Tot nu toe heb ik er 4 cd's besteld en allen zijn aangekomen, alleen My Morning Jacket gaf wat leveringsprobleempjes, maar kwam toch relatief vlot nog. De andere 3 waren er binnen anderhalve week. Je betaald via paypal (www.paypal.com), wat een veilig systeem is. Paypal scrhijft het af van je creditcard. Het gaat allemaal via ebay.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
Dat valt mee inderdaad, maar ja, komt het dan wel aan en hoe betaal je?
Tof! Heb er nog niets van gehoord, ben wel benieuwd naar de nieuwe sound!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:33 schreef thaleia het volgende:
Ik ga zometeen gratis naar Zita Swoon cd-presentatie, mij benieuwen
Dat is jammer....quote:Op donderdag 8 december 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ah, Paypal... Ik heb geen creditcard.
Ik denk dat deze bedoeld wordt: http://www.plato.nl/plato/view.php?catalogue_id=164707quote:En Zita Swoon een nieuwe plaat? Wist ik niet.
Zeker doen! Ik had m diaan73 cadeau gedaan. Zelfs de kleine van bijna 4 vindt het een leuke cdquote:Op donderdag 8 december 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Ah, leuk idee om mijn verjaardagsgeld te besteden. Zita Swoon.
Paypal kun je ook gebruiken in combinatie met een bank of girorekeningquote:Op donderdag 8 december 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ah, Paypal... Ik heb geen creditcard.
Niet dat ik weet. Het onderwerp is in dit topic wel al regelmatig langsgekomen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:29 schreef ranja het volgende:
Is er ook een 2005 topic voor de 3voor12 song van het jaar verkiezing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |