wat jij wil!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:59 schreef Zwansen het volgende:
Ah, Rick, dat ben ik.
hendig sjiek 14.gif lolleromfg LOLquote:Op woensdag 23 november 2005 00:01 schreef Intxaurraga het volgende:
Hoog GPD-gehalte weer.
Ja, dat ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hendig sjiek 14.gif lolleromfg LOL!!!!1111one!!!!
Bemoei je er niet mee zak hooi!!quote:Op woensdag 23 november 2005 00:01 schreef Intxaurraga het volgende:
Hoog GPD-gehalte weer.
Ik doe sowieso niet aan die nonsens, eigenlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
liever niet, iig niet in mijn topic!
Ja en SW moet er sowieso in staan... Verander de U maar in een W oid... Die gast zie ik toch nooit meer hiero...quote:Op woensdag 23 november 2005 00:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ga bij Breuls klagen dat er meer karakters in een TT moeten passen!
Nee, opzouten dus...quote:Op woensdag 23 november 2005 00:14 schreef Stofje het volgende:
Is dat done, blauw zijn in een dergeilijk topic?
ag gut, meneer post sinds jaren ook weer eens vaker dan 2 keer per week en wil gelijk de TT in.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja en SW moet er sowieso in staan... Verander de U maar in een W oid... Die gast zie ik toch nooit meer hiero...
Zolang je je eigen naam maar niet in de TT zet.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:14 schreef Stofje het volgende:
Alleen met een kloon, niet met je hoofd-account!quote:Op woensdag 23 november 2005 00:14 schreef Stofje het volgende:
Valt deze op?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Alleen met een kloon, niet met je hoofd-account!
Precies ga maar een kloon aanmaken...quote:
Nee...tief Yv er maar uit, die is toch niet te vinden hier.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ga bij Breuls klagen dat er meer karakters in een TT moeten passen!
Nee...quote:
Maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:23 schreef Stofje het volgende:
Zo, wat was die StofjeB een vreselijk sujet. Notes.![]()
voorbeeldige, niet voorbeeld. Straks volgt iedereen dit bewezen concept. Zeg dan maar dag tegen de exclusiviteitquote:Op woensdag 23 november 2005 18:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[voorbeeld reeks]
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[voorbeeld reeks]
waar willen zij hun BS, FF, SU exclusiviteit vandaan halen dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
voorbeeldige, niet voorbeeld. Straks volgt iedereen dit bewezen concept. Zeg dan maar dag tegen de exclusiviteit
sterk punt.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
waar willen zij hun BS, FF, SU exclusiviteit vandaan halen dan?
Tiemie, FF, BB, stinkie, "rest".quote:Op woensdag 23 november 2005 20:22 schreef FlyingFox het volgende:
Niet zo janken, Z.
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:38 schreef Stofje het volgende:
Oh wacht, het is pas 20:38, het is geen tijd voor bier, maar voor thee.
Traditie mên.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:55 schreef Dead-Doll het volgende:
Wat doet BS eigenlijk nog steeds in de pils TT's? Hij post vrijwel nooit meer in Fok!
Wanneer was de laatste keer dat SU online was, of dat R2 met z'n orginele account postte?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:55 schreef Dead-Doll het volgende:
Wat doet BS eigenlijk nog steeds in de pils TT's? Hij post vrijwel nooit meer in Fok!
Ik miste hem al.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:58 schreef NJ het volgende:
VAC is overigens ook al een paar weken zoek.
Postte vandaag nog in een kwaliteitstopic van linksgetekende.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:58 schreef NJ het volgende:
Wel langer dan 'een paar weken'.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:58 schreef NJ het volgende:
Sinds Renmeastro mod werd heb ik 'm eigenlijk nauwelijks meer gezien.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:00 schreef papernote het volgende:
[..]
Wel langer dan 'een paar weken'.
Alleen in dat topic over de nieuwe mod was hij even te zien.
Hij kon het niet meer aan, na de zoveelste afwijzing van z'n sollicitaties.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Sinds Renmeastro mod werd heb ik 'm eigenlijk nauwelijks meer gezien.
Okay.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:07 schreef FlyingFox het volgende:
Q, eet eens rouw ei-wit.
Slierkjes... als je dan zonodig de wannabee oldbie uit gaat hangen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sliertjes en bonkjes, das pas traditie.... men!
ehm wanna be oldbie? I invented the words in een toevallig topic hoor...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Slierkjes... als je dan zonodig de wannabee oldbie uit gaat hangen.
die viespeuk houdt zich tegenwoordig in de serieuze fora opquote:Op woensdag 23 november 2005 20:58 schreef NJ het volgende:
Ow mêb, the history, the Spanje chroniclesquote:Op woensdag 23 november 2005 21:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm wanna be oldbie? I invented the words in een toevallig topic hoor...
en toen was het nog sliertjes en brokjes..
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ow mêb, the history, the Spanje chronicles
Weber jou vis blijft op het droge [/nostalgie]quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Weber jou vis blijft op het droge [/nostalgie]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |