ok.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb niets met beide Submissions.
jij wel dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je hebt gewoon weinig tot niets te melden, in elk geval niets inhoudelijks.
Onzin, laster en je kunt niet lezen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij wel dan?
behalve het geijkte ikhaatallochtonenhomosjodenengemensenlinkserakkersrechtsemietjesantipimfortuynmensen-geratel?
nee he.
er zijn meer dan 4000 fondsen en stichtingen die subsitie krijgen en je jankt er om eentje...
my bad.....
dan kunnen we allemaal niet lezenquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onzin, laster en je kunt niet lezen.
Paar jaartjes nog en dan zal het klimaat in Rotterdam wel wat anders worden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:53 schreef zoalshetis het volgende:
anyhow, cmt is het er niet mee eens. gelukkig luistert de politiek niet naar hem.
Sharon Dijksma lijkt me wel watquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onder wie wil jij wakker worden?![]()
laster!quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat ben jij een gefrustreerd mannetje zeg.
denk je? of doel je op de klimaatverschuiving?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Paar jaartjes nog en dan zal het klimaat in Rotterdam wel wat anders worden.
zullen we maar eens een mooi ondernemingsplan gaan schrijven?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Sharon Dijksma lijkt me wel wat, ik hou wel van een beetje gewicht bovenop me
![]()
[afbeelding]
doe dan meteen een transportplanquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zullen we maar eens een mooi ondernemingsplan gaan schrijven?
hoe bedoel jequote:
Goed ideequote:Op dinsdag 22 november 2005 17:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zullen we maar eens een mooi ondernemingsplan gaan schrijven?
Nee, daar doel ik niet op.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk je? of doel je op de klimaatverschuiving?
oh lol.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja in verband met sharon dijksma dan he.
leuk! we'll keep in touch.quote:
Dan was Hitler een jood zekerquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:05 schreef Tijger_m het volgende:
Het is een gegeven dat degenen die het hardst ageren tegen homo's eigenlijk zelf homosexueel zijn maar daar niet aan durven toegeven, ik denk dat dit mogelijk op CMT van toepassing is![]()
hij was idd gedeeltelijk joodsquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dan was Hitler een jood zeker![]()
en dat deden we niet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:14 schreef kLowJow het volgende:
Goh. toch wel verrassend de richting die dit topic genomen heeft. Ik dacht dat het meer zo van "nou, is ook wel nodig ook" of "wat moeten ze nou met 250.000" zou zijn, waarna het topic af zou zakken...
Wat dat betreft is het fijn dat iemand als CMT langskomt om ervoor te zorgen dat er nog iets te discussiëren valt. Je hoeft het uiteraard niet met hem eens te zijn, er is tenslotte maar 225.000 beschikbaar, maar elkaar een beetje in z'n waarde laten moet niet teveel gevraagd zijn.
Mwah. Ik heb een vooruitziende blik.quote:
en die vooruitziende blik bestaat uit het openemen voor iemand die anderen niet in hun waarde laat?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb een vooruitziende blik..
Wat dat betreft maak ik graag een onderscheid tussen FOK!-users en de rest van de wereld. Daar valt best leuk over te discussiëren, en ik zie dat je in de stemming bent. NWS-FB?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en die vooruitziende blik bestaat uit het openemen voor iemand die anderen niet in hun waarde laat?
Dit soort dingen helpen weer een klein beetje om het allochtone deel van de bevolking te Verlichten.quote:Amsterdam, 16 november 2005
De Amsterdamse VVD wil dat alle scholen voorlichting gaan geven over homoseksualiteit. Op dit moment doet alleen het Marcanti College dit structureel.
Bij de behandeling van de begroting heeft de VVD voorgesteld om het budget voor homo-emanicaptie te verdubbelen naar 400.000 euro, zodat structureel voldoende gelden aanwezig zijn om de voorlichting te geven.
Raadslid Robert Flos: “Recente incidenten en onderzoeken hebben uitgewezen dat Amsterdam niet langer een tolerante homostad is. Het is onacceptabel om te zien dat homoseksuelen puur vanwege hun geaardheid worden getreiterd, met geweld in aanraking komen of zelfs hun buurt worden uitgepest. Omdat problemen vooral worden veroorzaakt door jongeren, dient met name bij deze groep meer tolerantie te worden aangeleerd. Voorlichting speelt daarbij een belangrijke rol.” Meer voorstellen ter bevordering van de homo-emancipatie en het tegengaan van agressie vanwege seksuele geaardheid volgen begin december in de VVD-homonotitie Kies roze.
ik heb mijn zegje wel gedaan, zeker nu ik ook bsb's post zie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat dat betreft maak ik graag een onderscheid tussen FOK!-users en de rest van de wereld. Daar valt best leuk over te discussiëren, en ik zie dat je in de stemming bent. NWS-FB?
Kijk! De doelgroep meldt zich!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Als het geld nou werd gestoken in medicatie ter genezing van deze en genen, dan kon ik er nog blij mij zijn, maar dit is toch zo'n belachelijke besteding van het geld dat zelfs Hans Wiegel het hier niet eens mee zou zijn.˛
I spy with my little eye a little liequote:Op dinsdag 22 november 2005 19:19 schreef Bruine_Anjer het volgende:
waarom hebben juist allochtone homosexuelen en dergelijke hulp nodig, we leven toch in nederland en de islam zegt toch tolerant en modern te zijn ....
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
I spy with my little eye a little lie
het enige moderne aan de islam op dit gebied is momenteel de verkoop van stella McCarthy hoofddoekjes.
dochter/moeder van McCarthy die hier ook op het forum postquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
I spy with my little eye a little lie
het enige moderne aan de islam is momenteel de verkoop van stella McCarthy hoofddoekjes.
daar gaat mijn grapquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
dochter/moeder van McCarthy die hier ook op het forum post
sorry, kon het niet laten(het moet Stella McCartney zijn
)
Bedankt voor je waardering. Ik neem aan dat je het met me eens bent.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:14 schreef kLowJow het volgende:
Goh. toch wel verrassend de richting die dit topic genomen heeft. Ik dacht dat het meer zo van "nou, is ook wel nodig ook" of "wat moeten ze nou met 250.000" zou zijn, waarna het topic af zou zakken...
Wat dat betreft is het fijn dat iemand als CMT langskomt om ervoor te zorgen dat er nog iets te discussiëren valt. Je hoeft het uiteraard niet met hem eens te zijn, er is tenslotte maar 225.000 beschikbaar, maar elkaar een beetje in z'n waarde laten moet niet teveel gevraagd zijn.
Dit is je eerste nuttige post.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Als het geld nou werd gestoken in medicatie ter genezing van deze en genen, dan kon ik er nog blij mij zijn, maar dit is toch zo'n belachelijke besteding van het geld dat zelfs Hans Wiegel het hier niet eens mee zou zijn.˛
bij dezequote:Op dinsdag 22 november 2005 17:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zoek het eens op, zou ik zeggen.
Zelden, al kan ik je unieke kijk op dingen in een discussie zeker waarderen. Ik kan me voorstellen dat het vanuit jouw perspectief bezien weggegooid geld is, ongeacht of men nu bereikt wat men wenst te bereiken. Ik ben zelf dan weer idealistisch genoeg om elk initiatief om mensen ertoe te bewegen op een plezierigere wijze samen te leven, toe te juichen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bedankt voor je waardering. Ik neem aan dat je het met me eens bent.
Dus een paar ton voor een clubje mensen die graag paddenstoelen zoeken in het bos om regenpakken en dergelijke te kopen moet ook kunnen? Het zou immers vervelend zijn als ze niet het bos in kunnen als het een paar weken achter elkaar regent.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zelden, al kan ik je unieke kijk op dingen in een discussie zeker waarderen. Ik kan me voorstellen dat het vanuit jouw perspectief bezien weggegooid geld is, ongeacht of men nu bereikt wat men wenst te bereiken. Ik ben zelf dan weer idealistisch genoeg om elk initiatief om mensen ertoe te bewegen op een plezierigere wijze samen te leven, toe te juichen.
Dat zie ik niet als een maatschappelijk probleem waarvan oplossing bij zou dragen aan een plezierigere samenleving.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dus een paar ton voor een clubje mensen die graag paddenstoelen zoeken in het bos om regenpakken en dergelijke te kopen moet ook kunnen? Het zou immers vervelend zijn als ze niet het bos in kunnen als het een paar weken achter elkaar regent.
Ze zouden zomaar depressief kunnen worden als ze niet het bos in kunnen als het regent.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als een maatschappelijk probleem waarvan oplossing bij zou dragen aan een plezierigere samenleving..
Ja, dat zou zomaar kunnen. Laten we het er maar op houden dat mijn eerdere uitspraak behoorlijk te nuanceren valt, waardoor het tegelijkertijd wel van toepassing kan zijn op het huidige topic en de problematiek daaromtrent, maar niet op zaken als regenjassen voor paddestoelenzoekers.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze zouden zomaar depressief kunnen worden als ze niet het bos in kunnen als het regent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |