Het scheelde niet veel, maar het was wel abominabel slecht.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, NR deed mee aan de EU verkiezingen, ik geloof dat ze iets van 300 kiezers achter zich kregen, kan ook meer zijn geweest, staat mij iig iets van 300 bij.
Ook de LPF, de SP en ChristenUnie/SGP hadden een in meer of mindere mate eurosceptisch programma.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar deed onder andere Nieuw Rechts destijds niet mee met een zwaar Europa kritisch programma?
Het is vooral onwetendheid. Angst ("Wat möt die zwat'n hier?").quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:43 schreef sizzler het volgende:
Ik dacht dat racisme juist in dorpen voorkwam? Of is Uden een uitzondering?
Erg leuke lijstjesquote:Op maandag 28 november 2005 10:37 schreef freako het volgende:
De 10 beste en slechtste gemeentes voor elke partij bij de laatste drie Tweede-Kamerverkiezingen.
1998
2002
2003
Ja die kan ik ook herinneren en die kaartjes die erbij komen ook. Ik ben het ook niet met pberends eens.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Onzin. Het is jouw redenatie ook. Je hebt al eerder een topic geopend waarin je opperde dat alleen mensen in de Randstad mogen stemmen, aangezien zij tussen allochtonen wonen en dus realistisch zijn, of zoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |