Trustequote:Op woensdag 23 november 2005 02:34 schreef lovebear het volgende:
Nou ja ik ga slapen truste allemaal![]()
![]()
Teruglezen gaat niet meer. zijn er nog belangrijke regels die verandert zijnquote:
Vast welquote:Op woensdag 23 november 2005 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Teruglezen gaat niet meer. zijn er nog belangrijke regels die verandert zijn![]()
Cooolquote:
Ik zou nooit zeggen dat je eigenwijs bentquote:Op woensdag 23 november 2005 02:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dit was mijn reactie op Coos toen hij vroeg of ik eigenwijs was![]()
Maar zie het ook maar even als extra antwoord naar jou toe waarom ik de verkeerde veronderstelling gemaakt heb.
[..]
Niet behulpzaam, of gewoon desinteresse?quote:
[quotemodus] op dinsdag 23 november 2005 25:25 uur schreef de grote leider:quote:Op woensdag 23 november 2005 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Teruglezen gaat niet meer. zijn er nog belangrijke regels die verandert zijn![]()
Je zit me toch niet in de zeik te nemen hequote:Op woensdag 23 november 2005 02:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
[/quotemodus] op dinsdag 23 november 2005 25:25 uur schreef de grote leider:
OM DE STEMMING ZO EERLIJK MOGELIJK TE HOUDEN ZULLEN ALLE STEMMEN OP PC EEND IN DE PRULLENBAK VERDWIJNEN
[quotemodus]
Hallo, ben 20 minuten met de hond buiten geweest en nu mogen we weer 2x stemmen op een dag?quote:Op woensdag 23 november 2005 02:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Pas op hè, ik mag nog 2 keer stemmen vandaag![]()
ik heb gewoon geen idee over de huidige regelsquote:Op woensdag 23 november 2005 02:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet behulpzaam, of gewoon desinteresse?
quote:Op woensdag 23 november 2005 02:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen idee over de huidige regels
Ben ALTIJD meestal eerlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit me toch niet in de zeik te nemen he![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 23 november 2005 02:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coool
wat kom je hier doen? op me stemmen![]()
Die tijdquote:Op woensdag 23 november 2005 02:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
[quotemodus] op dinsdag 23 november 2005 25:25 uur schreef de grote leider:
OM DE STEMMING ZO EERLIJK MOGELIJK TE HOUDEN ZULLEN ALLE STEMMEN OP PC EEND IN DE PRULLENBAK VERDWIJNEN
[/quotemodus]
Van mij wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
Hallo, ben 20 minuten met de hond buiten geweest en nu mogen we weer 2x stemmen op een dag?
Servialgame noobquote:Op woensdag 23 november 2005 02:46 schreef Parafernalia het volgende:
hoezo moet je in dit topic stemmen?
Laat Joohanna dan ook gelijk binnen, we maken Cuall helemaal gekquote:
Op de BB bewoners.quote:Op woensdag 23 november 2005 02:46 schreef Parafernalia het volgende:
Apk al mijn stemmen laten vervallenquote:
$@#$@#@#$@#&*@ mijn kleine teen is zoek, heb nu een hele grote dikke erbij. En de plu gebroken. Bij 112 nemen ze ook al niet meer op $@#$@#@#$quote:Op woensdag 23 november 2005 02:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou nooit zeggen dat je eigenwijs bent![]()
Maar een vraagje; heb je een paraplu in huis of een bezemsteel of een stofzuiger stang of, of of,
Loop nu langs je eettafel en schop heel hard tegen de tafelpoot (je weet wel, zonder schoen en met je kleine teentje) Heb je dat gedaan?
Dan kunnen we verder.![]()
Nu zoek je dus een soort van stang of hulpstuk zoals eerder beschreven en probeer het maar, welke kant is het beste er van uitgaand dat je nog net kunt steunen op je pijnlijke voetje![]()
Hoor ik straks hoe het met je kleine teentje is![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 02:46 schreef Parafernalia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |