Weer een verhaal voor mij om te negeren dus (niet jouw verhaal, maar dat van onze Bosnische "archeoloog".quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:31 schreef Murray het volgende:
Hel verhaal...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:06 schreef Ticker het volgende:
Heel toevallig, staan deze 3, in dezelfde formatie, als de 3 bij Gizah.
Toeval..? Neuh!

Met moeite zit ik dit te lezen... ik vond het gewoon schandalig hoe jaloers iemand kan reageren op iets waar hij het duidelijk niet in kan vinden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:31 schreef Murray het volgende:
The Bosnia-Atlantis Connection
by Mark Rose
April 27, 2006
....
Dus.

Volgens mij gata het er niet om of er wel of geen piramide onder die berg zit, dat er iets ligt is duidelijk, tenzij hij alle stenen zelf heeft aangesleept...quote:Op zondag 30 april 2006 13:19 schreef Ticker het volgende:
[..]
Met moeite zit ik dit te lezen... ik vond het gewoon schandalig hoe jaloers iemand kan reageren op iets waar hij het duidelijk niet in kan vinden.![]()
Dus omdat Osmanagic niet een officiëel archeoloog is.. mag hij eigenlijk niet zijn mond open doen. En aangezien Osmanagic niet verder borduurt op de geschiedenis zoals wij hem nu kennen, is hij maar een oplichter ofzo?
Wat raar zeg, wat zijn mensen soms jaloers zeg.
Kijk ik zeg niet dat Osmanagic de waarheid spreekt, want het is gewoon een gedurfde uitspraak die, indien waar, een groot stuk aan onze geschiedenis zou toevoegen/veranderen. Maar als hij er zo zeker van is (en dat er een piramide of iets dergelijks onder die berg zit, is ondertussen wel duidelijk) dan is het inprincipe zijn eigen gezicht die hij verliest indien het allemaal heel anders zit.

Ja daar heb je ook zeker gelijk in. Ik snap de link tussen Atlantis zelf dus ook niet, en of het nou wel of niet op meerdere plekken (behalve dan bij Plato) is aangegeven is weer een andere discussie maargoedquote:Op zondag 30 april 2006 14:21 schreef The_stranger het volgende:
..

ticker?quote:Op zondag 30 april 2006 08:56 schreef The_stranger het volgende:
Met de beste bedoeling is de Gizeh-formatie er niet in te herkennen.. Toeval? vast..

Het is een complot.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:54 schreef NorthernStar het volgende:
Wel of geen piramide, de bevolking daar kan het wel gebruiken iig![]()

En wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:24 schreef DeFlip het volgende:
Gelijk alles commercieel uitbuiten.

Gaan ze harder van gravenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:36 schreef LSDsmurf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ROFL er is ook al een Red Bull promo team.

Elke 3 punten vormen een 'driehoek'quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar is die foto van Google Earth gebleven waarop je kon zien dat de 3 piramides een driehoek vormen?

thanks, die had ik ook al geprobeerd maar eigenlijk niet veel op gevondenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:07 schreef merlin693 het volgende:
probeer hier eens http://www.astraeamagazine.com/osmanagic_serie_main_frm.html

dus eigenlijk beweren ze nog steeds dat Griekenland en Italie geen deel uitmaken van Europa !quote:De Unesco reageert op de claim van Bosnische amateurarcheologen die zeggen dat zij in het Visoko-dal de eerste piramides van Europa hebben ontdekt.

nouja, het is natuurlijk toch een omstreden iets...als dit idd een piramide blijkt te zijn, moeten we ws de geschiedschrijving herzien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:42 schreef hmesker het volgende:
Vraag me toch eigenlijk wel af wat dit onderwerp in Truth doet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |