Dan nog hoort Mexico niet boven ons te staan...quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:55 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij gaat het om WK prestaties. En als je een WK mist presteer je niet zoveel.
de afgelopen WK's + de gemiddelde stand op de Fifalijst van de laatste 3 jaar dacht ik.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:52 schreef Nashje het volgende:
Waarom is Nederland eigenlijk geen groepshoofd? Ik zie Spanje staan die zich zelfs nog via playoffs moesten bewijzen.
Dat geldt nog steeds dat Mexico nooit boven NL kan staan....quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de afgelopen WK's + de gemiddelde stand op de Fifalijst van de laatste 3 jaar dacht ik.
Dan krijg je inderdaad een wat realistischer idee over de poules die mogelijk zijn. FF de ijskast in idd.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Pas als alle potten definitief zijn ingedeeld, zal ik een keuze maken.
Mexico heeft in de kwalificatie meer wedstrijden gewonnen dan Oranje en ze staan dus terecht in de top 10 van de Fifalijstquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat geldt nog steeds dat Mexico nooit boven NL kan staan....
Terecht???quote:Op donderdag 24 november 2005 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mexico heeft in de kwalificatie meer wedstrijden gewonnen dan Oranje en ze staan dus terecht in de top 10 van de Fifalijst
Iddquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:42 schreef Ninedarts het volgende:
Nederland
Trinidag&Tobago
Australië
Zuid-Korea
Een echte Nederlandse onderonsje!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Tenzij we door gaan, dan gaan we waarschijnlijk all the wayquote:Op donderdag 24 november 2005 14:38 schreef dvdk het volgende:
nederland
brazilie
italie
argentinie
dan zijn we tenminste snel van dat gezeik af weer.
ja op basis van de fifaranglijst is het terecht, ik heb het natuuurlijk niet over de bullshit waarop die lijst gebasseerd isquote:Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Terecht???
Mexico speelde 18 kwalificatiewedstrijden tegenover Nederland 12. Dan win je allicht meer wedstrijden, vooral met tegenstanders als Dominica, Panama, St.Kitts and Nevis en St.Vincent/Grenadines.
al aan het oefenen voor als je mod bent?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef TerroRobbie het volgende:
onzinnig opsomtopic?
Juist, ik word modquote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al aan het oefenen voor als je mod bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |