Wanneer was de laatste keer dat SU online was, of dat R2 met z'n orginele account postte?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:55 schreef Dead-Doll het volgende:
Wat doet BS eigenlijk nog steeds in de pils TT's? Hij post vrijwel nooit meer in Fok!
Ik miste hem al.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:58 schreef NJ het volgende:
VAC is overigens ook al een paar weken zoek.
Postte vandaag nog in een kwaliteitstopic van linksgetekende.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:58 schreef NJ het volgende:
Wel langer dan 'een paar weken'.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:58 schreef NJ het volgende:
Sinds Renmeastro mod werd heb ik 'm eigenlijk nauwelijks meer gezien.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:00 schreef papernote het volgende:
[..]
Wel langer dan 'een paar weken'.
Alleen in dat topic over de nieuwe mod was hij even te zien.
Hij kon het niet meer aan, na de zoveelste afwijzing van z'n sollicitaties.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Sinds Renmeastro mod werd heb ik 'm eigenlijk nauwelijks meer gezien.
Okay.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:07 schreef FlyingFox het volgende:
Q, eet eens rouw ei-wit.
Slierkjes... als je dan zonodig de wannabee oldbie uit gaat hangen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sliertjes en bonkjes, das pas traditie.... men!
ehm wanna be oldbie? I invented the words in een toevallig topic hoor...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Slierkjes... als je dan zonodig de wannabee oldbie uit gaat hangen.
die viespeuk houdt zich tegenwoordig in de serieuze fora opquote:Op woensdag 23 november 2005 20:58 schreef NJ het volgende:
Ow mêb, the history, the Spanje chroniclesquote:Op woensdag 23 november 2005 21:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm wanna be oldbie? I invented the words in een toevallig topic hoor...
en toen was het nog sliertjes en brokjes..
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ow mêb, the history, the Spanje chronicles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |