Je moet niet bij mij wezen kneus. Ik stem vanaf mijn laptop onder een palmboom.quote:
wat heb jij afgelopen 2,45 uur gedaan danquote:Op woensdag 23 november 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hallo, ben 20 minuten met de hond buiten geweest en nu mogen we weer 2x stemmen op een dag?
Morgen schijt de hond maar op de kattenbak![]()
geile user iconquote:Op woensdag 23 november 2005 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet niet bij mij wezen kneus. Ik stem vanaf mijn laptop onder een palmboom.
Dat zijn mijn regels niet hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wat heb jij afgelopen 2,45 uur gedaan dan![]()
Beetje wakker blijven he! Tsjek anders hier beetje halverwege post van APK even ofzo
quote:Op woensdag 23 november 2005 02:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
$@#$@#@#$@#&*@ mijn kleine teen is zoek, heb nu een hele grote dikke erbij. En de plu gebroken. Bij 112 nemen ze ook al niet meer op $@#$@#@#$![]()
Ja, je moet toch iemand kiezen die een beetje op je lijkt.quote:
wil je dat niet meer doen,ik verdwaaldequote:Op woensdag 23 november 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Beetje wakker blijven he! Tsjek anders hier beetje halverwege post van APK even ofzo
je post het zelf tochquote:Op woensdag 23 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn mijn regels niet hoor.![]()
Dat zijn de nieuwe regels van de nieuwe dictator.
Ik zou het veel leuker en spannender hebben gemaakt, maar ja....
Waar ben jij geweest dan? moest je de cavia nog kammenquote:Op woensdag 23 november 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, je moet toch iemand kiezen die een beetje op je lijkt.
Jij moet niet zo irritant nep populair doenquote:Op woensdag 23 november 2005 02:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest dan? moest je de cavia nog kammen![]()
APK heeft hier niets meer te vertellen![]()
Hoezo dat? Wat is er met je Loosquote:Op woensdag 23 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, je moet toch iemand kiezen die een beetje op je lijkt.
Ken je het begrip 'censuur' en aanpassingen eerst voorleggen aan de partijleiding?quote:
Sorry Miss, zal het nooit meer doenquote:Op woensdag 23 november 2005 02:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jij moet niet zo irritant nep populair doen![]()
Naah lekker danquote:Op woensdag 23 november 2005 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ken je het begrip 'censuur' en aanpassingen eerst voorleggen aan de partijleiding?
Ik ben afgezet. cuall is de nieuwe leider en past alles aan.
Helaas niet op een openbare manier zoals ik deed. Ik rot weg in een strafkamp.
nooooooobquote:Op woensdag 23 november 2005 02:58 schreef Parafernalia het volgende:
op wie moet ik stemmen
sevival?
Pc eend of APKquote:Op woensdag 23 november 2005 02:58 schreef Parafernalia het volgende:
op wie moet ik stemmen
sevival?
OMG ik moet echt teruglezenquote:Op woensdag 23 november 2005 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ken je het begrip 'censuur' en aanpassingen eerst voorleggen aan de partijleiding?
Ik ben afgezet. cuall is de nieuwe leider en past alles aan.
Helaas niet op een openbare manier zoals ik deed. Ik rot weg in een strafkamp.
Dat van die gebroken plu is dus geen geintje, is echt gebeurdquote:Op woensdag 23 november 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wil je nu een kruk lenen
![]()
Heb er nog wel een aantal staan![]()
Oh enne, draag morgen maar even slippers (en overmorgen) past je kleine teen beter in![]()
Dus toch maar dat blad kopen waar ze in komt te staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |