abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 november 2005 @ 12:41:45 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32504631
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:39 schreef snellejelle het volgende:

[..]

lul niet. rosales geeft betere voorzetten dan pienaar op RB.
Rosales zou een goeie voorzet nog niet herkennen als ie er door gebeten werd..

Echt, die heeft nog NIETS laten zien, zeker dit seizoen niet. Fijne rushes naar voren en dan zijn duel verliezen of prutsen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32504681
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Echt, die heeft nog NIETS laten zien, zeker dit seizoen niet. Fijne rushes naar voren en dan zijn duel verliezen of prutsen.
heb je helaas gelijk in.

Kalkhuis maar bij de selectie halen?
  woensdag 23 november 2005 @ 12:45:03 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32504720
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:43 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

heb je helaas gelijk in.

Kalkhuis maar bij de selectie halen?
Who ever.. Rosales iig niet op dit moment..
Get woke, go broke!
pi_32504747
quote:

[..]

grapjas. heb hem tegen thun de tweede helft werkelijk zien vlammen.
  woensdag 23 november 2005 @ 12:47:50 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32504780
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:46 schreef snellejelle het volgende:

[..]

grapjas. heb hem tegen thun de tweede helft werkelijk zien vlammen.
Je trapt er dus met open ogen in, net als Blind. Ga nou maar eens GOED kijken.

HIj krijgt de bal, maakt een fabelachtige rush naar voren, en dan bakt hij er werkelijkwaar helemaal niets meer van...
Get woke, go broke!
pi_32504810
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je trapt er dus met open ogen in, net als Blind. Ga nou maar eens GOED kijken.

HIj krijgt de bal, maakt een fabelachtige rush naar voren, en dan bakt hij er werkelijkwaar helemaal niets meer van...
als ik het goed wil zien moet ik eerste ring kaartjes kopen en die zijn me te duur
pi_32504817
volgens mij heeft hij ook gewoon 0 goals en 0 assists
  woensdag 23 november 2005 @ 12:49:23 #133
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32504828
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je wilt dus GEEN goeie voorzetten op een spits die niet scoort? .
Buiten de assist van de 2-0 heeft Pienaar he-le-maal niks laten zien en dat is al weken zo. Ik vind Rosales dreigender in zijn acties dan Pienaar, daarnaast is Pienaar vergeten dat hij een schouder heeft en gaat hij stilstaan als een verdediger zijn weg belemmerd....... Tegen FC Utrecht moet er strijd geleverd worden en als iemand de laatste weken dat niet laat zien is het wel Pienaar..
Welke spits scoorde het laatste doelpunt voor Ajax, beetje flauw, maar Anastasiou heeft nu wel weer genoeg laten zien dat hij het niveau niet aan kan. Ik waardeer die man enorm, maar hij moet gewoon niet in de basis starten als Rosenberg gewoon fit is.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 23 november 2005 @ 12:49:40 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32504833
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:48 schreef snellejelle het volgende:

[..]

als ik het goed wil zien moet ik eerste ring kaartjes kopen en die zijn me te duur
I rest my case .

Ik vind het ook spijtig, maar het is nou eenmaal niet anders. Rosales zal best leuk kunnen ballen, maar IK heb het nog niet gezien.

Ik denk dat Urby het beter zou doen op de flanken...
Get woke, go broke!
pi_32504925
Daarbij komt dat ik vind dat heitinga ook vertrouwen op moet doen om te spelen. Desnoods zet je hem op rechtsback, al vind ik dat meer een plek voor grygera (daar was ie toch ook voor gehaald omdat trabelsi toen eventueel weg zou gaan?)
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32504946
quote:

[..]

En wie dan wel? Pienaar zeker

Rosales straalt in iedergeval veel meer dreiging uit en Pienaar bakt er qua voorzetten helemaal niks van. Zie nou gewoon eens in dat we op het moment geen beter alternatief hebben.

En Rosenberg moet gewoon in de spits, klaar.
pi_32504967
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Daarbij komt dat ik vind dat heitinga ook vertrouwen op moet doen om te spelen. Desnoods zet je hem op rechtsback, al vind ik dat meer een plek voor grygera (daar was ie toch ook voor gehaald omdat trabelsi toen eventueel weg zou gaan?)
ja daar was hij voor gehaald maar inmiddels is wel gebleken dat ie veel beter is in het centrum.
niet doen dus.
pi_32504988
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:54 schreef devv05 het volgende:

[..]

En wie dan wel? Pienaar zeker

Rosales straalt in iedergeval veel meer dreiging uit en Pienaar bakt er qua voorzetten helemaal niks van. Zie nou gewoon eens in dat we op het moment geen beter alternatief hebben.

En Rosenberg moet gewoon in de spits, klaar.
het is allebei niks maar Pienaar heeft tenminste nog iets opgeleverd
  woensdag 23 november 2005 @ 12:56:43 #139
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32505000
Ik vind trouwens dat Vermaelen gister een solide indruk maakte centraal gisteren.
Fantastische sliding net voor tijd, waardoor hij een vrij schot op goal voorkwam.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32505034
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:56 schreef BoNi het volgende:
Ik vind trouwens dat Vermaelen gister een solide indruk maakte centraal gisteren.
Fantastische sliding net voor tijd, waardoor hij een vrij schot op goal voorkwam.
idd, hij liet opbouwend nog wel wat steekjes vallen maar verdedigend was ie top
waarom speelde hij afgelopen wedstrijden eigenlijk niet? geblesseerd?
pi_32505053
Pienaar is geen echte rechtsbuiten, Rosales wel. Ook die heeft geen kans gehad, omdat hij langdurig ernaast heeft gestaan. Ik heb hem vorig seizoen toch een paar behoorlijke wedstrijden zien spelen... Nu heeft ie 3,5 wedstrijd totaal gespeeld ofzo?
pi_32505089
En daarbij komt dat pienaar toch weg gaat en "liever niet" rechtsbuiten staat... keuze makkelijk gemaakt lijkt mij
pi_32505108
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:56 schreef BoNi het volgende:
ik was eerlijk gezegd verbaasd dat hij niet MotM was. ik had zeker op hem gestemd als ik sms tegoed had
pi_32505210
ach het kan me eigenlijk ook niets schelen wie van de 2 rechtsbuiten staat, het is beide niks.
pi_32505286
Wel een mooie assist van Pienaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 23 november 2005 @ 13:44:16 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32506238
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:05 schreef jimjim1983 het volgende:
ach het kan me eigenlijk ook niets schelen wie van de 2 rechtsbuiten staat, het is beide niks.
Klopt helaas. Triest eigenlijk...
Get woke, go broke!
pi_32506390
Vijf Ajacieden staan open voor vertrek, Ajax wil Stam en Landzaat
--------------------------------------------------------------------------------
23 november 2005
Het grote aantal verliespunten en het matige spel hebben de clubleiding van Ajax doen besluiten dat een grondige renovatie van de selectie noodzakelijk is, zo meldt Voetbal International deze week. Hoewel technisch directeur Martin van Geel de tegenvallende eerste maanden van het seizoen niet expliciet toewijst aan de samenstelling van de spelersgroep, wijst alles erop dat de technische leiding van de club die conclusie heeft getrokken.

"Ik sluit niet uit dat er een groot aantal wisselingen zal plaatsvinden", zegt Van Geel deze week in VI. Door het aanstaande vertrek van Steven Pienaar, Hatem Trabelsi en Maxwell weet Ajax nu al dat het op zoek moet naar drie spelers die zonder problemen mee kunnen draaien in het eerste elftal. De kans is bovendien groot dat er nog meer Ajacieden de club zullen verlaten.

Voetbal International meldt dat Tomás Galásek en Nigel de Jong niet het absolute vertrouwen voelen van coach Danny Blind en daarom openstaan voor een vertrek. Nourdin Boukhari, Hans Vonk en Yannis Anastasiou willen daarentegen graag in Amsterdam blijven, maar dat gevoel is nog niet wederzijds. Naast De Jong en Galásek staan ook Julien Escudé, Bogdan Lobont en Angelos Charisteas open voor een transfer. Zij hebben onvrede met hun bijrollen en Ajax zegt dat te begrijpen.

"Deze jongens hebben een bepaalde status bereikt, ze stellen zich voorbeeldig op en daarom zullen we binnenkort met hen moeten praten over hoe het in onze ogen verder moet gaan", zegt Van Geel. "Wij gaan altijd uit van het positieve. We kunnen nu gaan doorselecteren en dat geeft een club nieuwe mogelijkheden. Of we een van deze spelers tussentijds laten vertrekken is nu nog niet aan de orde. Daar gaan we pas over nadenken als een club laat weten een speler van ons te willen kopen en dat is tot op heden niet het geval geweest." Met Johnny Heitinga, die in de belangstelling staat van AZ, wil Ajax volgens de technisch directeur graag verder. "Onze eerste prioriteit is John weer aan het spelen te krijgen. Zolang niemand zich meldt, hoeven wij nergens over na te denken."

VI meldt verder nog dat Ajax behalve voor Klaas Jan Huntelaar (SC Heerenveen) en Ron Vlaar (AZ) ook belangstelling heeft voor Jaap Stam (AC Milan) en Denny Landzaat (AZ). Mochten de Amsterdammers erin slagen Landzaat in te lijven, dan mag Galásek uitzien naar een andere club.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 23 november 2005 @ 13:51:46 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32506427
Stam komt echt niet.. En de Jong moet gewoon blijven..
Get woke, go broke!
pi_32506484
Daar komt dat Stam verhaal weer.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 23 november 2005 @ 13:54:30 #150
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32506495
Gatverdamme wat een vieze grafstemming hier, bah...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')