quote:
Jij moet leren over schrijvers!!!?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Eens.
Vrijdag ook nog eens Nederlands, heb een samenvatting van 23blz over schrijvers gekregen. Denk dat ik maar niet ga leren
Kijk Tomasso dat is nou een sig waardige opmerking.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]![]()
![]()
Mordra![]()
Ik zie je de laatste geen kwaliteitsposts meer plaatsen, alleen nog maar baggerposts
Ik heb mn mond verbrand aan de aardappelballetjes...quote:Op woensdag 23 november 2005 19:49 schreef Laniboekje het volgende:
Fokking hel.. ik heb op mijn tong gebeten!![]()
Hoe verbrand je je mond aan aardappelballetjes?!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb mn mond verbrand aan de aardappelballetjes...welkom bij de club
discriminazie!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij moet leren over schrijvers!!!?Dat hoeven wij helemaal niet
Kusje erop?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:49 schreef Laniboekje het volgende:
Fokking hel.. ik heb op mijn tong gebeten!![]()
Ze kwamen uit de oven en waren nog warm.quote:Hoe verbrand je je mond aan aardappelballetjes?!
quote:Je moet ook eerst blazen he
quote:Maar ik heb serieus nu de ijzersmaak van bloed in mijn mond.. gadverdamme..
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hehe, ik kon die reactie verwachten.. en mijn antwoord..
JA GRAAG!Hahahaha
![]()
Nou jou school en opleiding kies ik dus niet..quote:Op woensdag 23 november 2005 19:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
GVD, dikke pauperschool... Zal wel vanavond tot half 11 bezig zijn voor school ofzo![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hehe, ik kon die reactie verwachten.. en mijn antwoord..
JA GRAAG!Hahahaha
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:01 schreef Cerbie het volgende:
Te ver, woont er niemand rond Nijmegen?
[insert GAMSC meet topic]
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:00 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nou jou school en opleiding kies ik dus niet..
Amersfoort, dat is centraal. Centraler krijg je het niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Meeten doen we in A'dam. Lekker centraal en natuurlijk om Tomasso te pesten.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Meeten doen we in A'dam. Lekker centraal en natuurlijk om Tomasso te pesten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |