abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 september 2006 @ 18:05:37 #261
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_42052371
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 06:00 schreef bristol het volgende:
Hoe meer foto's ik zie hoe harder ik moet lachen

http://www.bosnianpyramid(...)idOfTheMoonRidge.JPG

welke idioot zou proberen piramides te bouwen met 100 miljoen verschillende stenen ?
LMAO..

Ben je serieus?
Je ziet en snapt toch wel dat die stenen, ooit (misschien wel 12.000 jaar geleden zoals Osman zelf denkt) een geheel waren?! En dat de tijd zoiets niet ten goede doet.

Dat is hetzelfde als wanneer iemand een spiegel laat vallen..
Jaren later vind iemand die spiegel en pakt een scherf op.
Ik begin te lachen.. en zeg haha sukkel bij de Praxis kan je een hele spiegel halen!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_42067877
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:05 schreef Ticker het volgende:

[..]
Je ziet en snapt toch wel dat die stenen, ooit (misschien wel 12.000 jaar geleden zoals Osman zelf denkt) een geheel waren?! En dat de tijd zoiets niet ten goede doet.
Neen eerlijk gezegd zie ik enkel onregelmatig gevormde versteende materie. En ik heb best wel wat fantasie hoor, ik heb een lascaux- achtige tekening van een stier op de Mars Surveyer foto's ontdekt en naar Zenit opgestuurd. Ze vonden het "heel tof". Dit is ook een hoopje geologie en lijkt op de verste verte niet op een menselijk bouwwerk.

Post eens een duidelijke foto van de opgegraven delen van de "Bosnische piramides" waarin duidelijk sprake is van stenen die enkel kunnen geplaatst zijn door mensenhanden aub.
  zaterdag 23 september 2006 @ 14:47:35 #263
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_42076321

"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_42076531
Wat leuk!

Gelukkig viel die berg ook niet op..
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:13:10 #265
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42081463
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:47 schreef Ticker het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Duidelijk niet door de natuur gemaakt of veroorzaakt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42140890
Op die eerste foto zie ik geen enkele steen, ik zie een steenachtige laag , toevallig mooi gevormd in stukken die lijken op chaotisch afgelijnde stenen,

Op die tweede foto loopt elke groef tussen de versteende aarde schots en scheef, zoals moeder natuur het altijd zou doen.

Dit wil ik zien :
STENEN !

Waarom graven ze niet eens één steentje op om te zien of er een andere onder ligt gestapeld? Dan zouden ze al één bewijs hebben om de wetenschappers die dit als een geologisch proces verklaren van repliek te dienen.
pi_42141024
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:20 schreef bristol het volgende:
Op die eerste foto zie ik geen enkele steen, ik zie een steenachtige laag , toevallig mooi gevormd in stukken die lijken op chaotisch afgelijnde stenen,

Op die tweede foto loopt elke groef tussen de versteende aarde schots en scheef, zoals moeder natuur het altijd zou doen.

Dit wil ik zien : [afbeelding]
STENEN !

Waarom graven ze niet eens één steentje op om te zien of er een andere onder ligt gestapeld? Dan zouden ze al één bewijs hebben om de wetenschappers die dit als een geologisch proces verklaren van repliek te dienen.
Stel je niet zo aan, je kunt toch duidelijk zien dat die laatste 2 foto's niet zijn ontstaan door de natuur. Geef jij mij eens een voorbeeld in welk het duidelijk wordt dat de natuur daar toe in staat is. Je moet niet vergeten dat je vroeger geen stratenmakers en apparatuur hebt zoals nu. Ik vind het nog verdomd netjes gedaan ook.
Reich mir den Stengel, du Bengel !
Liebling, ich habe die Kinder gefickt !
Ich werde immer wissen wer dich letzten Sommer gefickt hat !
www.catsthatlooklikehitler.com
pi_42141395
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
Een steen valt toch niet zomaar uit mekaar ? En zoveel aardbevingen zijn er niet in dat gebied. Zelfs door vochtigheid zou een steen niet zomaar uit mekaar vallen, en wat is 12.000 jaar nou voor gesteente ?

Eén van de oudste steden ter wereld, Tiahuanaco, Bolivia , Sommige van de bouwwerken dateren van 12,500 jaar geleden. Je kan dan toch al opmerken dat andere volken iets beter materiaal gebruikten dan de Bosniers.
pi_42141479
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:25 schreef VandenBerg het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan, je kunt toch duidelijk zien dat die laatste 2 foto's niet zijn ontstaan door de natuur. Geef jij mij eens een voorbeeld in welk het duidelijk wordt dat de natuur daar toe in staat is. Je moet niet vergeten dat je vroeger geen stratenmakers en apparatuur hebt zoals nu. Ik vind het nog verdomd netjes gedaan ook.
snel even gezocht,
  † In Memoriam † dinsdag 26 september 2006 @ 14:43:34 #270
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42141493
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef bristol het volgende:

Ik zie geen énkele recht gevormde steen op die foto's, ik zie ook geen cement of voegen, ik zie zand tussen natuurlijk gevormde stenen die zo klein zijn dat ze zelfs in de middelleeuwen er niet mee zouden bouwen. Zulke kleine steentjes aan de basis van een grote piramide ? kom op nou...

Terwijl ze in bretagne aan het spelen waren met stenen van 12 meter en 200 ton waren deze bosniers met kiezelsteentjes een piramide aan het bouwen ?
Dit bouwwerk (als het dat is) is niet massief, dat is natuurlijk allang bekend.

De stelling van die Osmanagić is dat ze of daar een heuvel aantroffen en die bewerkt hebben, of de heuvel helemaal zelf gemaakt hebben met lagen aarde en hout etc. Alleen de mantel zou van steen geweest zijn, of wellicht slechts terrassen, paden en trappen.

In beide gevallen heb je dan wel een mensgemaakt object dat je piramide kunt noemen, maar je moet het in die zin niet gaan vergelijken met de stenen piramide van Cheops oid.

Het ding zou wel (graf)kamers kunnen bevatten.
pi_42141899
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:42 schreef bristol het volgende:

[..]

snel even gezocht,
[afbeelding]
Ik zie een paar lijnen die door het geheel blokken vormen. Geen enkel blok heeft een beetje dezelfde afmeting. Kun je me trouwens een bovenaanzicht van die foto laten zien ? Ben benieuwd wat er omheen zit. En wat zijn die blauwe 'blokken' eigenlijk ?
pi_42142271
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:00 schreef VandenBerg het volgende:

[..]
En wat zijn die blauwe 'blokken' eigenlijk ?

die blauwe blokken zijn nat

hier nog een fotootje,
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:22:20 #273
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_42143953
Volgens mij weet ik die plaats die jij post. zie pagina 1 van deze thread.

En daar heerst juist een grote vraag over, of ze nu daadwerkelijk door de natuur zijn geschapen. Of dat het een oude cultuur is geweest..

Hier trouwens nog een foto van Bosnie:

@ Bristol, de reden dat Tiahuanaco niet onder stof en aarde ligt, zegt natuurlijk al genoeg over de gesteldheid en de omstandigheden daar.

De zogehete piramidie in bosnie, ligt verstopt onder een berg.
Heb je gezien hoe de sphynx eruit zag nadat hij in het zand werd gevonden? Die zag er ook niet uit, en dat is ook een van de redenen dat er nu een nieuw Pharaoh hoofd op zit.

[ Bericht 21% gewijzigd door Ticker op 26-09-2006 16:32:08 ]
pi_42144902
quote:
Volgens mij weet ik die plaats die jij post.
En daar heerst juist een grote vraag over, of ze nu daadwerkelijk door de natuur zijn geschapen. Of dat het een oude cultuur is geweest...
nope, die plaats die ik postte ligt in Tasmanië, jij post de giants causeway basaltstenen uit Noord-Ierland. Allebei mooie geologie.

Die nieuwe pic staat inderdaad als enige nieuws op de website, wat moet dit zogezegd voorstellen?

[ Bericht 37% gewijzigd door bristol op 26-09-2006 17:05:37 ]
pi_42145249
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:58 schreef bristol het volgende:

[..]

nope, die plaats die ik postte ligt in Tasmanië, jij post de giants causeway basaltstenen uit Noord-Ierland. Allebei mooie geologie.

Die nieuwe pic staat inderdaad als enige nieuws op de website, wat moet dit zogezegd voorstellen?
Die plekken zijn nat, snap ik, maar verklaard dat de blauwe kleur ? En wie zegt dat het niet man-made is ?
pi_42145462
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:20 schreef VandenBerg het volgende:

[..]

Die plekken zijn nat, snap ik, maar verklaard dat de blauwe kleur ? En wie zegt dat het niet man-made is ?
Stollingsdeskundigen...

Zolang ze in bosnie nog geen gebruiksvoorwerpen / beenderen / afbeeldingen gevonden heb ik nog steeds niet zoveel vertrouwen in deze opgravingen, dat het allemaal man made is.
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:02:48 #277
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_42146245

Niet om het een of ander, maar als je niet kan zien dat dit niet iets natuurlijks is.. dan ligt dit eerder aan jezelf dan aan de mensen die nu telkens bewijs geven.
No offense..
pi_42146761
ja die gebouwen die kunnen net zo goed van die middeleeuwse stad die er ooit geweest is afkomstig zijn.
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:30:27 #279
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_42148793
En nu zie je er wel ineens gebouwen in? Maar ja die zullen dan volgens jou wel later gemaakt zijn?
Ik snap de verandering in mening eigenlijk niet... :S
pi_42151387
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:30 schreef Ticker het volgende:
En nu zie je er wel ineens gebouwen in? Maar ja die zullen dan volgens jou wel later gemaakt zijn?
Ik snap de verandering in mening eigenlijk niet... :S
Ik had moeten schrijven manmade ouder dan 3000 jaar.

Ik geloof totaal niet dat deze bouwsels ouder dan 3000 jaar zijn, en al helemaal niet die 10.000 jaar die men denkt dat het is.

Zoals ik al stelde ik wil artifacten zien, daaruit is het makkelijker dateren.

Waarom zien we bijvoorbeeld nog geen plaatjes van potscherven, bij veel opgravingen overal ter wereld zijn altijd wel potscherven gevonden. Potscherven zijn door middel van koolstof verval te dateren en weten we of deze persoon met iets middeleeuws bezig is, of iets echt ouds.

En als ze 50.000 jaar oude tupperware zouden vinden dan ga ik nog geloven in de theorie dat mensen op aarde zijn neergezet/ ersneld gemuteerd, door een buitenaards ras.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')