Toffe link.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:40 schreef Z het volgende:
Hier zijn nog meer indie-kerstdingetjes te vinden:
http://www.brooklynvegan.(...)re_indie_chri_1.html
Het lijkt me een goed idee om de links naar de kleinere, ondergrondse, zaaltjes onderaan de concertagenda in de OP te plakken.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:40 schreef Z het volgende:
Ziet er leuk uit Daisy! Misschien moeten we eens een overzicht maken van kleine zaaltjes. In de Occii en de Winston bijvoorbeeld komen regelmatig leuke bandjes. 'Amsterdam Underground' programmeert in de Winston, vorige week was bijvoorbeeld Rainer Maria er. Je kan inschrijven op hum mailinglist:
http://www.amsterdam-underground.com/
De Occii dus:
http://www.occii.org/
Daar heb ik Deerhoof wel eens gemist, en Phil Elvrum gezien.
De Nieuwe Anita:
http://www.boulderdash.nl/dna/dna.html
...
Goed concert inderdaad. Beetje lang alleen.. Dat laatste (It's all gonna break) nummer had van mij niet gehoeven, ben ik sowieso niet zo weg van. Bandwitch hadden ze ook niet hoeven spelen wat mij betreft.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:26 schreef Wepeel2 het volgende:
Net terug van Broken Sociale Scene. Zeer tof concert. De band stond als een huis en ze wisten het publiek prima te vermaken. Regelmatig werd er wat contact gezocht met het publiek. De livesound was echt moddervet en ja, wat kan ik er meer over zeggen, typisch zo'n geval van 'je had er bij moeten zijn'.![]()
Ze hadden ook nog een lief hippie-zangeresje op blote voetjes. Mijn hart voelde als een chocoladeletter in juli.![]()
Vreemd genoeg vond ik het eigenlijk helemaal niet te lang. Ik schrijf vreemd genoeg omdat ik 2 uur voor een concert meestal ook wel erg lang vindt. Maar ik heb dit keer ook gekozen voor een plaats vooraan op het balkon en daar heb ik ook een gedeelte van het concert gezeten. Daardoor was het wellicht wat makkelijker om te genieten zonder irritaties over zere voeten en zo.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:02 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Goed concert inderdaad. Beetje lang alleen.. Dat laatste (It's all gonna break) nummer had van mij niet gehoeven, ben ik sowieso niet zo weg van. Bandwitch hadden ze ook niet hoeven spelen wat mij betreft.
Ja zo kan ik het ook!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:26 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vond ik het eigenlijk helemaal niet te lang. Ik schrijf vreemd genoeg omdat ik 2 uur voor een concert meestal ook wel erg lang vindt. Maar ik heb dit keer ook gekozen voor een plaats vooraan op het balkon en daar heb ik ook een gedeelte van het concert gezeten. Daardoor was het wellicht wat makkelijker om te genieten zonder irritaties over zere voeten en zo.
It's All Gonna Break vind ik overigens een erg tof nummer en een goede afsluiter.
Waar stond je? Ik stond bij de achterste tafel zeg maar, waar de nieuwe cd's liggen.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Klein clubje maar toch wel grappig niet waar? Ik was het eigenlijk vergeten maar was toevallig half drie in de velvet (ik kom daar zelden)
Had hem nog nergens gezien. Maar ik zal eens op zoek gaan. Het debuut uit 2003 was 8e in mijn jaarlijst.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:10 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Waarom moeilijk verkrijgbaar? De plaat is volgens mij eind vorige maand in de gehele Benelux gereleased hoor.
Ik denk dat jij een bril ophad, een rood shirt/trui en ongeschorenwas? Degene die is als MM had uitgekozen (in de verwachting dat je er zou zijn). Ik stond aan de linkerkant samen met een stel, in het midden, ongeveer bij de letters p-t gok ik :pquote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar stond je? Ik stond bij de achterste tafel zeg maar, waar de nieuwe cd's liggen.
Ah, ik was dat wel denk ik, en dan schakel ik meteen door naar mijn tweede keuze, onverwacht welliswaarquote:Op donderdag 15 december 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat was ik dan dus niet. Ik had een zwarte jas, baardje en een tas bij me op de vloer.
Stond jij bij dat meisje dan, met dat rodige haar?
It's Indie, Dadquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:02 schreef Grobbel het volgende:
Iemand nog suggesties voor de titel van het volgende indietopic?
Bigshadow en methodmich bij Spinvis.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:02 schreef Grobbel het volgende:
Iemand nog suggesties voor de titel van het volgende indietopic?
Onverwacht, maar toch tweede keuze. Dat is verrassend. Moet je toch eens uitleggen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:16 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ah, ik was dat wel denk ik, en dan schakel ik meteen door naar mijn tweede keuze, onverwacht welliswaarAangenaam trouwens
[insert spooky sound]quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onverwacht, maar toch tweede keuze. Dat is verrassend. Moet je toch eens uitleggen.
Deze is zo goed als vol, dus da's wel makkelijk... misschien even een linkje hier in dit topic zetten Z?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:32 schreef Z het volgende:
Ik heb een nieuw topic klaar staan.
quote:Fans should prepare to expect...the expected, as Pollard recently explained to Billboard.com: "I don't think it will be much different than a Guided by Voices show. I don't know how else to do it. It's not going to be me sitting at the piano with a spotlight on me. I'll get drunk, come out and stumble around!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |