Je moet niet bij mij wezen kneus. Ik stem vanaf mijn laptop onder een palmboom.quote:
wat heb jij afgelopen 2,45 uur gedaan danquote:Op woensdag 23 november 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hallo, ben 20 minuten met de hond buiten geweest en nu mogen we weer 2x stemmen op een dag?
Morgen schijt de hond maar op de kattenbak![]()
geile user iconquote:Op woensdag 23 november 2005 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet niet bij mij wezen kneus. Ik stem vanaf mijn laptop onder een palmboom.
Dat zijn mijn regels niet hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wat heb jij afgelopen 2,45 uur gedaan dan![]()
Beetje wakker blijven he! Tsjek anders hier beetje halverwege post van APK even ofzo
quote:Op woensdag 23 november 2005 02:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
$@#$@#@#$@#&*@ mijn kleine teen is zoek, heb nu een hele grote dikke erbij. En de plu gebroken. Bij 112 nemen ze ook al niet meer op $@#$@#@#$![]()
Ja, je moet toch iemand kiezen die een beetje op je lijkt.quote:
wil je dat niet meer doen,ik verdwaaldequote:Op woensdag 23 november 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Beetje wakker blijven he! Tsjek anders hier beetje halverwege post van APK even ofzo
je post het zelf tochquote:Op woensdag 23 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn mijn regels niet hoor.![]()
Dat zijn de nieuwe regels van de nieuwe dictator.
Ik zou het veel leuker en spannender hebben gemaakt, maar ja....
Waar ben jij geweest dan? moest je de cavia nog kammenquote:Op woensdag 23 november 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, je moet toch iemand kiezen die een beetje op je lijkt.
Jij moet niet zo irritant nep populair doenquote:Op woensdag 23 november 2005 02:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest dan? moest je de cavia nog kammen![]()
APK heeft hier niets meer te vertellen![]()
Hoezo dat? Wat is er met je Loosquote:Op woensdag 23 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, je moet toch iemand kiezen die een beetje op je lijkt.
Ken je het begrip 'censuur' en aanpassingen eerst voorleggen aan de partijleiding?quote:
Sorry Miss, zal het nooit meer doenquote:Op woensdag 23 november 2005 02:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jij moet niet zo irritant nep populair doen![]()
Naah lekker danquote:Op woensdag 23 november 2005 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ken je het begrip 'censuur' en aanpassingen eerst voorleggen aan de partijleiding?
Ik ben afgezet. cuall is de nieuwe leider en past alles aan.
Helaas niet op een openbare manier zoals ik deed. Ik rot weg in een strafkamp.
nooooooobquote:Op woensdag 23 november 2005 02:58 schreef Parafernalia het volgende:
op wie moet ik stemmen
sevival?
Pc eend of APKquote:Op woensdag 23 november 2005 02:58 schreef Parafernalia het volgende:
op wie moet ik stemmen
sevival?
OMG ik moet echt teruglezenquote:Op woensdag 23 november 2005 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ken je het begrip 'censuur' en aanpassingen eerst voorleggen aan de partijleiding?
Ik ben afgezet. cuall is de nieuwe leider en past alles aan.
Helaas niet op een openbare manier zoals ik deed. Ik rot weg in een strafkamp.
Dat van die gebroken plu is dus geen geintje, is echt gebeurdquote:Op woensdag 23 november 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wil je nu een kruk lenen
![]()
Heb er nog wel een aantal staan![]()
Oh enne, draag morgen maar even slippers (en overmorgen) past je kleine teen beter in![]()
Dus toch maar dat blad kopen waar ze in komt te staanquote:
Precies, net zoals MAO!quote:Op woensdag 23 november 2005 03:00 schreef MissHobje het volgende:
Naah lekker dan![]()
Ik ga alleen in op jouw regels enzo .. jij begon het spel nu eenmaal..
Nu luister je welquote:Op woensdag 23 november 2005 03:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naah lekker dan![]()
Ik ga alleen in op jouw regels enzo .. jij begon het spel nu eenmaal..
Anders ook geen zak meer aan zeg
wat een kut streek van ze dan![]()
Echt een luizen streek dus ....quote:Op woensdag 23 november 2005 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, net zoals MAO!
Maar die arme stakker werd ook opzij geschoven.
Zoals ik eerder aangeef.... ik tsjek alleen de APK rulez... die is starter van het spelquote:Op woensdag 23 november 2005 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nu luister je wel![]()
Het was dus echt waar![]()
Ik kom niet meer bijquote:Op woensdag 23 november 2005 03:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat van die gebroken plu is dus geen geintje, is echt gebeurd![]()
Ik heb het geprobeerd zonder mijn teen te stotenMaar je hebt gelijk.
![]()
Nu is M dus boos op A![]()
Geen medelijden met mij, ik heb een staatspensioen.quote:Op woensdag 23 november 2005 03:04 schreef MissHobje het volgende:
Fok the Apk's enzo hebben ze vast gedacht!!![]()
Ik was en ben het er ook niet mee eens en zou graag zien dat hij de macht weer terug zou pakken maar ben bang dat hij het wel lekker vindt zo (en wij kunnen nu doorgaan tot na 10 dec.)quote:Op woensdag 23 november 2005 03:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zoals ik eerder aangeef.... ik tsjek alleen de APK rulez... die is starter van het spel
Regenachtig weekend afwachten en dan een kroeg opzoeken (zo ben ik er 12 kwijt geraaktquote:Op woensdag 23 november 2005 03:07 schreef M-en-A het volgende:
Weet iemand nog een goeie plu te koop?????![]()
Was er ook een blauwe bij..... dan heb ik een prettige mededeling voor je....... DIE is kapotquote:Op woensdag 23 november 2005 03:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Regenachtig weekend afwachten en dan een kroeg opzoeken (zo ben ik er 12 kwijt geraakt)
Overlopende scheitluier.quote:Op woensdag 23 november 2005 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
Ik was en ben het er ook niet mee eens en zou graag zien dat hij de macht weer terug zou pakken maar ben bang dat hij het wel lekker vindt zo (en wij kunnen nu doorgaan tot na 10 dec.)![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 03:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Was er ook een blauwe bij..... dan heb ik een prettige mededeling voor je....... DIE is kapot![]()
![]()
Gaat hem zeker punten kostenquote:Op woensdag 23 november 2005 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Overlopende scheitluier.![]()
Ik ben mijn team GVD aan het bewapenen in de rimboe!
I'll be back, en jij bent als eerste aan de beurt voor een rondje 'rubber' kogels.![]()
Man, hoe kun je zo vroeg in het spel al de verkeerde partij kiezen?![]()
Sjitttt....... dus ik kan de reparatiebon niet bij je inleveren dusquote:Op woensdag 23 november 2005 03:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die had ik zelf ook "gevonden" dus je mag hem houden en nu helemaal
Nog eenquote:
*leest eerdere post Jointquote:Op woensdag 23 november 2005 03:13 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
vaagheid
Heel simpel, nu niet op de bank zitten maar er wel 9 andere opknallenquote:Op woensdag 23 november 2005 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Overlopende scheitluier.![]()
Ik ben mijn team GVD aan het bewapenen in de rimboe!
I'll be back, en jij bent als eerste aan de beurt voor een rondje 'rubber' kogels.![]()
Man, hoe kun je zo vroeg in het spel al de verkeerde partij kiezen?![]()
Je gaat toch niet de Lovebear uithangen, hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |