http://www.last.fm/user/tvz/quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:32 schreef Z het volgende:
Welke nick heb je daar Daisy?
Nu wel: 3 voor 12 Song van het Jaar 2005quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:29 schreef ranja het volgende:
Is er ook een 2005 topic voor de 3voor12 song van het jaar verkiezing?
Ik ben het nog nergens tegenkomen MM, ik houd mijn ogen open!quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen die The Standard al hebben beluisterd? Albatross is echt een erg leuk album.
Low budget atm zo de winkels bezoek ik even nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Raar, ligt toch in de winkels.
Tijdens Popular kwam het publiek wel voor het eerst echt massaal in beweging, dus de meeste mensen dragen het nummer toch nog wel een warm hart toe. Ik was ook wel erg verrast.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:50 schreef Grobbel het volgende:
Popular.Dat schijnt toch een unicum te zijn, zelfs al vermoed ik dat er bij de huidige fanschare steeds meer mensen zullen zitten die niet direct aan dat ene gimmickhitje denken bij Nada Surf. Ze hebben hun stijl toch redelijk aangepast de laatste paar jaar.
Nee, er was echt geen hol aanquote:Op maandag 12 december 2005 11:17 schreef Z het volgende:
Ja, ik vond er geen flikker aanJij wel? Maar goed, Annie
blijft Annie
. Ze kwam later de Weber nog inlopen trouwens, toen zag ik dat ze echt 1 meter 20 is ofzo.
Dat is woensdag toch? Dan kan ik niet..quote:Op maandag 12 december 2005 11:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Die is van Electronation toch? Heb ik weinig van meegekregen gisteren.
Nog mensen naar Broken Social Scene deze week?
Woensdag in A'dam, zaterdag in Den Haag. Sowieso leuk; State X New Forms Festival!quote:Op maandag 12 december 2005 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is woensdag toch? Dan kan ik niet..
Volgens mij wel ja, en hij draaide altijd op die 'Inrichting' feesten. Heel misschien ga ik woensdag, heb BSS al een aantal keren gezien, nog een keer is wat overdreven vind ik, maar om het concertjaar nou mer Annie af te sluitenquote:Op maandag 12 december 2005 11:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Die is van Electronation toch? Heb ik weinig van meegekregen gisteren.
Woensdag hebben wij een bedrijfsetentje....quote:Op maandag 12 december 2005 11:52 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Woensdag in A'dam, zaterdag in Den Haag. Sowieso leuk; State X New Forms Festival!
check.quote:Op maandag 12 december 2005 11:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Haha, ze was inderdaad beter in de Weber dan in Paradiso.quote:Op maandag 12 december 2005 11:17 schreef Z het volgende:
Ja, ik vond er geen flikker aanJij wel? Maar goed, Annie
blijft Annie
. Ze kwam later de Weber nog inlopen trouwens, toen zag ik dat ze echt 1 meter 20 is ofzo.
Ik weet niet of we het over dezelfde dj Dion hebben, maar hij heeft ook o.a. een paar nummers geproduceerd voor het nieuwe album van Jawat! Daarnaast is hij de dj van DuvelDuvelquote:Op maandag 12 december 2005 11:38 schreef Z het volgende:
Die Dj Dion die er voor en na wat plaatjes draaide vind ik wel altijd fantastisch, die draait fantastische muziek.
Op lowlands vond ik het anders knap waardeloos.... Eén van de weinige dieptepunten dit jaar.quote:Op maandag 12 december 2005 17:23 schreef Z het volgende:
Dat zal een andere Dion zijn. Ik zou zZz wel eens live willen zien, moet best leuk kunnen zijn volgens mij.
Ik vind zZz wel lekker sleazy klinken met die rauwe sound van de hamlet en drums! Verder heb ik van mensen gehoord dat ze de show op Lowlands echt geweldig vonden (ik lag op dat moment helaas nog behoorlijk lam in mijn tentjequote:Op maandag 12 december 2005 17:37 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb zZz begin vorig jaar een keer gezien, vond ze toen wel okay eigenlijk. Al probeerden ze wel heel krampachtig de zaal in beweging te krijgen, en leken ze zich er behoorlijk aan te irriteren dat dit niet echt lukte. Was ook een speciale concertavond met verder SallySkunk (opener) en Alamo Race Track (afsluiter), en de meeste toeschouwers waren gekomen voor SallySkunk, die daar een soort thuiswedstrijd speelden voor een hoop familie en vrienden, en die verder toch niet echt zaten te wachten op zZz. Ach ja. Persoonlijk vond ik SallySkunk ook een stuk leuker dan zZz, al was zZz weer een stuk interessanter dan Alamo Race Track.
quote:Op maandag 12 december 2005 18:03 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Verder heb ik van mensen gehoord dat ze de show op Lowlands echt geweldig vonden (ik lag op dat moment helaas nog behoorlijk lam in mijn tentje)
Tja, ze kennen gewoon 1 truukje en melken dat vervolgens uit. Desondanks vond ik The Sound of zZz nog niet eens zo'n slechte plaat, wel veel van hetzelfde maar niet echt op een manier dat ze me echt gaan tegenstaan. Al zijn ze in EP-vorm wel beter te behappen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef Wepeel2 het volgende:
zZz gaat me na een paar nummer op cd vervelen. Het komt op mij allemaal wat geforceerd over.
Hmm jaarlijkse zelfkwelling dus eigenlijk?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:16 schreef Grobbel het volgende:
Coachella komt hier inderdaad jaarlijks ter sprake, maar het blijft over het algemeen bij hardop dagdromen.
Dit is zelfs voor het eerst dat ik ooit van een concertzaal in Leeuwarden gehoord heb.quote:
Ik heb ooit The Jayhawks in de Zalenschaaf in Leeuwarden gezien. Best een mooie zaal!quote:Op woensdag 14 december 2005 12:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor het eerst dat ik ooit van een concertzaal in Leeuwarden gehoord heb.Maar als zo'n boerenschuur daar ze al kan boeken, dan moet een Effenaar of een Doornroosje dat toch zeker ook wel kunnen? Veel liever 65daysofstatic als voor de vijftigste keer Admiral Freebee of Gabriel Rios, in ieder geval.
Het valt mij ook op dat er de laatste jaren steeds meer leuke kleinere festivalletjes van de grond komen. In dat kader maak ik ook nog maar eens reclame voor State X New Forms, dat komend weekeinde in Den Haag plaats gaat vinden!quote:Op woensdag 14 december 2005 12:15 schreef Grobbel het volgende:
Ach, aan de andere kant hadden we het in Nederland slechter kunnen treffen met Lowlands en wat kleinere festivals (o.a. Music in my Head), al blijft het jammer dat sommige van die bands zelden of nooit de Atlantische Oceaan oversteken.
Subtiele Spamquote:Op woensdag 14 december 2005 12:31 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Het valt mij ook op dat er de laatste jaren steeds meer leuke kleinere festivalletjes van de grond komen. In dat kader maak ik ook nog maar eens reclame voor State X New Forms, dat komend weekeinde in Den Haag plaats gaat vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |