ok.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb niets met beide Submissions.
jij wel dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je hebt gewoon weinig tot niets te melden, in elk geval niets inhoudelijks.
Onzin, laster en je kunt niet lezen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij wel dan?
behalve het geijkte ikhaatallochtonenhomosjodenengemensenlinkserakkersrechtsemietjesantipimfortuynmensen-geratel?
nee he.
er zijn meer dan 4000 fondsen en stichtingen die subsitie krijgen en je jankt er om eentje...
my bad.....
dan kunnen we allemaal niet lezenquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onzin, laster en je kunt niet lezen.
Paar jaartjes nog en dan zal het klimaat in Rotterdam wel wat anders worden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:53 schreef zoalshetis het volgende:
anyhow, cmt is het er niet mee eens. gelukkig luistert de politiek niet naar hem.
Sharon Dijksma lijkt me wel watquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onder wie wil jij wakker worden?![]()
laster!quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat ben jij een gefrustreerd mannetje zeg.
denk je? of doel je op de klimaatverschuiving?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Paar jaartjes nog en dan zal het klimaat in Rotterdam wel wat anders worden.
zullen we maar eens een mooi ondernemingsplan gaan schrijven?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Sharon Dijksma lijkt me wel wat, ik hou wel van een beetje gewicht bovenop me
![]()
[afbeelding]
doe dan meteen een transportplanquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zullen we maar eens een mooi ondernemingsplan gaan schrijven?
hoe bedoel jequote:
Goed ideequote:Op dinsdag 22 november 2005 17:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zullen we maar eens een mooi ondernemingsplan gaan schrijven?
Nee, daar doel ik niet op.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk je? of doel je op de klimaatverschuiving?
oh lol.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja in verband met sharon dijksma dan he.
leuk! we'll keep in touch.quote:
Dan was Hitler een jood zekerquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:05 schreef Tijger_m het volgende:
Het is een gegeven dat degenen die het hardst ageren tegen homo's eigenlijk zelf homosexueel zijn maar daar niet aan durven toegeven, ik denk dat dit mogelijk op CMT van toepassing is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |