http://www.last.fm/user/tvz/quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:32 schreef Z het volgende:
Welke nick heb je daar Daisy?
Nu wel: 3 voor 12 Song van het Jaar 2005quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:29 schreef ranja het volgende:
Is er ook een 2005 topic voor de 3voor12 song van het jaar verkiezing?
Ik ben het nog nergens tegenkomen MM, ik houd mijn ogen open!quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen die The Standard al hebben beluisterd? Albatross is echt een erg leuk album.
Low budget atm zo de winkels bezoek ik even nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Raar, ligt toch in de winkels.
Tijdens Popular kwam het publiek wel voor het eerst echt massaal in beweging, dus de meeste mensen dragen het nummer toch nog wel een warm hart toe. Ik was ook wel erg verrast.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:50 schreef Grobbel het volgende:
Popular.Dat schijnt toch een unicum te zijn, zelfs al vermoed ik dat er bij de huidige fanschare steeds meer mensen zullen zitten die niet direct aan dat ene gimmickhitje denken bij Nada Surf. Ze hebben hun stijl toch redelijk aangepast de laatste paar jaar.
Nee, er was echt geen hol aanquote:Op maandag 12 december 2005 11:17 schreef Z het volgende:
Ja, ik vond er geen flikker aanJij wel? Maar goed, Annie
blijft Annie
. Ze kwam later de Weber nog inlopen trouwens, toen zag ik dat ze echt 1 meter 20 is ofzo.
Dat is woensdag toch? Dan kan ik niet..quote:Op maandag 12 december 2005 11:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Die is van Electronation toch? Heb ik weinig van meegekregen gisteren.
Nog mensen naar Broken Social Scene deze week?
Woensdag in A'dam, zaterdag in Den Haag. Sowieso leuk; State X New Forms Festival!quote:Op maandag 12 december 2005 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is woensdag toch? Dan kan ik niet..
Volgens mij wel ja, en hij draaide altijd op die 'Inrichting' feesten. Heel misschien ga ik woensdag, heb BSS al een aantal keren gezien, nog een keer is wat overdreven vind ik, maar om het concertjaar nou mer Annie af te sluitenquote:Op maandag 12 december 2005 11:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Die is van Electronation toch? Heb ik weinig van meegekregen gisteren.
Woensdag hebben wij een bedrijfsetentje....quote:Op maandag 12 december 2005 11:52 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Woensdag in A'dam, zaterdag in Den Haag. Sowieso leuk; State X New Forms Festival!
check.quote:Op maandag 12 december 2005 11:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Haha, ze was inderdaad beter in de Weber dan in Paradiso.quote:Op maandag 12 december 2005 11:17 schreef Z het volgende:
Ja, ik vond er geen flikker aanJij wel? Maar goed, Annie
blijft Annie
. Ze kwam later de Weber nog inlopen trouwens, toen zag ik dat ze echt 1 meter 20 is ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |