Offtopic maar het moet toch gezegd worden: Ooit van interpunctie gehoord?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:34 schreef soylent het volgende:
Dido staat op Nathalie na wel onderaan mijn lijstje hoor ze voegt weinig toe maar het moet gezegd worden op deze leeftijd ziet ze er nog wel aardig uit ik denk wel dat ze niet zo mooi oud zal worden maar het oog kan haar goed verdragen alleen haar borsten vind ik niet zo mooi gevormd maar ik geef toe dat is niet het enige waar je een persoon op moet beoordelen maar goed het is op zich wel leuk om te zien wat zich ontvouwt tussen Roel en Dido omdat die Roel hoewel ik zo zit van je weet niet precies wat hij nou denkt toch wel verliefd op haar is en dat is natuurlijk wel weer interessant om te zien hoe dat precies gaat verlopen dus wat dat betreft hoeft ze er van mij niet urgent uit maar ik heb ook zoiets van ze hoeft ook niet per se te blijven maar goed eerste prioriteit is dat Nathalie eruit gaat en dan zien we wel weer.
Dido mag er van mij ook wel uit, want idd, die bórsten van haar....quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:34 schreef soylent het volgende:
alleen haar borsten vind ik niet zo mooi gevormd maar ik geef toe dat is niet het enige waar je een persoon op moet beoordelen
quote:
Ja toch! Niet dan! Eeechh wel..quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dido mag er van mij ook wel uit, want idd, die bórsten van haar....![]()
Ik vind zo'n TIETUH-topic wel grappig hoor, maar om iemand eruit te willen om haar borsten...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:16 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja toch! Niet dan! Eeechh wel..
En het is echt niet de grootte. Nathalie heeft kleinere, maar die zijn echt heel mooi gevormd, je wil er gewoon gelijk aan..
LOL.. Nathalie heeft meer dan Dido hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:16 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja toch! Niet dan! Eeechh wel..
En het is echt niet de grootte. Nathalie heeft kleinere, maar die zijn echt heel mooi gevormd, je wil er gewoon gelijk aan..
Nou ja, goed, dat is voor een ander topic!
Erger dan Sabine "KUT KIP"?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal eens. Nathalie () moet echt gewoon weg donderdag
... Wat mij betreft de meest erge bewoonster van 5 edities BB.
Van mij mag jij uit dit forum met je nutteloze topics.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:05 schreef silosil het volgende:
Is iedereen hier nu echt zo een Dido fan .... Ik vind het zo een nep wijf . Ze kan ook echt zo dom kijken zo van huh ikke ikke doe nooit iets... Nee van mij maf dat fake wijf eruit![]()
Grappigquote:Op woensdag 23 november 2005 15:17 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind dido super! De enige leuke vrouw in het huis (daarna Nathalie). Ze is vrolijk doet goed mee aan de opdrachten, is niet vies van een kotsend persoon of het schoonmaken van een vieze wc en ze is niet achterbaks of schijnheilig
Niks volgens mijquote:Op woensdag 23 november 2005 19:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat kreeg Dido nou voor het weggooien van de drank?
quote:Op donderdag 24 november 2005 03:34 schreef Flappie_Alzheimer het volgende:
Dido is een arrogante dame die er goed uit ziet
je vergeet je zin af te maken , dido is lekker MAAR ze is arrogant, een kakker, kut enzquote:Op donderdag 24 november 2005 07:15 schreef danielluh het volgende:
dido is lekker
Eensch!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:47 schreef Dropkick het volgende:
Het mooiste zou zijn dat er aanstaande donderdag 2 uitgaan.Nathalie jij moet het huis verlaten en je mag je vriendin Dido meenemen,we zien jullie zo in de studio.
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:15 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Van mij mag jij uit dit forum met je nutteloze topics.
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:46 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind ze beide super en het gesprek dat ze nu hebben maakt wel duidelijk dat ze beide diepe gevoelens hebben..
Ik geloof nie eens dat ie een kraker is,zal wel antikraak wonen omdat ie geld voor huur van zijn pappie liever opblowt,kraker en broekpoeper gaat echt niet samen,hij had zelfs nog nooit een aardappel geschild,over Dido kan ik kort zijn,je hebt het watje bij zijn balletjes, nu doordraaien of oprotten!quote:Op donderdag 24 november 2005 10:12 schreef Springsteen27 het volgende:
samen overblijven????
Ik was die klef en bef al zat voordat ze elkaar leuk vonden...en nu zie ik de hele dag niks anders meer dan die puberale kraker en die zelfingenomen strijkplank...
Wat mij betreft pleuren ze allebei op vanavond!
De grap is juist dat Big Brother een programma is waar je juist wel wordt geacht een oordeel over de deelnemers uit te spreken. En in een forum discussieert men daar dan weer over.quote:Je hoeft er tocht niet naar te kijken.
Ja dat snap ik, maar waarom alles zo afkraken en negatief.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:12 schreef soylent het volgende:
[..]
De grap is juist dat Big Brother een programma is waar je juist wel wordt geacht een oordeel over de deelnemers uit te spreken. En in een forum discussieert men daar dan weer over.
Ik wil idd ook Natalie eruit, maar daarna eerst Dido en dan Roel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:33 schreef starbuck het volgende:
Eerst naat eruit, dan Roel
Daarna Dido, die dan inmiddels denkt dat het gehele nederlandse volk aan haar voeten ligt, en dan buiten wordt geconfonteert met het tegendeel.![]()
2500 euro.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat kreeg Dido nou voor het weggooien van de drank?
Da's toch lache! Al sinds de Romeinse tijd genieten wij ervan om te kijken naar slaven die in een arena elkaar doodstrijden. Dolle pret! Die spelen mogen helaas niet meer, maar dit is een goeie vervanger, want er is toch wel flink wat lief en leed. Je kunt er lekker vrijblijvend over roddelen en lekker haten! Maar ook.. houden van! Ik leef wel mee met die gasten, in ieder geval. Als er stevig wordt gejankt dan wordt hier in huis toch wel gesnift. Dus ja, je bent er toch wel bij betrokken, positief en negatief. Dus ook het ongebreideld haten hoort erbij. Vooral op fok in een groep is dat wel leuk, lekker elkaar aansteken en afzeiken! Zolang er maar niet alleen gezeikt wordt lijkt het mij best gezond!quote:Ja dat snap ik, maar waarom alles zo afkraken en negatief.
Nou maak je me nieuwsgierig: voorbeeld nemen aan wat precies?quote:Op zondag 27 november 2005 13:19 schreef bloodymary het volgende:
Zitten er Yuppies in dan? Was mij niet opgevallen. Yuppie staat namelijk voor Young Urban Professional, mensen die carriere gemaakt hebben. En dat hebben ze niet hoor.
Om even ontopic te blijven. Dido is een superwijf waar er veel een voorbeeld aan kunnen nemen.
Klopt, 2500 euro kreeg ze die ze in haar knuffel verstopte.quote:
Ik wil sowieso Jut en Juul eruit hebben. Ik vind het zo'n stel neppers, ze sucken echt hevig.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:05 schreef silosil het volgende:
Is iedereen hier nu echt zo een Dido fan .... Ik vind het zo een nep wijf . Ze kan ook echt zo dom kijken zo van huh ikke ikke doe nooit iets... Nee van mij maf dat fake wijf eruit![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:57 schreef silosil het volgende:
he frank je doet je naam eer aan je bent echt een looser wat een eikel ben jij om steeds maar mijn topics af te kraken gatver wat een ongelovelijke eikel ben jij mischien een goet idee,,,, maak zelf is een topic aan kijken wat daar op reageerd vast en zeker een top pik![]()
![]()
[..]
Zit natuurlijk wel wat in.. Als Roel gaat en Dido blijft, zal zij volop gaan klagen over hem.. kan nog wel interessant worden.. aan de andere kant heb ik het ook zoooooooooooo gehad met Didoquote:Op donderdag 1 december 2005 00:05 schreef BB5kijker het volgende:
Ik hoop dat ze blijft en dat Roel eruitvliegt. Ben benieuwd hoeveel seconden ze nodig heeft om hem te vergeten. Andersom lijkt me minder interessant. Dan gaat die enge Roel weer in zijn stoel zitten en kijkt het iedereen met een zeer agressieve blik aan.
Ze moeten Roel eruit tiefen en een dan voor Diedoos heel bassist gast erin zetten. Een typ waar ze pontificaal voor gaat en zo.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:05 schreef BB5kijker het volgende:
Ik hoop dat ze blijft en dat Roel eruitvliegt. Ben benieuwd hoeveel seconden ze nodig heeft om hem te vergeten. Andersom lijkt me minder interessant. Dan gaat die enge Roel weer in zijn stoel zitten en kijkt het iedereen met een zeer agressieve blik aan.
Het is inmiddels inderdaad om te kosten. Toch hoop ik dat Roel eruitvliegt. Ben benieuwd wat voor een Dido we dan zien. Ik gok op dezelfde die Roel al 1 minuut na zijn exit is vergeten. Anderzijds zou het ook aardig zijn als Dido weg moet en dat Roel het dan met Lieske gaat doen en dat Dido dat allemaal thuis op tv ziet gebeuren.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:31 schreef danielluh het volgende:
nou ik noem het ook geen BB meer, maar eerder de roel en dido show :S
Ik een grappige, dierlijk primaire, intellectuele jongman, met een fatsoenlijk lichaam, een gezond libido, en een subtiel plassertje...quote:Op donderdag 1 december 2005 18:28 schreef danielluh het volgende:
ook dat nog eens, maar wat zie uberhaubt een vrouw in roel
Je had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:23 schreef Robar het volgende:
Wat ik zo vreselijk irritant aan Dido vind is die constante vraag naar aandacht.
Goh dido, wat zit je haar vandaag leuk!
Echt waar, wat vind je daar dan zo leuk aan?
Goh dido, ik begrijp wel waarom iedereen achter je aan loopt!
Echt waar, hoe komt dat dan denk je?
Goh dido, je bent wel een prinsesje in huis he!
Ja? Maar waarom ben ik dat dan?
Altijd maar van die vragen stellen die moeten bevestigen dat ze er leuk uitziet!!!!
Altijd maar doorvragen om meer over haarzelf te weten te komen.
Alleen maar leuke dingen over haarzelf willen horen.
En als ze dan een keer kritiek krijgt, dan wordt madam link.
Ze moet in het middelpunt van een discussie staan .
Ik ben Dido echt helemaal zat!![]()
Niet zeuren, Dido is liefquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:05 schreef silosil het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:23 schreef Robar het volgende:
Wat ik zo vreselijk irritant aan Dido vind is die constante vraag naar aandacht.
Altijd maar van die vragen stellen die moeten bevestigen dat ze er leuk uitziet!!!!
Ja, van die actie van Bridget deugde weer 's geen moer. Hè 't wordt zó vermoeiend, al dat opzichtige gemanipuleer...quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:17 schreef silosil het volgende:
die hele bbexit klopt voor geen meter ik hoor die muts op tv nog zeggen .> het gaat nu echt alleen tussen didoos en roel en ja hoor op het eind gaat rob eruit ??????? maar ja dit was ook de opzet van bb hummie want er zitten alleen nog maar jonkies in pffffffffffffffffffff
Gewaagde stelling, maar ja: zoals jij het stelt, heb je natuurlijk helemaal volkomen gelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:00 schreef LuQas het volgende:
Ik hoop nu zelfs meer dat Dido eruit vliegt dan Nathalie. Ik ben het zo zat dat iedereen een uitleg nodig heeft om haar te nomineren en zich vervolgens ook diep moet schamen, terwijl zij zelf met haar nominaties voor de exit van Rikkert, Menno, Linda en nu ook weer die van Rob heeft gezorgd. Ongelooflijk, wat loopt zij naast haar schoenen.
Jij wellicht? Jij weet immers dat dit gebeurd is, de meesten weten dat niet!quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:28 schreef bhs het volgende:
Okay, zeg het maar: wie van jullie stond afgelopen nacht tennisballen en bierflesjes naar het huis te slingeren, en te roepen dat Didoooooooooo een k*nkerh*er is? Ik vond dat nogal beneden peil, namelijk.
inderaadquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:23 schreef Robar het volgende:
Iedereen z'n mening toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind sommige reacties hier beneden pijl. Veel van jullie steunen wel Lieske, terwijl ik Lieske 10 keer irritanter en egoistischer vind. Lieske is een drammer en maakt de meest tenenkrommende opmerkingen. Terwijl Dido meestal vrolijk is en ook wel in voor een goed gesprek. Maar goed, ze is natuurlijk al met Roel en dat zal voor veel mensen wel de reden zijn om zo over haar te praten...
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind sommige reacties hier beneden pijl. Veel van jullie steunen wel Lieske, terwijl ik Lieske 10 keer irritanter en egoistischer vind. Lieske is een drammer en maakt de meest tenenkrommende opmerkingen. Terwijl Dido meestal vrolijk is en ook wel in voor een goed gesprek. Maar goed, ze is natuurlijk al met Roel en dat zal voor veel mensen wel de reden zijn om zo over haar te praten...
Dido en goed gesprek? Sinds wanneer?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Nou, ik vond het helemaal drie keer, 50.000 keer niks. Ik kreeg er echt een BAH-gevoel bij.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:30 schreef silosil het volgende:
...[ik vind het wel een goeie als ze dat gedaan hebben dat roepen mischien weet ze nu hoe ze overkomt op beeld
Momenteel zijn ze bijna allemaal irritant....de 1 net ff erger als de ander...quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:58 schreef ruby het volgende:
[..]
Iedereen z'n mening toch?
Jij vindt Lieske irritant en de ander Dido of iemand anders. Zo is het nou eenmaal.![]()
Mee eens, eigenlijk werkt alleen Ingrid me niet op mijn zenuwen op dit moment... Maar die blijft te kleurloos om te winnen.quote:Op zondag 4 december 2005 15:20 schreef charming het volgende:
[..]
Momenteel zijn ze bijna allemaal irritant....de 1 net ff erger als de ander...
Wat een uitstekende samenvatting van de feiten.quote:Op zondag 4 december 2005 18:26 schreef Springsteen27 het volgende:
> "Ik zie Lieske ook nog wel ver komen", denkt Dido."Ik zou niet weten waarom", zegt Roel. "Ik vind het een vrij saaie persoonlijkheid. Verwend en saai. Ik zie het echt niet." Dido: "Lieske maakt haar slagen in de Live-uitzending. Dan maakt ze een schattige opmerking en zegt het hele publiek: 'aaahhh'." "Voor de rest is ze niet meest hartelijke persoon", zegt Roel. De dames zijn het er mee eens. "Ze probeert zich in die Benjamin-rol te plaatsen. Om te laten zien dat ze helemaal in d'r eentje staat als kleine meid in deze groep. Net deed ze het ook weer: 'In die vijftien weken ben ik helemaal alleen geweest en heb ik het heel moeilijk gehad.' Ze duwt zichzelf in die positie. Dat doen wij niet."
Nee hoor dames, dat doen jullie echt niet hoor! Donderstraal toch op...bij de nominaties wordt 90 van de 100 keer het leeftijdsverschil aangehaald. Nou, dat gaat ze zich op den duur echt wel aantrekken hoor... En dan die opmerking over dat Lieske het zo goed doet in de live-shows... Ik ben een redelijke fan van Lieske, maar volgens mij valt dat wel mee toch?
En Roeland toch...Lieske verwend? Kijk eens waar je elke avond je bed mee deelt...of wilt delen...
En wat een mooi gedicht. Hulde.quote:Op zondag 4 december 2005 19:43 schreef silosil het volgende:
Hier een gedichtje voor didoos om alvast in de sinterklaas sfeer te komen. Sint liep om het big brother huis . en wist daar is het niet pluis . hij had het meteen door. want hij was een en al oor . die dido is een gevaarlijk wijf . dat staat buiten kijf . ze loopt maar te zeiken en te zeuren. en roel maar denken wanneer gaat het nou eens gebeuren . maar dido gebruikt roel alleen maar . eenmaal uit het huis danis ze met hem ook helemaal klaar. als ik maar goed overkom op tv . lul ik gerust met iedereen mee . niemand mag mij nomineren. anders zou ik me tegen hun keren . ik ben de prinses hier in het huis. dus ook voor de mensen thuis. ik ben achterbaks en arrogant . maar is niet erg want roel kiest toch mijn kan. ik hoop al het geld te winnen. dan hoef ik nooit meer te werken en ben dus binnen.
En wat is er nu "boven peil" aan deze reactie?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Wat is die rede dan volgens jou voor veel mensen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vond haar ook lange tijd een van de leukere bewoners (mede omdat ze een oud klasgenote van mijn vriendin is), maar ze eist zo veel aandacht op dat het op den duur gewoon vervelend wordt. Daarnaast was haar reactie na de nominaties natuurlijk ook erg vreemd. Alsof het een doodzonde was dat iemand op haar stemde. Wie heeft haar op dat voetstuk geplaatst? Alleen Roel verafgod haar en ze denkt zelf dat ze boven de rest staat. Chantal had dat door en dat pikten Dido & co niet.quote:Op maandag 5 december 2005 09:19 schreef weyden het volgende:
Ik von haar lange tijd de leukste bewoner, maar haar vreemde reacties op haar nominaties....daarmee is ze voor mij toch wel heel erg door de mand gevallen. Echt zonde
Als Lieske 10 keer egoistischer is dan de rest van de bewoners, onder welke categorie valt Dido dan? Niet egoistisch, niet irritant ??????????quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik zeg niet dat Dido geen vrolijke meid is.quote:Op maandag 5 december 2005 09:46 schreef borduurtje het volgende:
Op zaterdag 3 december 2005 15:33 schreef VirtualPOM het volgende:
HIer ben ik het helemaal mee eens.
Dido is gewoon een vrolijke meid.
Maar de meeste hier vinden het setje Dido en Roel niks.
Die zien liever helemaal alleen maar saaie beelden van spelletjes doen en slapen geloof ik.
En aan die beterwetende Lieske erger ik me al 3 maanden, pfffffffffff wat een stuutje zeg.
Ik snap je punt en bedoelde ook niet jouw reactie, maar ik las reacties hier op fok dat Roel Dido aan het aanranden was en over borstvergrotingen enzo. Dat vind ik beneden pijl en zoiets schrijf ik ook niet over Lieske of ex-bewoner Chantal (die ik superirritant vind).quote:Op maandag 5 december 2005 10:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Dido geen vrolijke meid is.
Ik zeg niet dat het setje Dido/Roel helemaal niks is (overigens zegt Dido zelf dat ze niet bij Roel past).
Niet iedereen die Dido niets vindt, vindt automatisch Lieske leuk.
En ik kan echt totaal niet jaloers zijn op schoothondje/ik-kus-de-grond-waar-dido-op-loopt-Roel.
OK, begrepen.quote:Op maandag 5 december 2005 12:02 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik snap je punt en bedoelde ook niet jouw reactie, maar ik las reacties hier op fok dat Roel Dido aan het aanranden was en over borstvergrotingen enzo. Dat vind ik beneden pijl en zoiets schrijf ik ook niet over Lieske of ex-bewoner Chantal (die ik superirritant vind).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |