Dan moet je ook niet in dat uitvak gaan zittenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:54 schreef jna het volgende:
Jezus, er waren dus geen roltrappen naar het uitvak en die kutpoortjes deden het ook al 9 van de 10 keer niet. Maar voor de rest viel het wel mee hoor
nee eigenlijk niet, je kon alles gewoon duidelijk zien.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:57 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in dat uitvak gaan zitten
Heb je nou veel last van dat net gehad?
Idd weinig van gezien. Jammer dat ook hij zo'n sterke terugval heeft.. Hij IS zo goed....quote:Op woensdag 23 november 2005 12:01 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat was Maduro trouwens slecht gister, leek wel of ie te maken had met het Heitinga-syndroom. Nerveus en niks durven.
Waren jullie degenen die de hele tijd liepen te fluiten?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:02 schreef jna het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, je kon alles gewoon duidelijk zien.
Bron: AT5quote:OK, we zijn beter dan Thun en Praag
Danny Blind over de kwalificatie voor de tweede ronde: "Goed voor de club. Maar we moeten ons nu ook niet blind staren op dit succes. We hebben laten zien dat we beter zijn dat FC Thun en Praag. Maar zondag wacht FC Utrecht, dat wordt een moeilijke wedstrijd. "
En: "De Jong heeft een leeuwenhart. Ik wilde met Sneijder als schaduwspits spelen. Ik heb controlerend voor Maduro en Lindenbergh gekozen. De Jong is in mijn ogen meer aanvallend. "
Danny Blind prees zijn middenvelder na afloop van de wedstrijd. "Het deed mij een beetje pijn om De Jong op de bank te laten beginnen. "
1 2 3 4 5 6 7 | Grygera Heijtinga Vermaelen Emanuelson de Jong Sneijder Lindenberg Rosales Rosenberg Manu |
Rosenberg en Rosales kan ik me persoonlijk nog wel in vinden, maar Heitinga centraal en Grygera rechtsback...?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:32 schreef HeatWave het volgende:
yeah, rosenberg EN Rosales... ben je voor Utrecht ofzo?.
nee pienaar op rechts is een hitquote:Op woensdag 23 november 2005 12:32 schreef HeatWave het volgende:
yeah, rosenberg EN Rosales... ben je voor Utrecht ofzo?.
Behalve die ene assist na 90 minuten.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee pienaar op rechts is een hit![]()
pff geen een goede voorzet gisteren.
Je wilt dus GEEN goeie voorzetten op een spits die niet scoort?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:34 schreef BoNi het volgende:
[..]
Rosenberg en Rosales kan ik me persoonlijk nog wel in vinden, maar Heitinga centraal en Grygera rechtsback...?
per ongeluk. was geen 'achterlijnhaalvoorzet'quote:Op woensdag 23 november 2005 12:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Behalve die ene assist na 90 minuten.
lul niet. rosales geeft betere voorzetten dan pienaar op RB.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je wilt dus GEEN goeie voorzetten op een spits die niet scoort?.
Rosales geeft goeie voorzetten?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je wilt dus GEEN goeie voorzetten op een spits die niet scoort?.
het is allebei 10x niksquote:Op woensdag 23 november 2005 12:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lul niet. rosales geeft betere voorzetten dan pienaar op RB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |