Ja.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:51 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik vind het er nogal 'manmade' uitzien

daar zou je best wel es een beetje gelijk in kunnen hebben.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:10 schreef Asmooh het volgende:
meestal zijn het mensen die alleen maar denken aan zichzelf en niet boeien wat in het verleden is gebeurd,
vaak ook niet boeiend wat er over 100 jaar gebeurd, want dan leven ze toch niet meer..
en zo is heel groot gedeelte van de wereld, op een paar na dan.
Ik ken de theorieenquote:net als dat ik ga afvragen of het geen artifacts zijn van andere "wezens".
Als je even gaat zoeken op internet over: "reptillans, maya, 2012" en dit soort dingen.
Nou, er zijn toch al een aantal aanwijzingen dat dit wel degelijk een mogelijkheid is! Zie foto's en de commentaren van geologen en archeologen die zich er ook in verdiept hebben.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:12 schreef nietzman het volgende:
Er is dan ook nog helemaal niets aan bewijs dat die formaties pyramides zouden zijn èh,
ze zijn al op 2 heuvels aan het graven, er zou sprake zijn van 3 pyramides. Er worden ook al voorbereidingen getroffen voor onderzoek op de derde 'heuvel'.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:14 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat ze 'manmade' dingen vinden op die heuvel wil natuurlijk nog niet zeggen dat die heuvel een pyramide is die door mensen gebouwd is. [afbeelding]
Wat ze nu aan het opgraven zijn is waarschijnlijk een middeleeuws dorp o.i.d.
"There are also the ruins of a Medieval walled town, once the base of a Bosnian king Tvrtko of Kotromanic (1338-1391)"quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ze zijn al op 2 heuvels aan het graven, er zou sprake zijn van 3 pyramides. Er worden ook al voorbereidingen getroffen voor onderzoek op de derde 'heuvel'.
Dat het om een middeleeuws dorp zou gaan lijkt mij niet waarschijnlijk, dan hadden ze waarschijnlijk meer gevonden wat daar op zou wijzen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bosnian_pyramidquote:The 213 metre Visočica hill, once the centre of the medieval Bosnian capital Visoki, has a generally symmetrical pyramid-like shape when viewed from certain angles.
Nee ik ook niet, en de mensen die in die tijd leefden waren ook niet in staat om piramide's te bouwen. Er heersten destijds glaciale condities in de Balkan en de enige menselijke sporen die uit die tijd gevonden zijn, zijn simpele voorwerpen gebruikt bij de jacht en dergelijke:quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:40 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat het hier om pyramides zou gaan?
Net echt resten van een volk dat in staat is om zulke dingen te bouwen dus.quote:The only occupants were Upper Paleolithic hunters and gatherers who left behind open-air camp sites and traces of occupation in caves. These remains consist of simple stone tools, hearths, and remains of animals and plants that were consumed for food. wikipedia
Als ik dat lees vind ik het nog wel veel schrijnender dat ze die vent die berg oplaten. Het enige 'bewijs' op die foto's zijn dus gewoon resten van veel latere nederzettingen en de enige basis om aan te nemen dat het een pyramide zou zijn is vanwege de vorm. Lekker dan.quote:Semir Osmanagi?'s claims, widely reported in the mass media, have been challenged by a number of experts, who have accused him of promoting pseudo-scientific notions and damaging archaeological sites with his excavations. Penn State University Professor Garrett Fagan is quoted as saying "They should not be allowed to destroy genuine sites in the pursuit of these delusions[...] It?s as if someone were given permission to bulldoze Stonehenge to find secret chambers of lost ancient wisdom underneath."
Maar al zou het niet om een pyramide gaan, maar om een Middeleeuwse nederzetting, dan nog is het interessant genoeg om alles bloot te leggen toch?quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als ik dat lees vind ik het nog wel veel schrijnender dat ze die vent die berg oplaten. Het enige 'bewijs' op die foto's zijn dus gewoon resten van veel latere nederzettingen en de enige basis om aan te nemen dat het een pyramide zou zijn is vanwege de vorm. Lekker dan.. Resultaten van iets simpels als een bodemmeting heb ik iig nog niet gezien.
Een afgraving is een jarenlang proces waarin men met een tandenborsteltje en pincet elk zandkorreltje met de hand aan de kant zet om maar te voorkomen dat er iets van archeologische waarde beschadigd raakt. Deze vent komt aanzetten met een stuk of vijftig sidekicks en begint die halve berg af te graven, waarmee hij ongetwijfeld shitloads aan waardevolle zut om zeep helpt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:25 schreef Oki het volgende:
Maar al zou het niet om een pyramide gaan, maar om een Middeleeuwse nederzetting, dan nog is het interessant genoeg om alles bloot te leggen toch?
Nou ik vind het wel boeiend wat er in het verleden is gebeurt, en ook wat er over 100 jaar gebeurt, neem aan op langer termijn kinderen te krijgen, die wel in een goede wereld kunnen leven.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:10 schreef Asmooh het volgende:
meestal zijn het mensen die alleen maar denken aan zichzelf en niet boeien wat in het verleden is gebeurd,
vaak ook niet boeiend wat er over 100 jaar gebeurd, want dan leven ze toch niet meer..
en zo is heel groot gedeelte van de wereld, op een paar na dan.
net als dat ik ga afvragen of het geen artifacts zijn van andere "wezens".
Als je even gaat zoeken op internet over: "reptillans, maya, 2012" en dit soort dingen.
daar zijn ze dus hard naar op zoek, die bewijzen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:40 schreef roelofjan het volgende:
[..]
"There are also the ruins of a Medieval walled town, once the base of a Bosnian king Tvrtko of Kotromanic (1338-1391)"
http://www.bosnianpyramid.com/
Feiten:
A. Je hebt heuvels die qua vorm op een pyramide lijken.
B. Die heuvels waren ooit bewoond.
Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat het hier om pyramides zou gaan?
Voor deze afgravingen is ook een 5-jarenplan ontwikkeld.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een afgraving is een jarenlang proces waarin men met een tandenborsteltje en pincet elk zandkorreltje met de hand aan de kant zet om maar te voorkomen dat er iets van archeologische waarde beschadigd raakt. Deze vent komt aanzetten met een stuk of vijftig sidekicks en begint die halve berg af te graven, waarmee hij ongetwijfeld shitloads aan waardevolle zut om zeep helpt.
Persoonlijk vind ik dat eerder reden genoeg om die gozer tegen zichzelf in bescherming te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |