Seizoen 4 is helaas afgelopen op televisie. Voor de mensen die de seizoenen niet op DVD hebben zal het dus een tijdje wachten worden op het vijfde seizoen.quote:
en daar is maar 1 ding aan te doen: alle seizoenen op dvd kopenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Seizoen 4 is helaas afgelopen op televisie. Voor de mensen die de seizoenen niet op DVD hebben zal het dus een tijdje wachten worden op het vijfde seizoen.
Juistemquote:Op woensdag 28 december 2005 20:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en daar is maar 1 ding aan te doen: alle seizoenen op dvd kopen![]()
wtf pakt telefoon gids voor gekken kliniek je sopranos dvd's van de hand doen is die kerel wel goed bij zijn hoofd.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:50 schreef fratsman het volgende:
In V&A zit er eentje die al z'n boxen, ja je leest het goed, AL z'n boxen van de hand doet.
Ik heb al gezegd dat TS gek geworden was, maar ja...
roflquote:Op donderdag 29 december 2005 23:23 schreef fratsman het volgende:
Sopranos boxen verkopen is zowiezo heiligschennis.
Ooooowww!!!! zou Tony zeggen.
Ik merk zelf ook dat ik het steeds meer doe...quote:Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef Steeven het volgende:
[..]
rofl. Zo doe ik ook al altijd tegen andere mensen, en mensen die het herkennen doen dan ook mee
.
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:23 schreef fratsman het volgende:
Sopranos boxen verkopen is zowiezo heiligschennis.
Ooooowww!!!! zou Tony zeggen.
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik merk zelf ook dat ik het steeds meer doe...Gelukkig zijn er weinig mensen (op m'n broertje na) die het herkennen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:56 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dragen jullie ook zo'n trainingspak?
![]()
Ik zeg wel eens 'hoooooo' als iemand een rare opmerking maaktquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik betrapte mezelf sinds ik sopranos keek op het stopwoordje: ach, fuck it
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:26 schreef planethugo het volgende:
hoezo tv heeft geen invloed op het gedrag van mensen
hij? hij?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:20 schreef dvdfreak het volgende:
Hoe herken je een Soprano's fan:
1:Hij loopt in een trainingspak
2:Eet heel de dag zitti
3:Heeft wings like Paulie
4:Zit heel vaak The godfather na te doen
5:
6:
7:
.........................
9. altijd strakke truitjes dragen met je tieten buiten boord, af en toe klappen ontvangen en niet zeiken of vragen over wat je hubbie doet.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
9. altijd strakke truitjes dragen met je tieten buiten boord, af en toe klappen ontvangen en niet zeiken of vragen over wat je hubbie doet..
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:21 schreef dvdfreak het volgende:
Ook seizoen 5 bij de VARA
De VARA heeft ook seizoen 5 van The Sopranos aangekocht. Wanneer de omroep dit seizoen uitzendt, is nog niet bekend. Het zal in ieder geval niet voor maart 2006 zijn. Wanneer meer bekend is, zal dat hier natuurlijk meteen worden gemeld.
![]()
dat is goed van de VARA
[afbeelding]
pas wel op dat je de goede versies koopt en niet de full screen hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:20 schreef nbhardstyle het volgende:
heb nu seizoen 1 tm 3 gekeken. zsm beginnen aan 4. wat een topserie.
gelukkig hoef ik ook niet op de vara te wachten van heb seizoen 5 ook al in mijn bezit.
www.cd-wow.com inclusief thuisbezorgen en ned subs 32 euro
Ik wou dat ze die seizoenen eens herhaalde.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:52 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb de afgelopen weken weer seizoen 1 tm 4 gekeken, vandaag ga ik seizoen 5 halen![]()
Wat een prachtige serie dit toch...
kopen op dvd man het plezier betaald het dubbel en dwars uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:07 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik wou dat ze die seizoenen eens herhaalde.
+quote:Op maandag 19 december 2005 16:06 schreef dvdfreak het volgende:
Namen van de afl zijn bekend en uitzendingsdatum!!!:
"Members Only" Episode: #6.1 - 12 March 2006
"Join the Club" Episode: #6.2 - 19 March 2006
"Mr. and Mrs. Sacramoni Request" Episode: #6.5 - 9 April 2006
"Live Free or Die" Episode: #6.6 - 16 April 2006
"Luxury Lounge" Episode: #6.7 - 23 April 2006
Episode: #6.8 - 30 April 2006
"The Ride" Episode: #6.9
Sopranos![]()
Op www.hbo.com zie je trailer van seizoen 6 en ik dacht dat ik daar AJ met oorbel zagquote:Op maandag 9 januari 2006 18:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Kunnen we meteen uit opmaken waarom AJ er zo anders uit is gaan zien ..
Kan echt niet wachten
Hij heeft inderdaad een dikke bling in in die trailer. Ik hoop zo dat hij z'n pa enigszins achterna gaatquote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Op www.hbo.com zie je trailer van seizoen 6 en ik dacht dat ik daar AJ met oorbel zag
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een dikke bling in in die trailer. Ik hoop zo dat hij z'n pa enigszins achterna gaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kunnen ze het bos weer inquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:02 schreef koston het volgende:
Edit: Zou dat trouwens betekenen dat de Rus/Tsjechoslowaat terugkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |