wie weet.
Mysticv, ook ja dus. Het zou goed kunnen. Ontvluchten en toch in één of ander moment de stap nemen. Erg bizar, onwerkelijk en bovenal ergens onbegrijpelijk.

Naja, ga maar weer verder eens, weet even niet meer wat voor smileys ik moet gebruiken .
Iig, deze voor bedankt.
pi_32535089
Misschien gaat overigens de evolutie wat te snel en/of dat sommige mensen het (nog) niet goed aan kunnen en/of zoals Mystikvm al zegt dat en/of een combi van dat. Wat betreft evolutie, de indigo cq nieuwetijdskinderen bijv. opzich niet gek, want neem één of twee ouders die (al) gevoelig zijn, krijgen een kindje met een danige voorsprong + al een verdere evolutie/slimheid/gevoeligheid.

Vroeger waren het volgens mij meer mensen van rond de 40 die zelfmoord pleegden, zoals vriend van me vader, ze waren dezelfde dag nog gezellig aan het babbelen zoals dat hij oa zei 'ik ga morgen naar sportschool' etc en even later hoort mijn vader dat hij van een flat is gesprongen.

Mijn vader had dus iets van, logisch, 'nee, dat kan niet '.
Maar wat ik wou zeggen, tegenwoordig lijkt het eerder te komen/gaan. Zijn het niet meer (alleen) de oudere, maar veel jongeren dus ook. Een schrijnend signaal ergens.

Kan een combi ook van kennis/informatie etc zijn, maar ook misschien van een versneld evolutieproces. Waar sommige, misschien veelal jongeren, in de war door kunnen raken, zich misschien alleen door voelen, het niet meer aankunnen. Ik weet het niet precies. Wel (heel) erg dan.
pi_32535289
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:25 schreef sweetgirly het volgende:
Kan een combi ook van kennis/informatie etc zijn, maar ook misschien van een versneld evolutieproces. Waar sommige, misschien veelal jongeren, in de war door kunnen raken, zich misschien alleen door voelen, het niet meer aankunnen. Ik weet het niet precies. Wel (heel) erg dan.
Ik ben heel erg geneigd om op de maatschappij te wijzen, omdat dit iets is van de laatste jaren, de jaren waarin de maatschappij zelf ook sterk veranderd is. Veranderingen zullen zichzelf alleen nog maar sneller opvolgen.

Over dingen niet meer snappen gesproken: Sommige mensen die wat minder begaafd zijn snappen een hoop dingen niet in deze maatschappij. Denk alleen maar even aan belastingpapieren en dergelijke, daar heeft zelfs een afgestudeerd econoom nog problemen mee (bij wijze van spreken). Het vordeel wat minder begaafde mensen hebben is dat ze niet begrijpen wat ze niet snappen, en ignorance is bliss in dit geval.

De mensen die iets meer vermogen hebben kunnen vaak ook door de bomen het bos niet meer zien, met als verschil dat zij wel begrijpen wat ze niet meer snappen, en dat is vele malen frustrerender. Je weet dat het systeem je i nde weg zit, en je weet ook op welk punt. Maar je weet niet hoe het op te lossen.

Ja, in combinatie met overgevoeligheid kan dit erge gevolgen hebben. Hoewel ik altijd het bestaan van nieuwetijdskinderen in twijfel heb getrokken (ik noem het leiver gevoelige jeugd, oo keen implicatie van een veranderende maatschappij IMO) zijn dit sort mensen uiteraard een makkelijker slachtoffer, omdat ze de consequenties van wat ze niet snappen beter kunnen overzin, en daar misschien niet altijd mee om kunnen gaan.

Maar goed, ik ben nu maar een beetje aan het luchtfietsen hoor....
pi_32536527
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:33 schreef Mystikvm het volgende:

De mensen die iets meer vermogen hebben kunnen vaak ook door de bomen het bos niet meer zien, met als verschil dat zij wel begrijpen wat ze niet meer snappen, en dat is vele malen frustrerender. Je weet dat het systeem je i nde weg zit, en je weet ook op welk punt. Maar je weet niet hoe het op te lossen.

Ja, in combinatie met overgevoeligheid kan dit erge gevolgen hebben. Hoewel ik altijd het bestaan van nieuwetijdskinderen in twijfel heb getrokken (ik noem het leiver gevoelige jeugd, oo keen implicatie van een veranderende maatschappij IMO) zijn dit sort mensen uiteraard een makkelijker slachtoffer, omdat ze de consequenties van wat ze niet snappen beter kunnen overzin, en daar misschien niet altijd mee om kunnen gaan.

Maar goed, ik ben nu maar een beetje aan het luchtfietsen hoor....
Ja, dat gevoel heb ik ergens ook, dat veel jeugd/mensen het begrijpen, maar het daardoor niet meer snappen en/of idd het teveel wordt. Het wordt dan misschien moeilijker om mee te gaan draaien of iets dergelijks, doen alsof je neus bloedt, terwijl je het hoe en waarom zo goed doorhebt/snapt.

Net alsof men de clown gaat uithangen in een maatschappij die daar ergens om vraagt.
En als men dan tot de beseffenis komt/en/of snapt dat dít ook niet de manier is, men zichzelf gaat zien als een soort clown, opeens iets van 'waar ben ik mee bezig' ofzo, zou men misschien weleens die stap kunnen gaan nemen. Ik denk ergens ook dat gelijkgestemden, mensen waar je je ei bij kwijt kan, het niet ontvluchten, maar accepteren of voor mijn part yoga volgen, dit misschien al wat zou kunnen verminderen.

Maar dat is erg moeilijk, omdat men nooit precies weet wat er in iemands hoofd omgaat en/of is omgegaan. Al zouden sommige dingen goed kunnen en/of een gevolg (kunnen) zijn van..

Het is jammer, omdat ik ergens ook denk, zoals een collega van mij altijd zegt, 'er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden'. Maar ik kan mezelf wel voorstellen dat als je maar één weg ziet dat je dan daarvoor kiest, ook jammer, maar valt soms (helaas) niks meer aan te doen dan. Soms begrijpen sommige mensen het misschien te goed, en gaan ze de nutteloosheid misschien inzien. Maar dat is verdorrie toch wel een behoorlijk grote trigger circa mindgame.

donderdag 24 november 2005 @ 15:00:37 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32537705
Hij blowde dus ?

Dat is sowieso gevaarlijk als je het mij vraagt. Bij blowen wordt het hele denken overhoop gegooid volgens mij. Ik bedoel, ga je blowen als je problemen hebt dan worden de problemen nog groter omdat het probleem niet duidelijker wordt maar juist waziger. Totdat je niet meer weet wat het probleem precies is. Weten wat er aan de hand is dat is belangrijk, het probleem duidelijk inzien ook, dan pas kun je werken aan een beter "ik" gevoel. Bij alcohol is hetzelfde probleem, ook door te drinken wordt het probleem minder duidelijk. Hoewel het al snel makkelijk is om te verdoven door drugs of alcohol.

En mensen praten niet snel over problemen, denk dat het ook te maken heeft met jezelf beter voordoen dan je bent. Of misschien dat het praten over diepe problemen moeilijk is.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32542475
Yep.
Al hoeft het niet percee te betekenen dat hij daarom.. kan wel, maar kan (softdr.gebruik) ook juist weer een reden zijn voor. Heb dat van meer mensen gehoord, dat ze zich wat beter voelen als ze dan blowden, de problemen werden minder 'zwaar'. Onzin natuurlijk, want onbewust blijven die problemen of 'minder gevoel' toch wel aanwezig, al dan niet diep van binnen. Daarbij kan je dan moeilijk je leven lang jezelf suf blowen, drinken whatever, al zullen sommige dat doen/prefereren. Ieder zijn keus, alleen ga en blijf je (steeds meer) op het onbewuste vlak leven. Denk ik ergens.

Kan wel een gevaar zijn/worden.
pi_32542653
Sterkte sweetgirly! Ik weet niet echt wat ik moet zeggen, maar... sterkte!
  zaterdag 26 november 2005 @ 05:54:04 #24
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_32588793
Mmm ok dus de jongeman rookte regelmatig een joint.
Weet ik teminste of hij bereid was voorbij de kaders van een "veilige" wereldlijke realiteit te gaan.
Dat hij er blijkbaar in doorgeschoten is echt zonde nogmaals... Je hoeft nergens aan onderdoor te gaan.
Echter of hij door de angst, die bij dit fenomeen komt kijken, te grazen is genomen (alleen)..
Ik betwijfel het.
Was de jongeman perfectionistisch en faalangstig tegelijk SweetGirly ?
En in alle bescheidenheid dat ik het vraag .. enigst kind ? of Een van de zovelen?

Btw Ikzelf rook graag Cannabis.. \
Het levert een fijne gemiddelde concentratie op die weinig afleiding toelaat..
En evenals 3/4 van de inheemse en blowende Jamaicaanse bevolking (de mannen roken, de vrouwen eten en drinken het) heb ik nergens last van hooguit van een roker conditie.
Echter wanneer ongelukkige mensen een middel gebruiken waarbij ze buiten hun eigen kaders kunnen treden zijn alle wegen tot zelfdestructie open, of het nou wiet is of alcohol.. Laat staan Coke en andere "hard meuk"..
pi_32591108
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 05:54 schreef Tiesemans het volgende:
Mmm ok dus de jongeman rookte regelmatig een joint.
Weet ik teminste of hij bereid was voorbij de kaders van een "veilige" wereldlijke realiteit te gaan.
Dat hij er blijkbaar in doorgeschoten is echt zonde nogmaals... Je hoeft nergens aan onderdoor te gaan. Echter of hij door de angst, die bij dit fenomeen komt kijken, te grazen is genomen (alleen)..
Ik betwijfel het.
Ik weet het ook niet precies.
quote:
Was de jongeman perfectionistisch en faalangstig tegelijk SweetGirly ?
Hm, nee dat ben ik
Nee ok, faalanstig, zou kunnen, heb daar ook al een gedacht.
Qua perfectionisme, hij was iemand die weinig colleges volgde soms (niet bij alles) en ook vrij laconiek. Echter, bij een tentamen scoorde en haalde hij het gewoon. Sommige stonden daar dus verbaasd over en ik heb weleens te horen gekregen, 'hij is onwijs slim, volgde amper wat, haalt hoge cijfers' (verbazing dus). Gezien zijn gedrag minder serieus soms deed overkomen .
quote:
En in alle bescheidenheid dat ik het vraag .. enigst kind ? of Een van de zovelen?
Enigst kind, als ik het goed heb (gehoord/gezien (foto's enzo)).
quote:
Btw Ikzelf rook graag Cannabis.. \
Het levert een fijne gemiddelde concentratie op die weinig afleiding toelaat..
En evenals 3/4 van de inheemse en blowende Jamaicaanse bevolking (de mannen roken, de vrouwen eten en drinken het) heb ik nergens last van hooguit van een roker conditie.
Echter wanneer ongelukkige mensen een middel gebruiken waarbij ze buiten hun eigen kaders kunnen treden zijn alle wegen tot zelfdestructie open, of het nou wiet is of alcohol.. Laat staan Coke en andere "hard meuk"..
Tja , nogmaals ik weet het niet, gevaar zou er zekers in kunnen zitten.
Kan ook weer een groter geheel zijn, algehele teleurstelling ofzo of iets anders.
Ik weet het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')