Offtopic maar het moet toch gezegd worden: Ooit van interpunctie gehoord?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:34 schreef soylent het volgende:
Dido staat op Nathalie na wel onderaan mijn lijstje hoor ze voegt weinig toe maar het moet gezegd worden op deze leeftijd ziet ze er nog wel aardig uit ik denk wel dat ze niet zo mooi oud zal worden maar het oog kan haar goed verdragen alleen haar borsten vind ik niet zo mooi gevormd maar ik geef toe dat is niet het enige waar je een persoon op moet beoordelen maar goed het is op zich wel leuk om te zien wat zich ontvouwt tussen Roel en Dido omdat die Roel hoewel ik zo zit van je weet niet precies wat hij nou denkt toch wel verliefd op haar is en dat is natuurlijk wel weer interessant om te zien hoe dat precies gaat verlopen dus wat dat betreft hoeft ze er van mij niet urgent uit maar ik heb ook zoiets van ze hoeft ook niet per se te blijven maar goed eerste prioriteit is dat Nathalie eruit gaat en dan zien we wel weer.
Dido mag er van mij ook wel uit, want idd, die bórsten van haar....quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:34 schreef soylent het volgende:
alleen haar borsten vind ik niet zo mooi gevormd maar ik geef toe dat is niet het enige waar je een persoon op moet beoordelen
quote:
Ja toch! Niet dan! Eeechh wel..quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dido mag er van mij ook wel uit, want idd, die bórsten van haar....![]()
Ik vind zo'n TIETUH-topic wel grappig hoor, maar om iemand eruit te willen om haar borsten...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:16 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja toch! Niet dan! Eeechh wel..
En het is echt niet de grootte. Nathalie heeft kleinere, maar die zijn echt heel mooi gevormd, je wil er gewoon gelijk aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |