quote:Op woensdag 23 november 2005 02:08 schreef MissHobje het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE! HIER VOLGEN DE STEMREGELS VOOR VANDAAG!
![]()
In het virtuele BB huis bevinden zich de volgende personen:
Jappie
Maurisico
Day
APK
PC Eend
Isabeau
Teamlead
Gert
Demins
KRIBBET
Snaptnix
Versabommie
De vetgedrukte personen staan genomineerd. Per dag mag iedereen -ook de huisbewoners- 2 keer een stem uitbrengen. 1x voor 18.00u en 1x na 18.00u. Het gaat om positieve stemmen, dus je stemt op de persoon die je graag in het virtuele huis wilt houden. Stem wijs, zodat de slechste moge verliezen en vol schaamte deze elite achter zich dient te laten.
Gebruik voor het stemmen het STEMBILJET !!!
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Jappie-----
Maurisico-
Day------- Teamlead
APK------
PC Eend-- MissHobje
Isabeau---
Teamlead-
Gert------
Demins--- KRIBBET
Motivatie:
Pc eend is er altijd wel snachtsnet als ikke..
Hij heeft veel humor en ziet de dingen erg ok!
Maakt het levendig in huis en maakt super toffe filmpjes van de bewoners![]()
De nieuwe stand is dan:
Demins--- 2
Day--------- 2
Jappie----- 0
Maurisico- 0
APK--------- 0
PC Eend-- 2
Isabeau--- 0
Teamlead- 0
Gert-------- 0
Stemmen die NIET uitgebracht worden op dit stembiljet tellen niet mee in de eindstand
Stemmen vindt om de dag plaats, de andere dag moeten de kandidaten elkaar nomineren
24 uur nomineren
24 uur stemmen op de bankzitters
24 uur nomineren
Ikj snap er niks meer vanquote:
Wedden van welquote:Op woensdag 23 november 2005 02:29 schreef M-en-A het volgende:
Zit Cuall niet meer in het huis?????
Bijnaquote:Op woensdag 23 november 2005 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ikj snap er niks meer van
heb ik al gewonnen
Ze heeft haarzelf er niet bij gezet waarom weet ik nietquote:Op woensdag 23 november 2005 02:29 schreef M-en-A het volgende:
Dat dacht ik ook, maar ze staat niet in de OPquote:Op woensdag 23 november 2005 02:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wedden van wel
Daar zorgt ze wel voor
Allemansvriend, niet eens genomineerdquote:Op woensdag 23 november 2005 02:29 schreef M-en-A het volgende:
Ik zie er wel, maar ik ben niet zo helder meer misschien is dat hetquote:Op woensdag 23 november 2005 02:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ze staat niet in de OP![]()
Stille vrijwillige exit???quote:Op woensdag 23 november 2005 02:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze heeft haarzelf er niet bij gezet waarom weet ik niet
Pas op hè, ik mag nog 2 keer stemmen vandaagquote:Op woensdag 23 november 2005 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Allemansvriend, niet eens genomineerd
quote:Op woensdag 23 november 2005 02:24 schreef lovebear het volgende:
verder
Vorige deel
User servival game # 31
ATTENTIE ATTENTIE! HIER VOLGEN DE STEMREGELS VOOR VANDAAG!
Jappie
Maurisico
Day
APK
PC Eend
Isabeau
Teamlead
Gert
Demins
KRIBBET
Snaptnix
Cuall
Versabommie
Je hebt gelijk, in de OP wel, maar niet op het Stemlijstje bij de nietgenomineerdenquote:Op woensdag 23 november 2005 02:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nu staat ze er wel en heb nix veranderd![]()
Of zien ik nou spoken
quote:Op woensdag 23 november 2005 02:34 schreef lovebear het volgende:
Nou ja ik ga slapen truste allemaal![]()
![]()
Trustequote:Op woensdag 23 november 2005 02:34 schreef lovebear het volgende:
Nou ja ik ga slapen truste allemaal![]()
![]()
Teruglezen gaat niet meer. zijn er nog belangrijke regels die verandert zijnquote:
Vast welquote:Op woensdag 23 november 2005 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Teruglezen gaat niet meer. zijn er nog belangrijke regels die verandert zijn![]()
Cooolquote:
Ik zou nooit zeggen dat je eigenwijs bentquote:Op woensdag 23 november 2005 02:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dit was mijn reactie op Coos toen hij vroeg of ik eigenwijs was![]()
Maar zie het ook maar even als extra antwoord naar jou toe waarom ik de verkeerde veronderstelling gemaakt heb.
[..]
Niet behulpzaam, of gewoon desinteresse?quote:
[quotemodus] op dinsdag 23 november 2005 25:25 uur schreef de grote leider:quote:Op woensdag 23 november 2005 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Teruglezen gaat niet meer. zijn er nog belangrijke regels die verandert zijn![]()
Je zit me toch niet in de zeik te nemen hequote:Op woensdag 23 november 2005 02:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
[/quotemodus] op dinsdag 23 november 2005 25:25 uur schreef de grote leider:
OM DE STEMMING ZO EERLIJK MOGELIJK TE HOUDEN ZULLEN ALLE STEMMEN OP PC EEND IN DE PRULLENBAK VERDWIJNEN
[quotemodus]
Hallo, ben 20 minuten met de hond buiten geweest en nu mogen we weer 2x stemmen op een dag?quote:Op woensdag 23 november 2005 02:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Pas op hè, ik mag nog 2 keer stemmen vandaag![]()
ik heb gewoon geen idee over de huidige regelsquote:Op woensdag 23 november 2005 02:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet behulpzaam, of gewoon desinteresse?
quote:Op woensdag 23 november 2005 02:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen idee over de huidige regels
Ben ALTIJD meestal eerlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit me toch niet in de zeik te nemen he![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 23 november 2005 02:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coool
wat kom je hier doen? op me stemmen![]()
Die tijdquote:Op woensdag 23 november 2005 02:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
[quotemodus] op dinsdag 23 november 2005 25:25 uur schreef de grote leider:
OM DE STEMMING ZO EERLIJK MOGELIJK TE HOUDEN ZULLEN ALLE STEMMEN OP PC EEND IN DE PRULLENBAK VERDWIJNEN
[/quotemodus]
Van mij wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
Hallo, ben 20 minuten met de hond buiten geweest en nu mogen we weer 2x stemmen op een dag?
Servialgame noobquote:Op woensdag 23 november 2005 02:46 schreef Parafernalia het volgende:
hoezo moet je in dit topic stemmen?
Laat Joohanna dan ook gelijk binnen, we maken Cuall helemaal gekquote:
Op de BB bewoners.quote:Op woensdag 23 november 2005 02:46 schreef Parafernalia het volgende:
Apk al mijn stemmen laten vervallenquote:
$@#$@#@#$@#&*@ mijn kleine teen is zoek, heb nu een hele grote dikke erbij. En de plu gebroken. Bij 112 nemen ze ook al niet meer op $@#$@#@#$quote:Op woensdag 23 november 2005 02:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou nooit zeggen dat je eigenwijs bent![]()
Maar een vraagje; heb je een paraplu in huis of een bezemsteel of een stofzuiger stang of, of of,
Loop nu langs je eettafel en schop heel hard tegen de tafelpoot (je weet wel, zonder schoen en met je kleine teentje) Heb je dat gedaan?
Dan kunnen we verder.![]()
Nu zoek je dus een soort van stang of hulpstuk zoals eerder beschreven en probeer het maar, welke kant is het beste er van uitgaand dat je nog net kunt steunen op je pijnlijke voetje![]()
Hoor ik straks hoe het met je kleine teentje is![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 02:46 schreef Parafernalia het volgende:
Je moet niet bij mij wezen kneus. Ik stem vanaf mijn laptop onder een palmboom.quote:
wat heb jij afgelopen 2,45 uur gedaan danquote:Op woensdag 23 november 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hallo, ben 20 minuten met de hond buiten geweest en nu mogen we weer 2x stemmen op een dag?
Morgen schijt de hond maar op de kattenbak![]()
geile user iconquote:Op woensdag 23 november 2005 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet niet bij mij wezen kneus. Ik stem vanaf mijn laptop onder een palmboom.
Dat zijn mijn regels niet hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wat heb jij afgelopen 2,45 uur gedaan dan![]()
Beetje wakker blijven he! Tsjek anders hier beetje halverwege post van APK even ofzo
quote:Op woensdag 23 november 2005 02:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
$@#$@#@#$@#&*@ mijn kleine teen is zoek, heb nu een hele grote dikke erbij. En de plu gebroken. Bij 112 nemen ze ook al niet meer op $@#$@#@#$![]()
Ja, je moet toch iemand kiezen die een beetje op je lijkt.quote:
wil je dat niet meer doen,ik verdwaaldequote:Op woensdag 23 november 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Beetje wakker blijven he! Tsjek anders hier beetje halverwege post van APK even ofzo
je post het zelf tochquote:Op woensdag 23 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn mijn regels niet hoor.![]()
Dat zijn de nieuwe regels van de nieuwe dictator.
Ik zou het veel leuker en spannender hebben gemaakt, maar ja....
Waar ben jij geweest dan? moest je de cavia nog kammenquote:Op woensdag 23 november 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, je moet toch iemand kiezen die een beetje op je lijkt.
Jij moet niet zo irritant nep populair doenquote:Op woensdag 23 november 2005 02:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest dan? moest je de cavia nog kammen![]()
APK heeft hier niets meer te vertellen![]()
Hoezo dat? Wat is er met je Loosquote:Op woensdag 23 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, je moet toch iemand kiezen die een beetje op je lijkt.
Ken je het begrip 'censuur' en aanpassingen eerst voorleggen aan de partijleiding?quote:
Sorry Miss, zal het nooit meer doenquote:Op woensdag 23 november 2005 02:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jij moet niet zo irritant nep populair doen![]()
Naah lekker danquote:Op woensdag 23 november 2005 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ken je het begrip 'censuur' en aanpassingen eerst voorleggen aan de partijleiding?
Ik ben afgezet. cuall is de nieuwe leider en past alles aan.
Helaas niet op een openbare manier zoals ik deed. Ik rot weg in een strafkamp.
nooooooobquote:Op woensdag 23 november 2005 02:58 schreef Parafernalia het volgende:
op wie moet ik stemmen
sevival?
Pc eend of APKquote:Op woensdag 23 november 2005 02:58 schreef Parafernalia het volgende:
op wie moet ik stemmen
sevival?
OMG ik moet echt teruglezenquote:Op woensdag 23 november 2005 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ken je het begrip 'censuur' en aanpassingen eerst voorleggen aan de partijleiding?
Ik ben afgezet. cuall is de nieuwe leider en past alles aan.
Helaas niet op een openbare manier zoals ik deed. Ik rot weg in een strafkamp.
Dat van die gebroken plu is dus geen geintje, is echt gebeurdquote:Op woensdag 23 november 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wil je nu een kruk lenen
![]()
Heb er nog wel een aantal staan![]()
Oh enne, draag morgen maar even slippers (en overmorgen) past je kleine teen beter in![]()
Dus toch maar dat blad kopen waar ze in komt te staanquote:
Precies, net zoals MAO!quote:Op woensdag 23 november 2005 03:00 schreef MissHobje het volgende:
Naah lekker dan![]()
Ik ga alleen in op jouw regels enzo .. jij begon het spel nu eenmaal..
Nu luister je welquote:Op woensdag 23 november 2005 03:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naah lekker dan![]()
Ik ga alleen in op jouw regels enzo .. jij begon het spel nu eenmaal..
Anders ook geen zak meer aan zeg
wat een kut streek van ze dan![]()
Echt een luizen streek dus ....quote:Op woensdag 23 november 2005 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, net zoals MAO!
Maar die arme stakker werd ook opzij geschoven.
Zoals ik eerder aangeef.... ik tsjek alleen de APK rulez... die is starter van het spelquote:Op woensdag 23 november 2005 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nu luister je wel![]()
Het was dus echt waar![]()
Ik kom niet meer bijquote:Op woensdag 23 november 2005 03:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat van die gebroken plu is dus geen geintje, is echt gebeurd![]()
Ik heb het geprobeerd zonder mijn teen te stotenMaar je hebt gelijk.
![]()
Nu is M dus boos op A![]()
Geen medelijden met mij, ik heb een staatspensioen.quote:Op woensdag 23 november 2005 03:04 schreef MissHobje het volgende:
Fok the Apk's enzo hebben ze vast gedacht!!![]()
Ik was en ben het er ook niet mee eens en zou graag zien dat hij de macht weer terug zou pakken maar ben bang dat hij het wel lekker vindt zo (en wij kunnen nu doorgaan tot na 10 dec.)quote:Op woensdag 23 november 2005 03:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zoals ik eerder aangeef.... ik tsjek alleen de APK rulez... die is starter van het spel
Regenachtig weekend afwachten en dan een kroeg opzoeken (zo ben ik er 12 kwijt geraaktquote:Op woensdag 23 november 2005 03:07 schreef M-en-A het volgende:
Weet iemand nog een goeie plu te koop?????![]()
Was er ook een blauwe bij..... dan heb ik een prettige mededeling voor je....... DIE is kapotquote:Op woensdag 23 november 2005 03:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Regenachtig weekend afwachten en dan een kroeg opzoeken (zo ben ik er 12 kwijt geraakt)
Overlopende scheitluier.quote:Op woensdag 23 november 2005 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
Ik was en ben het er ook niet mee eens en zou graag zien dat hij de macht weer terug zou pakken maar ben bang dat hij het wel lekker vindt zo (en wij kunnen nu doorgaan tot na 10 dec.)![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 03:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Was er ook een blauwe bij..... dan heb ik een prettige mededeling voor je....... DIE is kapot![]()
![]()
Gaat hem zeker punten kostenquote:Op woensdag 23 november 2005 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Overlopende scheitluier.![]()
Ik ben mijn team GVD aan het bewapenen in de rimboe!
I'll be back, en jij bent als eerste aan de beurt voor een rondje 'rubber' kogels.![]()
Man, hoe kun je zo vroeg in het spel al de verkeerde partij kiezen?![]()
Sjitttt....... dus ik kan de reparatiebon niet bij je inleveren dusquote:Op woensdag 23 november 2005 03:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die had ik zelf ook "gevonden" dus je mag hem houden en nu helemaal
Nog eenquote:
*leest eerdere post Jointquote:Op woensdag 23 november 2005 03:13 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
vaagheid
Heel simpel, nu niet op de bank zitten maar er wel 9 andere opknallenquote:Op woensdag 23 november 2005 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Overlopende scheitluier.![]()
Ik ben mijn team GVD aan het bewapenen in de rimboe!
I'll be back, en jij bent als eerste aan de beurt voor een rondje 'rubber' kogels.![]()
Man, hoe kun je zo vroeg in het spel al de verkeerde partij kiezen?![]()
Je gaat toch niet de Lovebear uithangen, hè?quote:
Mijn lovebearquote:Op woensdag 23 november 2005 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de Lovebear uithangen, hè?
Fijne vergelijking enzoquote:Op woensdag 23 november 2005 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Moet ik toch eerst op de bank terecht komenquote:
En dan ben je toedeledokie!quote:Op woensdag 23 november 2005 03:15 schreef KRIBBET het volgende:
Ik probeer er dus nog even alles uit te halen![]()
Vanaf morgenavond kan ik heerlijk punten geven en toch lekker slapen![]()
Ik denk het niet. Truste!quote:Op woensdag 23 november 2005 03:16 schreef MissHobje het volgende:
Fijne vergelijking enzoen bedankt he APK
![]()
wat denk jezelf![]()
Tuurlijk wel, samen met de aankoopbon, binnen 8 dagen na aankoop en je krijgt je aankoopbedrag volledig terugquote:Op woensdag 23 november 2005 03:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Sjitttt....... dus ik kan de reparatiebon niet bij je inleveren dus![]()
Die is wel heel grof zegquote:Op woensdag 23 november 2005 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op woensdag 23 november 2005 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Truste! [afbeelding]
Heb een date met Chantalquote:
Tot straks.quote:Op woensdag 23 november 2005 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Truste! [afbeelding]
volgens notariaat cuall dus maar 1 keer stemmen, dus ook maar 1 keer positieve punten.....quote:Op woensdag 23 november 2005 03:31 schreef PC eend het volgende:
Maar ik kan dus 2x positieve punten geven
ik snap het niet.... HELP
Wat nou klootzakquote:Op woensdag 23 november 2005 03:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
volgens notariaat cuall dus maar 1 keer stemmen, dus ook maar 1 keer positieve punten.....
Die een keer stemmen zal nog wel lukken... maar positief![]()
heb het ook niet over jou, maar je moet proberen positief over je tegenstanders te praten.... of dat luktquote:Op woensdag 23 november 2005 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat nou klootzak![]()
![]()
![]()
Ik ben heelpositief
Het is dus echt ongelogenquote:Op woensdag 23 november 2005 03:28 schreef M-en-A het volgende:
KRIBBET hier is die dan........... het bewijs van een uitgelezen proef![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Tegenstandquote:Op woensdag 23 november 2005 03:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
heb het ook niet over jou, maar je moet proberen positief over je tegenstanders te praten.... of dat lukt![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 03:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is dus echt ongelogen![]()
![]()
Ik zie het voor me, een eikel komt met het verhaal dat je een plu moet pakken![]()
Oke, we gaan een stapje verder, we zijn op de goede weg,
OOh ships, er komen zulke rare dingen naar boven dat ik het niet kan maken![]()
Mocht je ooit in de buurt zijn, kom gerust langs en je krijgt een nieuwe plu van me, echt waar![]()
Mijn avond kan niet kapot (plu wel)![]()
Waaar gaat dit overquote:Op woensdag 23 november 2005 03:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is dus echt ongelogen![]()
![]()
Ik zie het voor me, een eikel komt met het verhaal dat je een plu moet pakken![]()
Oke, we gaan een stapje verder, we zijn op de goede weg,
OOh ships, er komen zulke rare dingen naar boven dat ik het niet kan maken![]()
Mocht je ooit in de buurt zijn, kom gerust langs en je krijgt een nieuwe plu van me, echt waar![]()
Mijn avond kan niet kapot (plu wel)![]()
Niemand van de bankzitters? Heb ik zo mijn best gedaan om er 9 ipv 3 op te krijgen en nog kan je niet keizenquote:Op woensdag 23 november 2005 03:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
volgens notariaat cuall dus maar 1 keer stemmen, dus ook maar 1 keer positieve punten.....
Die een keer stemmen zal nog wel lukken... maar positief![]()
AAn mij dusquote:Op woensdag 23 november 2005 03:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niemand van de bankzitters? Heb ik zo mijn best gedaan om er 9 ipv 3 op te krijgen en nog kan je niet keizen![]()
Aan wie heb je de minste hekel, geef hem of haar en je bent er vanaf![]()
Min punten was zo veel makkelijker geweestquote:Op woensdag 23 november 2005 03:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
heb het ook niet over jou, maar je moet proberen positief over je tegenstanders te praten.... of dat lukt![]()
Je hebt geluk dat het plu-incident NU al plaatsvind, ik vergeef namelijk snelquote:Op woensdag 23 november 2005 03:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niemand van de bankzitters? Heb ik zo mijn best gedaan om er 9 ipv 3 op te krijgen en nog kan je niet keizen![]()
Aan wie heb je de minste hekel, geef hem of haar en je bent er vanaf![]()
Ik print de foto uit en hang hem boven mijn bedquote:Op woensdag 23 november 2005 03:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben ook de beroerdste niet, altijd leergierig
Jullie zijn toch 2 op 1 accountquote:Op woensdag 23 november 2005 03:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat het plu-incident NU al plaatsvind, ik vergeef namelijk snel![]()
Morgenavond zal Chantal het huis wel moeten verlaten en dan moet ik ook mijn spulletjes inpakken, je kans is dan voorbijquote:Op woensdag 23 november 2005 03:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat het plu-incident NU al plaatsvind, ik vergeef namelijk snel![]()
Oke jij je zin.... WE vergeven redelijk snelquote:
Een loopkruk werd vervangen door een paraplu, en dit is het resultaatquote:
De ander is boos, het was haar / zijn regentegenhoudertjequote:
Nee, kijk maar hierbovenquote:
Voor Chantal niet zo spijtig, maar jou mag ik wel mogen we welquote:Op woensdag 23 november 2005 03:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Morgenavond zal Chantal het huis wel moeten verlaten en dan moet ik ook mijn spulletjes inpakken, je kans is dan voorbij![]()
En nu is het M of Aquote:Op woensdag 23 november 2005 03:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke jij je zin.... WE vergeven redelijk snelM is de eerste en A is de tweede op dezelfde account.....
quote:Op woensdag 23 november 2005 03:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Voor Chantal niet zo spijtig, maar jou mag ik wel mogen we wel![]()
Ik volg het allemaal niet zo goed meerquote:Op woensdag 23 november 2005 03:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke jij je zin.... WE vergeven redelijk snelM is de eerste en A is de tweede op dezelfde account.....
M is het vrouwtje A is het mannetje..... maar we zitten dicht bij elkaarquote:Op woensdag 23 november 2005 03:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En nu is het M of A![]()
Niet dat het heel veel uitmaakt, kwam er laatst achter dat Style een vrouw was en dacht steeds een manWeet ook niet waarom.
Kijk niet zo snel in een profiel![]()
Lees even ergens op pagina 1, de test van het wandelen met een loopkruk.quote:Op woensdag 23 november 2005 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet zo goed meer
ben ik vergeven
OOhh jullie zijn er beide nogquote:Op woensdag 23 november 2005 03:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
M is het vrouwtje A is het mannetje..... maar we zitten dicht bij elkaardus eigenlijk komen alle antwoorden van alletwee. Maar de plutest was door A gedaan
![]()
Jullie zouden bij de jury moeten aanvragen dat je 2x mag stemmenquote:Op woensdag 23 november 2005 03:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
M is het vrouwtje A is het mannetje..... maar we zitten dicht bij elkaardus eigenlijk komen alle antwoorden van alletwee. Maar de plutest was door A gedaan
![]()
Klopt...quote:Op woensdag 23 november 2005 03:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOhh jullie zijn er beide nog![]()
Maar A moet dus voor een nieuwe plu gaan zorgen![]()
Maar dat was een onderdeel van de testquote:Op woensdag 23 november 2005 03:57 schreef M-en-A het volgende:
wel even extra info, die pantoffel op de foto rechts......... die had ik dus niet uitgedaan tijdens de test bij de tafel hè.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie zouden bij de jury moeten aanvragen dat je 2x mag stemmen
ik heb 300 posts in 1 pagina maar als ik search op loopkruk vind ik alleeen die post van jou netquote:Op woensdag 23 november 2005 03:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lees even ergens op pagina 1, de test van het wandelen met een loopkruk.
We vergeven je en vergeten je zeker niet![]()
'k heb geen plu meerquote:Op woensdag 23 november 2005 03:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar dat was een onderdeel van de test![]()
Doe het nog is opnieuw![]()
Ze hebben een parkiet (Joohanna) en die mocht ook nietquote:Op woensdag 23 november 2005 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie zouden bij de jury moeten aanvragen dat je 2x mag stemmen
Zal ik es ff met haar gaan pratenquote:Op woensdag 23 november 2005 04:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze hebben een parkiet (Joohanna) en die mocht ook niet![]()
Misschien is Cuall wat toegevelijker dan APK maar ben bang van niet![]()
Gewoon heel blij en verrast kijken als er een kadootje onder de kerstboom blijkt te liggenquote:
Correctie Joohanna heet hier Piewie........ en heeft zeker geen stemrecht, die moet gewoon vreten wat de pot schaftquote:Op woensdag 23 november 2005 04:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze hebben een parkiet (Joohanna) en die mocht ook niet![]()
Misschien is Cuall wat toegevelijker dan APK maar ben bang van niet![]()
Ik ben sowieso nuchter, over 4 uur krijg ik al bezoekquote:Op woensdag 23 november 2005 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik heb 300 posts in 1 pagina maar als ik search op loopkruk vind ik alleeen die post van jou net
Ben ik nou zo dronken of jij zo nuchter
quote:Op woensdag 23 november 2005 04:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben sowieso nuchter, over 4 uur krijg ik al bezoek![]()
Het stond er echt ergens.
Het ging erom dat ze maar is moesten proberen om met een loopkruk te lopen om te kijken aan welke kant je de kruk moest houden.
Bij gebrek aan een kruk is er een paraplu gebruikt en die is nu zelf een kruk geworden![]()
Ach wat leuk, jullie hebben een huisdierquote:Op woensdag 23 november 2005 04:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Correctie Joohanna heet hier Piewie........ en heeft zeker geen stemrecht, die moet gewoon vreten wat de pot schaft![]()
quote:
Had nog gevraagd of ze eerst met de kleine teen tegen de tafel wilde stoten om het wat duidelijker te maken maar die proef hebben ze beide over geslagenquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 04:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had nog gevraagd of ze eerst met de kleine teen tegen de tafel wilde stoten om het wat duidelijker te maken maar die proef hebben ze beide over geslagen![]()
Ik moest vanwege mijn gemene stem zeker de eerste keer op Demins stemmen, hij dacht de bank ook te ontlopen maar toen kwam ik nog even langs om een grote bank te kwekenquote:Op woensdag 23 november 2005 04:08 schreef PC eend het volgende:
Waarom hebben jullie trouwens nog niet o pmij gestemd![]()
Ben wel leergierig, maar niet domquote:Op woensdag 23 november 2005 04:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had nog gevraagd of ze eerst met de kleine teen tegen de tafel wilde stoten om het wat duidelijker te maken maar die proef hebben ze beide over geslagen![]()
Die van de EOquote:Op woensdag 23 november 2005 04:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hulde, hulde, hulde....... o nee Rickert is al weg uit het huis
![]()
Was te proberen of ik via een draadje kon wat Rasti Rostelli kanquote:Op woensdag 23 november 2005 04:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ben wel leergierig, maar niet dom![]()
Wij mogen nog stemmen, dus je hebt nog steeds kansquote:Op woensdag 23 november 2005 04:08 schreef PC eend het volgende:
Waarom hebben jullie trouwens nog niet o pmij gestemd![]()
Hou je van slijmen of van afzeikenquote:Op woensdag 23 november 2005 04:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wij mogen nog stemmen, dus je hebt nog steeds kans![]()
Heel slimquote:Op woensdag 23 november 2005 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hou je van slijmen of van afzeiken![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op woensdag 23 november 2005 04:13 schreef KRIBBET het volgende:
Helaas moet ik me gaan afmelden![]()
Om 8:00 moet ik de deur openmaken en koffie zetten![]()
Vanmiddag ben ik zeker weer van de partij![]()
Trusten iedereen![]()
![]()
Ben ik aleenquote:Op woensdag 23 november 2005 04:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
Het was gezellig, we hebben gelachen![]()
![]()
gewoon jezelf zijn is ons motto. Dus doe wat je zelf het liefste doet en je ziet vanzelf wat voor resultaat dat heeft op de stemming.quote:Op woensdag 23 november 2005 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hou je van slijmen of van afzeiken![]()
![]()
![]()
Ik ben wel dronken, maar dat was niet de vraagquote:Op woensdag 23 november 2005 04:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
gewoon jezelf zijn is ons motto. Dus doe wat je zelf het liefste doet en je ziet vanzelf wat voor resultaat dat heeft op de stemming.![]()
We kijken opbjectief wat we van iemand vinden. Dus maak je geen zorgen, ons oordeel zal hard zijn.... tegenover alle 9 bankzitters even hardquote:Op woensdag 23 november 2005 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben wel dronken, maar dat was niet de vraag
Nah joh kijk maar ik maak me nog geen zorgen ik vind het nogal een zwakke bank, ik denk dat ik er zeker in blijfquote:Op woensdag 23 november 2005 04:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
We kijken opbjectief wat we van iemand vinden. Dus maak je geen zorgen, ons oordeel zal hard zijn.... tegenover alle 9 bankzitters even hard![]()
Rob heeft voor ons geen invloed op het stemgedragquote:Op woensdag 23 november 2005 04:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nah joh kijk maar ik maak me nog geen zorgen ik vind het nogal een zwakke bank, ik denk dat ik er zeker in blijf![]()
psssssst je bent toch wel een beetje rob fan he?]
Ja smoesjes, dat komt echtwel omdat ik er alleennog maar benquote:Op woensdag 23 november 2005 04:22 schreef M-en-A het volgende:
Maar PC eend, ook hier loopt het klokje straks weer af, dus wij gaan ook slapen. Niet omdat alleen jij er nog bent maar gewoon omdat het voor ons de hoogste tijd is om het bedje op te gaan zoeken.
Dus we wensen jou straks ook een goede rust toe en hopen je later op de dag weer te zien. Wie weet als overwinnaar...... maar dat weet je pas als iedereen gestemd heeft![]()
hmmmmmmmmmmmm............. alle goede voornemens alweer vergeten?quote:Op woensdag 23 november 2005 04:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Correctie Joohanna heet hier Piewie........ en heeft zeker geen stemrecht, die moet gewoon vreten wat de pot schaft![]()
1 plus 1?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:25 schreef APK het volgende:
Waar komen al die dubbele punten opeens vandaan
Waarschijnlijk omdat iedereen gewend is om ++ als pluspunten te geven... Dus 2...quote:Op woensdag 23 november 2005 10:25 schreef APK het volgende:
zal wel weer een hersenspinsel zijn van die nare Kwall!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:25 schreef APK het volgende:
Is 2.quote:
ow dat veranderd de zaak. Ik ben toch echt tot 02.00 uur opgebleven gisteravond maar heb Cuall niets in die richting zien zeggen. Volgens mij is het een kwestie van creatief stemmen: hebben nog weinig mensen op de lijst gestemd dan geef je toch gewoon twee punten weg?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:37 schreef APK het volgende:
[..]
Is 2.![]()
Maar die lui hebben nog niet twee stemmen ontvangen.![]()
Je hoeft alleen je stem te geven....KALF!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat iedereen gewend is om ++ als pluspunten te geven... Dus 2...![]()
Allemaal? Ik ken er een paar hier waarvan ik zo mijn twijfels heb... Toch Bommie?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:41 schreef Joohanna het volgende:
Jullie zijn allemaal volwassen mensen dus wat eigen initiatief is best op z'n plaats.![]()
STOKERT!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Allemaal? Ik ken er een paar hier waarvan ik zo mijn twijfels heb... Toch Bommie?![]()
Ik? Hoe kom je erbij?quote:
O ik zie nu dat ik me vergist heb, ze zei er WEL iets over:quote:Op woensdag 23 november 2005 10:41 schreef Joohanna het volgende:
[..]
ow dat veranderd de zaak. Ik ben toch echt tot 02.00 uur opgebleven gisteravond maar heb Cuall niets in die richting zien zeggen. Volgens mij is het een kwestie van creatief stemmen: hebben nog weinig mensen op de lijst gestemd dan geef je toch gewoon twee punten weg?
Jullie zijn allemaal volwassen mensen dus wat eigen initiatief is best op z'n plaats.![]()
Goede morgen.....quote:Op woensdag 23 november 2005 09:56 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmmmm............. alle goede voornemens alweer vergeten?
Zo te zien doet niemand het goed dus?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:53 schreef Joohanna het volgende:
O ik zie nu dat ik me vergist heb, ze zei er WEL iets over:
<quote>
"geef een cijfer van 1 tot en met 9, waarbij het laagste cijfer staat voor de bankzitter die je het liefst ziet vertrekken"
<unquote>
Vriendelijk bedankt voor de uitleg. Door gisteren ga ik nogal snel door het lint wanneer ik m'n naam gebruikt zie worden als ik zelf niet aanwezig benquote:Op woensdag 23 november 2005 10:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Goede morgen.....
Nee hoor, als je zo een bericht aanhaald moet je ook kijken wat het bericht was waar op geantwoord werd. En als dat niet voldoende is proberen het hele verhaal te snappen. Daar werd gesuggereerd dat we een parkiet zouden hebben die Joohanna heet, maar die van ons heet PieWie......... dus was niet op de man/vrouw gespeeld maar op een bericht dat is geplaatst.
Nee.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zo te zien doet niemand het goed dus?
Snel door het lint gaan KAN een goede eigenschap zijn. Kijk maar eens bij een marathon aan de finish als de eerste loper/loopster door het lint gaatquote:Op woensdag 23 november 2005 10:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Vriendelijk bedankt voor de uitleg. Door gisteren ga ik nogal snel door het lint wanneer ik m'n naam gebruikt zie worden als ik zelf niet aanwezig ben![]()
Joohaaana schept er genoegen in om hier voortdurend rond te hangen om te kijken of er iets verkloot kan worden. En er zijn altijd wel koeien die het meteen serieus nemen als iemand die niet eens meedoet aan het spel, zomaar iets achterlijks over de spelregels roept.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:01 schreef Maurisico het volgende:
Wat een bende hier... les nu weeeriets overcijfers 1t/m 9??
ja idd: ChantalC, Kleintje, APK, Gert, Kribbet, LoveBEAVER en zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op woensdag 23 november 2005 10:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Allemaal? Ik ken er een paar hier waarvan ik zo mijn twijfels heb... Toch Bommie?![]()
Wat ben je toch een eikel! En toch hou ik wel van je.... Nja dat laatste alleen als ik heeeeeeel diep in het glaasje gekeken heb en dat komt gelukkig bijna nooit voor...quote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef versabommie het volgende:
ja idd: ChantalC, Kleintje, APK, Gert, Kribbet, LoveBEAVER en zo kan ik nog wel even doorgaan![]()
Wil je wat drinken van me?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat ben je toch een eikel! En toch hou ik wel van je.... Nja dat laatste alleen als ik heeeeeeel diep in het glaasje gekeken heb en dat komt gelukkig bijna nooit voor...![]()
L - E - Z - E - Nquote:
Of dmv onderstaand formuliiertje mailen naar bovenstaand e-mailadres:quote:Op woensdag 23 november 2005 11:11 schreef Gert het volgende:
Iedereen die op mij stemp, en een mailtje stuurt naar clib37@hotmail.com, o.v.v. of je een man of vrouw bent, en homo of hetero, krijgt aan het eind van de stemronde een leuke verrassing toegestuurd!!!!![]()
Ja jezus Gert,..... ook ik zit op mijn werk, dus kan al die bagger niet teruglezen...... en de spelregels verandren hier zo snel... had er niet van opgekeken als er weer wat veranderd was...quote:Op woensdag 23 november 2005 11:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Joohaaana schept er genoegen in om hier voortdurend rond te hangen om te kijken of er iets verkloot kan worden. En er zijn altijd wel koeien die het meteen serieus nemen als iemand die niet eens meedoet aan het spel, zomaar iets achterlijks over de spelregels roept.![]()
wie wil er nu een drol in een envelop van Gert ontvangen..quote:Op woensdag 23 november 2005 11:11 schreef Gert het volgende:
Ik moet zo fucking werken voor mijn geld, belachelijk onder werktijd, maar ik heb dus geen tijd om hier aan mijn PR te werken de komende uren. Dus hier mijn aanbod nogmaals:
Iedereen die op mij stemp, en een mailtje stuurt naar clib37@hotmail.com, o.v.v. of je een man of vrouw bent, en homo of hetero, krijgt aan het eind van de stemronde een leuke verrassing toegestuurd!!!!![]()
ok:quote:
Dus.......doe eens je wijsvinger tegen je kin en ontspan je gezicht en zeg eens...DUUUUUUUUUH!quote:Nja dat laatste alleen als ik heeeeeeel diep in het glaasje gekeken heb en dat komt gelukkig bijna nooit voor...
idd, ik vertrouw nix van iemand die naast de jakoezie pist!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:18 schreef Maurisico het volgende:
[..]
wie wil er nu een drol in een envelop van Gert ontvangen..![]()
Duhhhhhhhhhhhhhhhhhh! (extreem handgebaar)quote:Op woensdag 23 november 2005 11:23 schreef versabommie het volgende:
Dus.......doe eens je wijsvinger tegen je kin en ontspan je gezicht en zeg eens...DUUUUUUUUUH!![]()
Ach joh, maak je niet drukquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach joh, maak je niet druk![]()
Je bent net als Joost, we luisteren toch niet naar je![]()
Kom maarquote:Op woensdag 23 november 2005 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ATTENTIE: NOMINEREN IS NOG NOOIT ZO MAKKELIJK GEWEEST!!!
![]()
Kribbet is de man die altijd als laatste stemmen gaat om zo zijn sorry ass te redden!
Thnx, heb ik nu gedaan!quote:Op woensdag 23 november 2005 12:39 schreef Kleintje het volgende:
Bommie... je moet ff het lijstje aanpassen. Isa heeft de allllllleeeeerrrrrmeeeeessssstteeeee punten, dus die moet bovenaan!
ja duh, je stond zelf al buiten schot!quote:Op woensdag 23 november 2005 12:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kom maar![]()
En trouwens, vannacht was ik de eerste die mijn stem had uitgebracht![]()
Krijg er steeds meer spijt van dat ik jou ook buiten de bank heb gelatenquote:Op woensdag 23 november 2005 12:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja duh, je stond zelf al buiten schot!![]()
Snap het ook nietquote:Op woensdag 23 november 2005 12:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Thnx, heb ik nu gedaan!
Ik vinnet nog wel raar dat Kribbet de Fiatflikker en Mauridiablo er wel inzitten en jij niet!
Joh zonder me pluspunten had je er niet eens ingezeten, ondankbare hond!quote:Op woensdag 23 november 2005 12:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Krijg er steeds meer spijt van dat ik jou ook buiten de bank heb gelaten![]()
Dat was eens maar nooooooit meer![]()
Ach schatje... ze hadden gewoon nog 2 losers nodig. Je moet altijd een pispaal hebben.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Thnx, heb ik nu gedaan!
Ik vinnet nog wel raar dat Kribbet de Fiatflikker en Mauridiablo er wel inzitten en jij niet!
Pluspuntenquote:Op woensdag 23 november 2005 12:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh zonder me pluspunten had je er niet eens ingezeten, ondankbare hond!
[verbaasdemodus] jeetje ik zeg... ik zou wel de laatste op deze aardkloot zijn geweest die het misschien eens met je eens zou zijn... we zijn het nu al eens! [/verbaasdemodus]quote:Op woensdag 23 november 2005 12:34 schreef versabommie het volgende:
Motivatie:
Isabeau, omdat ze in mijn ogen de liefste en fairste is die op de bank zit.Nooit te beroerd om te helpen, altijd in voor een goed woord of compliment. Schuwt de discussie nooit en gaat niemand uit de weg. Topusert!![]()
![]()
Ze hoort m.i. echt niet op de bank, en de kliko die haar op de bank heeft gezet moet maar eens naar het riagg!![]()
Ja mevrouw!... Je moet al mijn uitspraken met een korreltj... 1 kg zout nemen, ik meen het niet zo...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:07 schreef flugeltje het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE hier volgt een mededeling van uw Uber-dictator
Zorgen jullie dat jullie wel lief tegen elkaar blijven doen?![]()
Er wordt sowieso al wat losser met dit topic omgegaan, maar vannacht kwam de grens aardig dicht in de buurt.... Vandaar bij voorbaat ff deze tip voor u allen...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:09 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja mevrouw!... Je moet al mijn uitspraken met een korreltj... 1 kg zout nemen, ik meen het niet zo...![]()
's nachts slaap ik... ikke nie weet nie wat gebeurt is... Watskebeurt?!?!?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:10 schreef flugeltje het volgende:
Er wordt sowieso al wat losser met dit topic omgegaan, maar vannacht kwam de grens aardig dicht in de buurt.... Vandaar bij voorbaat ff deze tip voor u allen...
Все регуляторы - уонкерс!quote:Op woensdag 23 november 2005 13:07 schreef flugeltje het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE hier volgt een mededeling van uw Uber-dictator
Zorgen jullie dat jullie wel lief tegen elkaar blijven doen?![]()
Vannacht liep het een beetje uit de hand las ik in het vorige topic... Blijkbaar kunnen sommige users gewoon slecht tegen drank.![]()
Maar goed, de strekking van deze boodschap moge duidelijk zijn... Ga de FAQ nog eens lezen en gedraag uzelf...
enne, ban vragen is normaliter ban...............
*weer verder werken gaat*
Ik krijg het niet vertaald schat, wat betekent het?quote:
probeer eens http://babelfish.altavista.com/quote:Op woensdag 23 november 2005 13:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik krijg het niet vertaald schat, wat betekent het?
misschien is dit makkelijker:quote:Op woensdag 23 november 2005 13:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik krijg het niet vertaald schat, wat betekent het?
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:45 schreef whitef0x het volgende:
[..]
probeer eens http://babelfish.altavista.com/![]()
Heb ik soms ooit in een dronken bui in je kunstbeen gescheten?quote:
Sjips heb ik dat al die tijd geroken?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:48 schreef versabommie het volgende:
Heb ik soms ooit in een dronken bui in je kunstbeen gescheten?![]()
Blijf! Laat je me nou helemaal alleen met dit zooitje ongeregeld? Wie moet me nou iedere dag weer opbeuren?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:53 schreef demins het volgende:
Het gezooi van deze week, eerst met die domme Kleintje en haar irritante campagne en vervolgens het geetter van de mentaal gehandicapte Joohanna, dat vanmorgen weer van voren af aan begon, hebben mijn plezier danig vergald!!
En zonder dat plezier wordt het allemaal erg zinloos, vind ik.
Ik machtig bij deze Cuall tot het uitbrengen van mijn stemmen. Cuall zet hem op!
Aan degenen die mij tot tranen toe hebben weten te raken, en dat waren er velen, BEDANKT!!
Als ik weer veilig terug kan komen, hoor ik het wel!
Een hartelijke groet en, voor wie het aangaat, heel veel liefs![]()
![]()
van
Ik vraag me nu dus echt af of je serieus bent.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:53 schreef demins het volgende:
Met veel plezier, pret, aardigheid, lol, vermaak, genoegen, gelach, gezwaai en gekus heb ik de afgelopen tijd deelgenomen aan dit forum en meer speciaal dit topic. Sociale contacten heb ik tijdelijk in de ijskast gezet, werkzaamheden laten liggen, buitenlucht ontbeert, nou ja ik hoef niemand hier iets uit leggen, denk ik. Maar het was het allemaal meer dan waard!! En ik had er heel graag tot het einde mee door willen gaan.
Het gezooi van deze week, eerst met die domme Kleintje en haar irritante campagne en vervolgens het geetter van de mentaal gehandicapte Joohanna, dat vanmorgen weer van voren af aan begon, hebben mijn plezier danig vergald!!
Demins!!! het is veilig, blijf maar gewoonquote:Op woensdag 23 november 2005 13:53 schreef demins het volgende:
Met veel plezier, pret, aardigheid, lol, vermaak, genoegen, gelach, gezwaai en gekus heb ik de afgelopen tijd deelgenomen aan dit forum en meer speciaal dit topic. Sociale contacten heb ik tijdelijk in de ijskast gezet, werkzaamheden laten liggen, buitenlucht ontbeert, nou ja ik hoef niemand hier iets uit leggen, denk ik. Maar het was het allemaal meer dan waard!! En ik had er heel graag tot het einde mee door willen gaan.
Ik machtig bij deze Cuall tot het uitbrengen van mijn stemmen. Cuall zet hem op!
Aan degenen die mij tot tranen toe hebben weten te raken, en dat waren er velen, BEDANKT!!
Als ik weer veilig terug kan komen, hoor ik het wel!
Een hartelijke groet en, voor wie het aangaat, heel veel liefs![]()
![]()
van
Demins
Nee dat was je bovenlip!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Sjips heb ik dat al die tijd geroken?![]()
2X minpunten en volgens mij 4x pluspunten, ondankbare fiatflikker!quote:Op woensdag 23 november 2005 12:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
PluspuntenJe hebt me meer minpunten gegeven
![]()
Je bent echt een pusjong![]()
Kleintje Billemans...je mond is al bijna net zo groot als je billen....quote:Op woensdag 23 november 2005 12:54 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ach schatje... ze hadden gewoon nog 2 losers nodig. Je moet altijd een pispaal hebben.
En met mij in het huis waren ze bang op teveel linda invloed. Te veel seks...
Pas maar op! Dadelijk is jouw bovenlip zo groot dat je je bierbuik niet meer ziet!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:18 schreef versabommie het volgende:
Nee dat was je bovenlip!
Goed zo jong, ik wist wel dat er gevoel in je zat, het kwam er alleen niet uit. AL eerder verllieten posters dit topic vanwege hetzelfde unheimische gevoel sinds die kwasi Bob de Rooij adhd'er met zijn vespabrommertje over de Utrechtse heuvelrug kwam afzakken met zijn zijtassen vol met kloons en zijn Meervoudig Onverzadigde Persoonlijkheden in een boodschappenmandje achterop. Opvallend dat er telkens 4 / 5 dezelfde figuren reageren als die hier verschijnt, en dat in een frequentie van twintig posts per minuut, echt, leuk is anders. Je ziet het hele forum veranderen in sukkels die nergens anders meer op kunnen reageren als op Jantje Betonseversabommeltje. Verstandig besluit, alleen ik denk dat de lucht hier nog lang vervuild zal blijven van dit fenomeen.quote:
Het zit je wel dwars he? Wil je erover praten?quote:
moet je wel met kerels komen en niet met knusje handtasjes!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Pas maar op! Dadelijk is jouw bovenlip zo groot dat je je bierbuik niet meer ziet!![]()
![]()
[karatehouding ingeschakeld]
Hmmmmmm je ondermijnt mijn status...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:48 schreef versabommie het volgende:
moet je wel met kerels komen en niet met knusje handtasjes!![]()
Ik ben onder deskundige behandeling, ik denk niet dat ik jouw hulp kan gebruiken !quote:Op woensdag 23 november 2005 15:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars he? Wil je erover praten?![]()
![]()
Jij bent toch ook een kloon van mij ? Dus dan maakt als ik euhquote:Op woensdag 23 november 2005 15:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars he? Wil je erover praten?![]()
![]()
trek eens een jurkje aan huilebalkje, je bent hier hard weggerent omdat je nog maar op 7 punten stond en je exit zag aankomen...raar hoor dat ze je zoweinig puntjes gaven...zal wel door 1 van mijn 54 kloons die meeoden aan dit spel liggenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Goed zo jong, ik wist wel dat er gevoel in je zat, het kwam er alleen niet uit. AL eerder verllieten posters dit topic vanwege hetzelfde unheimische gevoel sinds die kwasi Bob de Rooij adhd'er met zijn vespabrommertje over de Utrechtse heuvelrug kwam afzakken met zijn zijtassen vol met kloons en zijn Meervoudig Onverzadigde Persoonlijkheden in een boodschappenmandje achterop. Opvallend dat er telkens 4 / 5 dezelfde figuren reageren als die hier verschijnt, en dat in een frequentie van twintig posts per minuut, echt, leuk is anders. Je ziet het hele forum veranderen in sukkels die nergens anders meer op kunnen reageren als op Jantje Betonseversabommeltje. Verstandig besluit, alleen ik denk dat de lucht hier nog lang vervuild zal blijven van dit fenomeen.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hmmmmmm je ondermijnt mijn status...![]()
![]()
Ok ok dan niet...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:50 schreef PH52 het volgende:
Ik ben onder deskundige behandeling, ik denk niet dat ik jouw hulp kan gebruiken !![]()
Ik praat niet meer met jullie alle 54-en.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
trek eens een jurkje aan huilebalkje, je bent hier hard weggerent omdat je nog maar op 7 punten stond en je exit zag aankomen...raar hoor dat ze je zoweinig puntjes gaven...zal wel door 1 van mijn 54 kloons die meeoden aan dit spel liggen
Nou weet je wat, jurkje, jij mag kiezen wie het spel gaat lije hier...zal ik apk weer baas maken of cuall? zal ik gert een exit laten gaan?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jullie alle 54-en.![]()
Hoezoquote:Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef weyden het volgende:
Er gaan er twee uit morgen ..
Jij blijft nog zeker tot 5 december sintquote:Op woensdag 23 november 2005 16:40 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn koffers maar alvast inpakken dan....
dan zuller toch rap wat mensen op me moeten gaan stemmen... anders geen pakjesavond op Fok dit jaarquote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Jij blijft nog zeker tot 5 december sint
Who cares? De kadootjes die ik wil zijn toch onbetaalbaar!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef teamlead het volgende:
dan zuller toch rap wat mensen op me moeten gaan stemmen... anders geen pakjesavond op Fok dit jaar![]()
Volgens de regels (en terecht) mag ik niet stemmenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan zuller toch rap wat mensen op me moeten gaan stemmen... anders geen pakjesavond op Fok dit jaar![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Who cares? De kadootjes die ik wil zijn toch onbetaalbaar!![]()
![]()
Om 18.00 moet je weerquote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef Coos het volgende:
Een beetje meer wanorde graag jongens en meisjes!!![]()
Anders kan ik niet de juiste keuze maken.![]()
het is nu toch 1 x per dag stemmen??![]()
Nog meerquote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef Coos het volgende:
Een beetje meer wanorde graag jongens en meisjes!!![]()
Jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 november 2005 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Zal ik ook maar stemmen dan?
Je mag er niet om vragen hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 16:58 schreef Isabeau het volgende:
Nu Gert en Maurisico nog punten en ik blijf over![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog meer
Cuall heeft de leiding.... geloof ik
Lovebear dat waren de regels van APKquote:Op woensdag 23 november 2005 16:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Om 18.00 moet je weer
Volgens de laatste regels
lol..quote:Op woensdag 23 november 2005 17:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Lovebear dat waren de regels van APK![]()
Die hebben helemaal nooit geteld![]()
1xquote:Op woensdag 23 november 2005 17:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
lol..
wat is het nu? 1x per dag stemmen? of 2x?
Deze dus nog ff snel vullen zodat iedereen het weer gaat snappenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:03 schreef cuall het volgende:
Lovebear ik heb al een nieuw topic klaarstaan waarin de OP wel klopt![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:04 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Deze dus nog ff snel vullen zodat iedereen het weer gaat snappen![]()
Ik had het vanmorgenvroeg nog even gepost, maar dat is blijkbaar niet overgekomenquote:Op woensdag 23 november 2005 08:07 schreef cuall het volgende:
HIER EEN BERIChT VAN JULLIE NIEUWE LEIDER !
![]()
HIER VOLGEN DE STEMREGELS VOOR VANDAAG!
![]()
Jappie
Maurisico
Day
APK
PC Eend
Isabeau
Teamlead
Gert
Demins
KRIBBET
Snaptnix
Cuall
Versabommie
De vetgedrukte personen staan genomineerd. Per dag mag iedereen -ook de huisbewoners- 1 keer een stem uitbrengen. Het gaat om een positieve stem, dus je stemt op de persoon die je graag in het virtuele huis wilt houden. De persoon, of personen die aan het eind van de stemmingsronde het minst aantal punten heeft, moet het virtuele huis verlaten.Hebben er meer dan één persoon een gelijk aantal punten vindt er een meervoudige exit plaats.
DE lijst met stemgerechtigen:
Gert
Teamlead
APK
Snaptnix
Isabeau
Day
PC eend
Versabommie
Cuall
Demins
Kleintje
Maurisico
Jappie
Kribbet
M-en-A
Milagro
Sanne
Coos
Lovebear
PeterV
Latevogel
Petitdali
Supermom
Knurft-zork3
Style
Arcee
Avonne
Eborn
Muizemeis
ChantalC
MissHobje
BlaBlub
Tamrah
Bus Watcher
Trevanian
Delta
Zw0rld
Foreverblue
BBScanner
Bong4002
Falco
Henk.jansen
Magics
Kissa
Cynix ®
Thevulture
Beeker
WickedAngel
Bep
Kolomo
Peter6000
Doka
Pimmutjuh
BBMenno
Gebruik voor het stemmen het STEMBILJET !!!
![]()
Stemmen die NIET uitgebracht worden op dit stembiljet tellen niet mee in de eindstand
Stemmen vindt om de dag plaats, de andere dag moeten de kandidaten elkaar nomineren
24 uur nomineren
24 uur stemmen op de bankzitters
24 uur nomineren
Moet ik dan even wachten met stemmen?quote:
Mag er niet om vragenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Je mag er niet om vragen hoor![]()
Theoretisch gezien kan het spel dus vanavond klaar zijn.![]()
![]()
Een afscheidscadeautje.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:05 schreef cuall het volgende:
APK had mijn naam ook uit de lijst gehaald![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |