quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:44 schreef Gert het volgende:
Iedereen ergerd zich weleens aan een ander.
Ik ben meer benieuwt wanneer Ingrid en Chantal ruzie krijgen. Dat kan natuurlijk niet de hele tijd maar goed blijven gaan!
Laatsd zag ik Ingrid kijken naar een groepje waar ook Chantal bij stont en ik dachd: volgens mij zie ik daar een eerste teken van irritering!
Basisonderwijs.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:44 schreef Gert het volgende:
Ik ben meer benieuwt wanneer Ingrid en Chantal ruzie krijgen. Dat kan natuurlijk niet de hele tijd maar goed blijven gaan!
Laatsd zag ik Ingrid kijken naar een groepje waar ook Chantal bij stont en ik dachd: volgens mij zie ik daar een eerste teken van irritering!
Als ik naar de bedoeling van Gert zijn post kijkt moet jij die eerder hebben denk ikquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:44 schreef Gert het volgende:
Haha, ik had de bedoeling van Gert zijn bedoelende post niet gezien.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:44 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Als ik naar de bedoeling van Gert zijn post kijkt moet jij die eerder hebben denk ik
Dan mogen ze wel opschieten.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:47 schreef buzzer het volgende:
Als die ruzie maar plaats vindt voordat een van de twee het huis verlaat
Zo beter??????quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:23 schreef APK het volgende:
Ook leuk, zo'n topicstarter met een avatar van 500KB op een trage Oostblok site.![]()
[afbeelding]
Denk dat ze nog wel veel contact met elkaar zullen hebben...quote:Op donderdag 8 december 2005 13:47 schreef BB5kijker het volgende:
Maar na het huis als de camera's weg zijn, zie ik Dido Nathalie nog wel dumpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |