geen idee, TF gaat over de OPP, en over die sitequote:Op dinsdag 22 november 2005 21:42 schreef vlad het volgende:
gave OP![]()
waarom staat de link naar alle vorige delen er steeds bij? die site is maar bijgewerkt tot 400 ofzo![]()
hallo btw enzo![]()
hallo x-en manquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, TF gaat over de OPP, en over die siteEn TF heeft het erg druk geloof ik, zal er ook wat mee te maken hebben.
hoi vlad
beetje druk de laatste tijd, en dan ga ik niet snel in me vrije tijd alle topics weer bijwerken.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, TF gaat over de OPP, en over die siteEn TF heeft het erg druk geloof ik, zal er ook wat mee te maken hebben.
Canada haalt m'n 205 niet ben ik bang voorquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:53 schreef vlad het volgende:
ik wil ook kunnen rondgassen en zuipen met vrienden![]()
Drank en auto rijden isquote:
niks aan man, alleen sturen en gas gevenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Drank en auto rijden is
Als ik al zie hoe jij typ met drank op wil ik niet weten hoe jij dan rijd
DEALquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
niks aan man, alleen sturen en gas geven
stoepjes, bosjes en bushokjes kunnen we hebben![]()
We gaan het gekker maken.quote:
Tegen de tijd dat je daar aankomt is Mukie allang onder gedokenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We gaan het gekker maken.
Jij haalt me op in de 205 rijden we naar amsterdam halen we je jeep op dan halen we Hugster sjoewe en hermandeperman op en rijden dan door naar mukkie. Benzine kosten delen we gewoon.
Zal mukie leuk vinden![]()
ZE weet helemaal niet dat we komen dan DUHUquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je daar aankomt is Mukie allang onder gedoken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |