flanker is niet echt een beginners positie hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:06 schreef SNArky het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik flanker en winger gestaan (de mooie beginnersposities).
Ik ben het eerste weekend van de Six Nations in Londen en wil dus wel graag naar Engeland - Schotland als het kan. Hoe ben jij aan je kaartje gekomen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:06 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar denk dat het wel handig is om Johnson ergens in de coaching team te hebben met alle ervaring die hij opgedaan heeft.
Trouwens heb nu kaatje geregeld six nations Engeland - Italie te Twickenham. Hopelijk winnen wij dan.![]()
een van mjin vrienden werkt in het weekend op Twickenham en daardoor kent hij iemand die bij de RFU werkt, dus ik ben via via aan een kaartje gekomen.quote:Op maandag 4 december 2006 08:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben het eerste weekend van de Six Nations in Londen en wil dus wel graag naar Engeland - Schotland als het kan. Hoe ben jij aan je kaartje gekomen?
Ja, voor die sites was ik al bang. Dat laat m'n budget helaas niet toe. Nouja, bedankt voor de informatie in ieder geval. Dan ga ik wel in de pub kijken, ook leukquote:Op maandag 4 december 2006 09:51 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
een van mjin vrienden werkt in het weekend op Twickenham en daardoor kent hij iemand die bij de RFU werkt, dus ik ben via via aan een kaartje gekomen.
ik denk zelf dat je via zo'n website moet kopen:
http://www.londonticketshop.co.uk/rugby-six-nations-tickets.htm
http://www.soldouteventti(...)59/260/six-nations/0
pub + rugby -> dan moet je naar Richmond gaanquote:Op maandag 4 december 2006 17:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, voor die sites was ik al bang. Dat laat m'n budget helaas niet toe. Nouja, bedankt voor de informatie in ieder geval. Dan ga ik wel in de pub kijken, ook leuk![]()
Nog steedsquote:Op zondag 19 november 2006 15:15 schreef knnth het volgende:
Beeld TV5 was verrot, viel om de vijf seconden weg
Welke in Amsterdam?quote:Op maandag 4 december 2006 20:34 schreef Nielsch het volgende:
Inderdaad, als het ff kan kijk ik ook het liefste rugby in de pub in Utrecht of Amsterdam
Ik kom er te vaakquote:Op woensdag 6 december 2006 18:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Leuk. Het is dat ik niet meer in Amsterdam woon, anders zou ik er nog wel vaker komen.
Dat heet sevens. Heel gave variant, veel sneller (maar niet per se gaver dan met z'n 15enquote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef JaFFe het volgende:
Wat voor rugby werd er zaterdagnacht uitgezonden op de bbc? Verschillende landen en volgens mij 7 man in het veld. Is dit league?
Dat zijn de sevens.quote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef JaFFe het volgende:
Wat voor rugby werd er zaterdagnacht uitgezonden op de bbc? Verschillende landen en volgens mij 7 man in het veld. Is dit league?
Nee, rugby met zeven man heet 'Sevens' en kan zowel gespeeld worden via de regels van rugby union als rugby league. Deze laatste variant komt echter heel weinig voor terwijl de eerste variant zeer populair is. Er worden aparte wereldkampioenschappen voor gehouden, er zijn wereldberoemde Sevens toernooien (Hong Kong Sevens en Wellington Sevens) en het wordt ook gespeeld op de Commonwealth Games. Vorig jaar was er sprake van dat Sevens ook geintroduceerd zou worden op de Olympische Spelen, maar het IOC besliste anders.quote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef JaFFe het volgende:
Wat voor rugbykleding bedoel je?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:17 schreef JaFFe het volgende:
Kun je trouwens bij een gewone sportwinkel rugbykleding kopen? Ik ken wel een winkel die het speciaal verkoopt maar die is vrij duur.
Decathlon in Amsterdam heeft spul.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:47 schreef JaFFe het volgende:
Ik bedoel gewone trainingsshirts en schoenen en dat soort werk.
De meeste sportwinkels verkopen geen speciale rugby broekjes, rugbyschoenen, shoulderpads en ook echt stevige rugbyshirts zijn er meestal niet te vinden. Voor sokken, trainingspakken, bitjes en eventueel scheenbeschermers zijn die winkels echter prima. Voor al het andere spul ga ik vaak naar Decathlon, omdat dat relatief in de buurt zit. Verder zou ik het ook niet weten, behalve de online verkoopwinkel van de Nederlandse winkel Blades.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:17 schreef JaFFe het volgende:
Kun je trouwens bij een gewone sportwinkel rugbykleding kopen? Ik ken wel een winkel die het speciaal verkoopt maar die is vrij duur.
Mijn neef speelt in het eerste van the Dukesquote:Op donderdag 21 december 2006 16:11 schreef EricG het volgende:
Schop en tvp enzo
Speel zelf bij de Dukes, op tweede rij of nummer 8
Cool hoe heet ie.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn neef speelt in het eerste van the Dukes![]()
Die was echt mooi ja, ook de conversie zat lekker tussen de palen!quote:Op zondag 4 februari 2007 16:40 schreef SNArky het volgende:
Nette try van Ierland.
Speelde je met de ouwe lullen van Rotterdam of met het jonge team mee? In dat laatste geval heb ik van je gewonnenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:09 schreef JaFFe het volgende:
heb vandaag mn eerste wedstrijd gespeeld tegen utrecht, als flanker. Viel me niet tegen, helaas dik verloren maar toch een leuke middag gehad. Daarna nog engeland frankrijk gekeken.
Okee ik dacht dat je tegen de Utrechtse Studenten had gespeeld, maar waarschijnlijk bedoel je de Utrechtse Rugby Club.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:47 schreef JaFFe het volgende:
Enschede en wij hebben ook redelijk verloren. Maar dat mocht de pret niet drukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |