abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:33:55 #1
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32476900
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:35:10 #2
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32476923
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:14 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Nee stomme lul, sommige halen dingen erbij die totaal niks met de wedstrijd turkije-zwitserland te maken hebben. Ben je nou echt zo ontiegelijk lomp of doe je alsof ?
Hier wordt alleen met feiten duidelijk gemaakt dat het bij Turkije en Marokko altijd misgaat, dat jij daar een mooi verhaaltje omheen wilt vertellen kan ik niks aan doen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32477200
Welke feiten? Feiten uit een wedstrijd van marokko erbij halen om Turkije de grond in te stoppen. Yeah right Kneus
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_32477221
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:35 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hier wordt alleen met feiten duidelijk gemaakt dat het bij Turkije en Marokko altijd misgaat, dat jij daar een mooi verhaaltje omheen wilt vertellen kan ik niks aan doen.
Hier wordt ook duidelijk dat er toch een bepaalde frustratie leeft bij een bepaald slag mensen. Zelfs bij een discussie die ze niet kunnen winnen vinden ze het nodig zich te misdragen.

ClioSporT slaat de plank volledig mis inderdaad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32477277
Ja je hebt gelijk, stuur mijn berichten maar naar sepp blatter. Heeft hij er nog meer "feiten" bij.
Stuur ook een tape van marokko mee, wie weet krijgt TURKIJE dan een nog zwaardere straf.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_32477305
pi_32477320
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:48 schreef ClioSporT het volgende:
Welke feiten? Feiten uit een wedstrijd van marokko erbij halen om Turkije de grond in te stoppen. Yeah right Kneus
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:29 schreef rubbereend het volgende:
we gaan hier niet persoonlijk worden en op de man spelen, hou de discussie ontopic en ga elkaar geen namen noemen!
!
That's all folks!
pi_32477427
Ja heel fijn meneer de mod, maar waarom zie ik je niet verschijnen als mensen wedstrijden van marokko gaan analyseren ?
pi_32477707
Nu ga je andere topics erbij halen om jouw gedrag hier goed te praten? Ik dacht dat je daar nu juist zo tegen was
Dus...
pi_32477790
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:58 schreef ClioSporT het volgende:
Ja heel fijn meneer de mod, maar waarom zie ik je niet verschijnen als mensen wedstrijden van marokko gaan analyseren ?
Als er een discussie is loopt bijvoorbeeld over wedstrijden van Marokko dan zijn we ook ter plaatse.

Maar je snapt toch wel het punt dat 'op de man spelen' in een discussie not done is.
That's all folks!
pi_32477868
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Als er een discussie is loopt bijvoorbeeld over wedstrijden van Marokko dan zijn we ook ter plaatse.
Oh, raar
pi_32477904
Wat is hier nog over te zeggen dan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:21:46 #13
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_32477955
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:19 schreef Suijk het volgende:
Mja niet veel, die ene speler van Zwisterland is met de dood bedreigd.. maar dat zal ook al wel gezegd zijn
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:18:49 #14
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32479282
ClioSport, volgens mij wil jij het gewoon niet snappen? Of je hebt het iq van een lege fles Cola light!

Hier wordt alleen aangegeven dat het zowel bij Turkije alsook bij Marokko vaak genoeg misgaat. Of zijn we die boete's bij eerdere kwalificatiewedstrijden van Turkije ook alweer vergeten?
Planning:
-
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:19:10 #15
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32479287
quote:
Het onderzoek loopt nog...
Planning:
-
pi_32479383
We wachten de ontwikkelingen wel af nu inderdaad.
That's all folks!
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:57:09 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32481811
Teletekst:

De Turkse assistent-bondscaoch Mehmet
Ozdilek heeft in verband met zijn rol
in de incidenten na afloop van het WK-
kwalificatieduel Turkije-Zwitserland
ontslag genomen.

Ozdilek probeerde bij het verlaten van
het veld een Zwitserse speler beentje
te lichten.Op tv-beelden is te zien hoe
Benjamin Huggel daarna Ozdilek een trap
geeft.Daarop mengden meer spelers zich
in de strijd,die in de spelerstunnel en
in de Zwitserse kleedkamer escaleerde.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:02:59 #18
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32481970
Dat is de eerste...

Planning:
-
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:05:48 #19
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_32482036
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:35 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Tuurlijk, Turken en Marokkanen, bijna hetzelfde. Goed dat wij er ook niet op worden aangekeken als er bij 1 of andere Poolse club een stadion tot gort geslagen wordt, want zo krom is de vergelijking die je maakt hier ongeveer.

Verder zou ik ook zat voorbeelden van uit de hand gelopen wedstrijden en randverschijnselen kunnen inbrengen om ons arische ras als complete malloten neer te zetten, het is maar net naar welke mening je toe wilt redeneren en dat als feit probeert neer te zetten.

Nee ik ben geen allochtonenknuffelaar maar houd wel van een zuivere discussie. Wil je de Turkse voetbalbond of het nationale elftal zwart maken dan dien je je te beperken tot de incidenten die daar plaatsvonden. (en dat lijkt me materiaal genoeg toch? :p)
pi_32482106
Assistent-bondscoach Turkije neemt ontslag

ISTANBUL - Assistent-bondscoach Mehmet Ozdilek van het Turkse voetbalelftal heeft dinsdag zijn ontslag ingediend. Hij was betrokken bij de grote vechtpartij die vorige week uitbrak na de interland tussen Turkije en Zwitserland, en trok zelf zijn conclusies.

Het kwalficiatieduel voor het wereldkampioenschap in 2006 liep na afloop volledig uit de hand. De gefrustreerde Turken, die zich ondanks een 4-2 overwinning niet plaatsten voor het WK, vlogen de Zwitsers aan. Op foto's is te zien dat Ozdilek actief meedoet aan het opjagen van de tegenstanders.

De wereldbond FIFA is een onderzoek begonnen naar de incidenten. Volgens de Turkse bond hebben Zwitserse spelers zich ook schuldig gemaakt aan wangedrag. De Turkse regering kondigde maandag ook een onderzoek aan.

Ozdilek is oud-speler van Besiktas en trad in juli aan als assistent van bondscoach Fatih Terim.

http://www.telegraaf.nl/t(...)e_neemt_ontslag.html

Waar rook is, is vuur
pi_32499842
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:09 schreef TeazNutz het volgende:
Assistent-bondscoach Turkije neemt ontslag

ISTANBUL - Assistent-bondscoach Mehmet Ozdilek van het Turkse voetbalelftal heeft dinsdag zijn ontslag ingediend. Hij was betrokken bij de grote vechtpartij die vorige week uitbrak na de interland tussen Turkije en Zwitserland, en trok zelf zijn conclusies.

Het kwalficiatieduel voor het wereldkampioenschap in 2006 liep na afloop volledig uit de hand. De gefrustreerde Turken, die zich ondanks een 4-2 overwinning niet plaatsten voor het WK, vlogen de Zwitsers aan. Op foto's is te zien dat Ozdilek actief meedoet aan het opjagen van de tegenstanders.

De wereldbond FIFA is een onderzoek begonnen naar de incidenten. Volgens de Turkse bond hebben Zwitserse spelers zich ook schuldig gemaakt aan wangedrag. De Turkse regering kondigde maandag ook een onderzoek aan.

Ozdilek is oud-speler van Besiktas en trad in juli aan als assistent van bondscoach Fatih Terim.

http://www.telegraaf.nl/t(...)e_neemt_ontslag.html

Waar rook is, is vuur
Vrij tekenend weer. Ik stel me hier een zeurende peuter voor. "Maar juf! Zij deden het oohook!"
Eerst wijzen en dan met een "onderzoek" komen.
Zullen we een pot augurken verwedden over de uitkomst van dat onderzoek?
Ik zet in op niks en een smetteloos blazoen voor de Turkse ploeg.

Wat is er zo moeilijk aan om toe te geven dat ze fout zaten?
Maar nee, er wordt gefluisterd van door de Zwitsers omgekochte spelers, hoe de Turkse ploeg behandeld zou zijn in Zwitserland (bron? bron?) en moord en brand geschreeuwd over hoe die Huggel die hulpcoach zomaar een schop en toen dat niet zomaar bleek etc etc.

In één woord kinderachtig.
Vechtpartij à la. Emoties bestaan. Maar wees dan ook mans genoeg om de consequenties te dragen en je eigen aandeel toe te geven. Dus eerst de op de beelden zichtbare mensen op non-actief, en dan een onderzoek.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32500153
quote:
Omdat ene Cliosport nog min of meer geloofd dat er een complot gaande is tegen alle Turken van de wereld
pi_32500186
quote:
Op woensdag 23 november 2005 09:11 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Omdat ene Cliosport nog min of meer geloofd dat er een complot gaande is tegen alle Turken van de wereld
Nee hoor, samen met hem nog een mijoentje of 60

Edit: [/bashmodus]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32500253
quote:
Op woensdag 23 november 2005 09:14 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

verschrikkelijk zeg
we worden dus overspoeld door die lelijke dingen
de clio sports natuurlijk
pi_32503381
quote:
Op woensdag 23 november 2005 09:14 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee hoor, ongeveer de helft van het land, waaronder ik, vind dat de turkse trainer de spelers iets teveel heeft opgefokt naar aanleiding van de gebeurtenissen tijdens zwitserland-turkije waardoor het helemaal is misgegaan tijdens tr-zwi. Het liefst zie ik de hele turkse staf inclusief de turkse voetbalbond oprotten. Maar sommige van jullie willen maar niet snappen dat er niet zonder eerdere aanleidingen dingen gebeurd zijn tijdens tr-zwi. Tijdje terug tijdens een playoff wedstrijd voor het ek tegen letland was turkije ook uitgeschakeld, toen werd er na de wedstrijd geapplaudiseerd voor de letten. Zo ook een keer met de grieken. Zie jij nederlandse supporters als klappen voor de duitsers??? Maar zie je zulke dingen ooit in de krant staan, neu..
  woensdag 23 november 2005 @ 13:00:39 #26
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_32505105
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:47 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Nee hoor, ongeveer de helft van het land, waaronder ik, vind dat de turkse trainer de spelers iets teveel heeft opgefokt naar aanleiding van de gebeurtenissen tijdens zwitserland-turkije waardoor het helemaal is misgegaan tijdens tr-zwi. Het liefst zie ik de hele turkse staf inclusief de turkse voetbalbond oprotten. Maar sommige van jullie willen maar niet snappen dat er niet zonder eerdere aanleidingen dingen gebeurd zijn tijdens tr-zwi. Tijdje terug tijdens een playoff wedstrijd voor het ek tegen letland was turkije ook uitgeschakeld, toen werd er na de wedstrijd geapplaudiseerd voor de letten. Zo ook een keer met de grieken. Zie jij nederlandse supporters als klappen voor de duitsers??? Maar zie je zulke dingen ooit in de krant staan, neu..
Nee, en snap je waarom dat niet in de krant staat?
Omdat zulk gedrag gewoon normaal hoort te zijn!

Maar er zijn altijd een paar landen/ groepen , die vaak abnormaal in het nieuws komen!
(en dat hoeft niet alleen met voetbal te zijn)
En dat kun jij ook niet ontkennen
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_32505750
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:47 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Nee hoor, ongeveer de helft van het land, waaronder ik, vind dat de turkse trainer de spelers iets teveel heeft opgefokt
Dat, en het waren niet alleen de spelers. Ook burgers en douaniers misdroegen zich.
quote:
naar aanleiding van de gebeurtenissen tijdens zwitserland-turkije
Heb ik nog steeds geen bron voor gevonden hoor, en ik doe echt mijn best.
quote:
waardoor het helemaal is misgegaan tijdens tr-zwi. Het liefst zie ik de hele turkse staf inclusief de turkse voetbalbond oprotten.
Zoiets idd.
quote:
Maar sommige van jullie willen maar niet snappen dat er niet zonder eerdere aanleidingen dingen gebeurd zijn tijdens tr-zwi.
Ik zou het best willen snappen. Graag zelfs. Maar ik zie er maar geen bewijs voor. Heb jij gene links?
quote:
Tijdje terug tijdens een playoff wedstrijd voor het ek tegen letland was turkije ook uitgeschakeld, toen werd er na de wedstrijd geapplaudiseerd voor de letten. Zo ook een keer met de grieken. Zie jij nederlandse supporters als klappen voor de duitsers??? Maar zie je zulke dingen ooit in de krant staan, neu..
Nee, net zomin als het in de krant komt als Feyenoord-Ajax in een fijne sfeer wordt afgewerkt (ben er zelf een aantal keer bijgeweest dat het goed ging, dus het bestaat).
Dat wil niet zeggen dat het raar is als een compleet land lijkt te ontsporen met flinke aanmoediging van bovenaf. De Nederlandse politie zou namelijk binnen 3 minuten ter plaatse zijn als het Turkse team hier aankwam en "we" stonden ze op te wachten met bordjes van "hoerenzoon".
  woensdag 23 november 2005 @ 14:25:44 #28
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32507372
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Nee, net zomin als het in de krant komt als Feyenoord-Ajax in een fijne sfeer wordt afgewerkt (ben er zelf een aantal keer bijgeweest dat het goed ging, dus het bestaat).
Dat wil niet zeggen dat het raar is als een compleet land lijkt te ontsporen met flinke aanmoediging van bovenaf. De Nederlandse politie zou namelijk binnen 3 minuten ter plaatse zijn als het Turkse team hier aankwam en "we" stonden ze op te wachten met bordjes van "hoerenzoon".
Denk niet dat er op de spelersbus geschoten zou worden zonder arrestaties...
Planning:
-
pi_32507863
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:25 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Denk niet dat er op de spelersbus geschoten zou worden zonder arrestaties...
Dat ook.
Tevens zou er never nooit niet geschoten worden aangezien mensen hier geen vuurwapens hebben, gemiddeld gezien dan.
Hoe zit het eigenlijk met de wetgeving daaromtrent in Turkije, Clio?
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:12:37 #30
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32590646

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_32646732
quote:
Grootschalig onderzoek Turkije-Zwitserland

LONDEN - De wereldvoetbalbond FIFA is maandag begonnen met het onderzoek naar de vechtpartijen na afloop van de kwalificatiewedstrijd voor het wereldkampioenschap voetbal tussen Turkije tegen Zwitserland. Spelers, trainers, officials en technische staven van beide landen gingen elkaar te lijf. Het is het grootste disciplinaire onderzoek in de geschiedenis van de FIFA.

De bond praat met ruim twintig betrokkenen van beide partijen, verklaarde de FIFA maandag. Turkije won de wedstrijd met 4-2. Zwitserland plaatste zich voor de eindronde door een 2-0-overwinning thuis. Direct na het einde van het duel braken ongeregeldheden uit, zowel aan de rand van het veld als in de spelerstunnel.

De Zwitserse speler Stephane Grichting belandde in het ziekenhuis. De Turkse assistent-coach Mehmet Ozdilek nam ontslag nadat tv-beelden zijn aandeel in de vechtpartijen duidelijk hadden gemaakt.

Het is nog niet bekend hoe lang het onderzoek van de FIFA duurt.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:25:32 #32
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_34840211
van vi.nl

Turkije boet zwaar voor wangedrag na play-offs

7/2/2006 18:59

De FIFA heeft Turkije zwaar bestraft voor de ongeregeldheden na de verloren WK play-off tegen Zwitserland. De Turken moeten de eerstvolgende zes officiële thuiswedstrijden zonder publiek en minstens 500 kilometer buiten de landsgrenzen spelen. Bovendien kregen ze een boete van bijna 150.000 euro.
De hoogste straffen voor individuele spelers gingen naar twee Turken en één Zwitser. Namens Turkije moet Alpay een schorsing van zes officiële interlands uitzitten en mist daardoor een groot deel van de kwalificatiereeks voor het EK 2008. Middenvelder Emre zit een zelfde straf uit.

De Zwitserse international Benjamin Huggel werd eveneens voor zes duels uitgesloten. Hij mist daardoor het WK komende zomer in Duitsland. Alleen als de Zwitsers tot de finale reiken, én bondscoach Jakob Kuhn Huggel in de WK-selectie opneemt, zou hij kunnen spelen in Duitsland.

Serkan mag twee duels niet meedoen met Turkije, Stephan Meyer ook twee niet met Zwitserland. Mehmet Ozdilek mag zich een jaar lang op geen enkel front bemoeien met de nationale ploeg. De assistent-bondscoach kreeg het na de uitschakeling in Turkije aan de stok met de Huggel, die de aanstichter zou zijn van alle ongeregeldheden en waarna de stoppen doorsloegen bij vooral Turkije.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 februari 2006 @ 20:30:48 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_34840446
en terecht
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:31:42 #34
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_34840478
de gehele kwalificatie geen thuiswedstrijden dus
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_34840590
Ik had zelf om een zwaardere straf gehoopt.
pi_34840860
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had zelf om een zwaardere straf gehoopt.
Ja, helemaal mee eens. Wat een matige, zwakke k*tstraf heeft de FIFA Turkije opgelegd. Het verbaast me écht dat ze er op het EK 2008 nog überhaupt bij mogen zijn en dat er helemaal geen sancties zijn opgelegd voor de kwalificaties van het WK 2010. Nee, zowel vriend als vijand zal moeten erkennen dat Turkije hier erg goed wegkomt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:46:04 #37
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_34841045
Wel klote voor die Huggel van Zwitserland. Ziet nu de WK aan zich voorbij gaan.
pi_34841178
Voor de Turkse bevolking is dit echt een flinke straf. Ik vind het een juiste straf.
That's all folks!
pi_34844751
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef fanneke het volgende:
Wel klote voor die Huggel van Zwitserland. Ziet nu de WK aan zich voorbij gaan.
Lekker voor die huggel bedoel je toch ???? Hij krijgt toch een straf voor wat hij heeft gedaan? Of meet je ook al met 2 maten zoals de fifa?
pi_34844788
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor de Turkse bevolking is dit echt een flinke straf. Ik vind het een juiste straf.
Ja inderdaad, 6 wedstrijden schorsing omdat er een aantal dingen op het veld zijn gegooid.

Ik kan me nog 2000 andere wedstrijden herinneren waar scheidsrechters met hechtingen in zn kop naar huis gingen, maar NOOIT 6 wedstrijden schorsing.
pi_34844871
Laten we politiek maar buiten het voetbal houden...

Heb het offtopic weggehaald.

[ Bericht 28% gewijzigd door Suijk op 07-02-2006 22:31:01 ]
Klik dan als je durft
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:12:24 #42
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_34846963
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:20 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ja inderdaad, 6 wedstrijden schorsing omdat er een aantal dingen op het veld zijn gegooid.

Ik kan me nog 2000 andere wedstrijden herinneren waar scheidsrechters met hechtingen in zn kop naar huis gingen, maar NOOIT 6 wedstrijden schorsing.
misschien kun je dit als avatar gebruiken:

dinsdag 7 februari 2006 @ 23:17:31 #43
15600 BB-King
Long live the King!
pi_34847197
Geen EK voor Turkije dus... uit bakken ze er meestal niks van.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_34847522
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:20 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

dinsdag 7 februari 2006 @ 23:28:55 #45
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34847675
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:17 schreef BB-King het volgende:
Geen EK voor Turkije dus... uit bakken ze er meestal niks van.
Hoe zou dat nou komen? Omdat er dan geen massapsychose ontstaat in het stadion/ op het veld!?

Groeten uit Locarno
SVIZZERA CAMPIONE DEL MONDO 2006
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34847700
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:12 schreef fanneke het volgende:

[..]

misschien kun je dit als avatar gebruiken:

[afbeelding]
Heb je altijd al een gebrek aan discussievermogen gehad? Is het erfelijk, zo ja ben je onder behandeling?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:48:28 #47
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_34848436
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Heb je altijd al een gebrek aan discussievermogen gehad? Is het erfelijk, zo ja ben je onder behandeling?
off topic, Ali
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:54:57 #48
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34848651
Het zal ze leren die Turken. Nog een wonder dat die Zwitsers daar toen levend zijn weggekomen.
pi_34851277
Deze straf gaat echt nergens over.
6 wedstrijden schorsing voor die spelers kan ik me iets bij voorstellen, maar 6 wedstrijden zonder publiek en dan ook nog op neutraal terrein. WTF man! Dit is echt ongehoord.
Kan mij niet voorstellen, dat dit soort ongeregeldheden nog nooit eerder zijn plaatsgevonden.

Hoe dan ook. De laatste twee toernooien hebben ze het ook niet gered om de eindrondes te berijken met of zonder publiek, misschien lukt het ze zo wel oO<
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:37:33 #50
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34851541
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:24 schreef Slayage het volgende:
Deze straf gaat echt nergens over.
6 wedstrijden schorsing voor die spelers kan ik me iets bij voorstellen, maar 6 wedstrijden zonder publiek en dan ook nog op neutraal terrein. WTF man! Dit is echt ongehoord.
Kan mij niet voorstellen, dat dit soort ongeregeldheden nog nooit eerder zijn plaatsgevonden.

Hoe dan ook. De laatste twee toernooien hebben ze het ook niet gered om de eindrondes te berijken met of zonder publiek, misschien lukt het ze zo wel oO<
De spelers van Zwitserland werden bij aankomst op het vliegveld in Istanbul al direct geintimideerd. Uitgescholden, bespuugd en papiertjes met de opdruk "Hurenkinder". De spelersbus werd vervolgens bekogeld met eieren. Ik weet niet of de FIFA dit heeft meegenomen in hun beslissing, maar ik vind de straf in ieder geval meer dan terecht.
pi_34851579
500KM weg.

Waar moeten ze dan heen? Duitsland, Nederland?
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:49:25 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34851781
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
500KM weg.

Waar moeten ze dan heen? Duitsland, Nederland?
Naar hun beste buur Griekenland.

Kunnen ze de kwestie Cyprus meteen even uitvechten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:50:22 #53
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34851808
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:49 schreef golfer het volgende:

[..]

Naar hun beste buur Griekenland.

Kunnen ze de kwestie Cyprus meteen even uitvechten.
Ligt Cyprus niet op 500km afstand?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 8 februari 2006 @ 02:05:49 #54
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34852093
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:50 schreef DutchGooner het volgende:

Ligt Cyprus niet op 500km afstand?
Kan natuurlijk ook: volgende wedstrijd in Nicosia.
Poef.....gone! ©golfer
pi_34852119
En ze zitten toch ook met Griekenland in de groep?
pi_34854556
Welke spelers zijn er eigenlijk allemaal geschorst?
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 februari 2006 @ 08:42:37 #57
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_34854636
http://www.fifa.com/en/me(...)tml?articleid=114431

In the individual proceedings against:

a) Alpay Ozalan (Turkey, player)
- a suspension of six official matches of his representative team. This suspension is carried over to the representative team's next official matches.
- a fine of CHF 15,000 (+ procedural costs of CHF 1,000)

b) Emre Belozoglu (Turkey, player)
- a suspension of six official matches of his representative team. This suspension is carried over to the representative team's next official matches.

c) Serkan Balci (Turkey, player)
- a suspension of two official matches of his representative team. This suspension is carried over to the representative team's next official matches.
- a fine of CHF 5,000 (+ procedural costs of CHF 500)

d) Mehmet Ozdilek (Turkey, assistant coach)
- a ban from taking part in any football-related activity (administrative, sports or any other activity), within associations, confederations or FIFA for 12 months as from notification of this decision.

e) Benjamin Huggel (Switzerland, player)
- a fine of CHF 15,000 (+ procedural costs of CHF 500)

f) Stephan Meyer (Switzerland, physiotherapist)
- a suspension of two official matches of his representative team. This suspension is carried over to the representative team's next official matches.
- a fine of CHF 6,500 (+ procedural costs of CHF 500)
pi_34854709
Mooi zo. De schoppers gestraft, het publiek gestraft. En nu weer lekker sporten met zn allen (zonder publiek dan, à la).
pi_34860874
zou wel leuk zijn voor de Noren als Turkije besluit hun wedstrijden in Iran of Syrie gaat spelen ! En btw wat maakt het uit waar ze spelen, overal wonen turken
pi_34861983
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:49 schreef Eggos het volgende:
zou wel leuk zijn voor de Noren als Turkije besluit hun wedstrijden in Iran of Syrie gaat spelen ! En btw wat maakt het uit waar ze spelen, overal wonen turken
Ja, maar als deze niet de meerderheid uitmaken, dan is er natuurlijk minder kans dat de fans het bezoekende team in elkaar trimmen uit sportliefde.
pi_34868067
Komen ze naar NL alsnog vol stadion
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:22:50 #62
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_34868151
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Komen ze naar NL alsnog vol stadion
De straf is spelen in stadion op 500 kilometer EN zonder publiek
pi_34868292
Ow dan ook geen publiek.
Netjes
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 juni 2006 @ 16:00:21 #64
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_39179282
Straf Turkije verlaagd

De straf van Turkije is door de beroepscommissie van de FIFA gereduceerd. Het nationale elftal hoeft nu nog maar drie in plaats van zes interlands op vreemde bodem te spelen.

De Turken kregen de straf opgelegd vanwege de ongeregeldheden na de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Zwitserland in november 2005. De teleurstelling over het gemiste WK leidde na het eindsignaal in Istanbul tot een handgemeen op het veld en even later ook in de spelerstunnel.

De straf voor de beide hoofdrolspelers, de Turk Emre Belozoglu en de Zwitser Benjamin Huggel, werd in beroep bij beide spelers van zes naar vier wedstrijden schorsing teruggebracht.
pi_39179732
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 16:00 schreef borisz het volgende:
Straf Turkije verlaagd

De straf van Turkije is door de beroepscommissie van de FIFA gereduceerd. Het nationale elftal hoeft nu nog maar drie in plaats van zes interlands op vreemde bodem te spelen.

De Turken kregen de straf opgelegd vanwege de ongeregeldheden na de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Zwitserland in november 2005. De teleurstelling over het gemiste WK leidde na het eindsignaal in Istanbul tot een handgemeen op het veld en even later ook in de spelerstunnel.

De straf voor de beide hoofdrolspelers, de Turk Emre Belozoglu en de Zwitser Benjamin Huggel, werd in beroep bij beide spelers van zes naar vier wedstrijden schorsing teruggebracht.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_39185005
De straf was al belachelijk laag, nu is het helemaal een aanfluiting...
De tiefus voor die Turken !
pi_39194114
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 19:15 schreef Bauhaus het volgende:
De straf was al belachelijk laag, nu is het helemaal een aanfluiting...
De tiefus voor die Turken !
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39194877
Nou vraag ik me dus af waarom die straf verlaagd is?
Feijenoord Rotterdam
pi_39197258
die straf was veel te hoog en de zwitsers mochten ook wel wat wedstrijden buitenshuis krijgen.
pi_39197310
quote:
Op zondag 25 juni 2006 01:43 schreef ClioSporT het volgende:
die straf was veel te hoog en de zwitsers mochten ook wel wat wedstrijden buitenshuis krijgen.

Laat me raden, je bent zelf Turks/ fan van Turkije.
pi_39197362
quote:
Op zondag 25 juni 2006 01:45 schreef F1Bas het volgende:

[..]

pi_39197440
Ik snap niets van die coulante houding, maar we zullen de redenen nog wel horen.
That's all folks!
pi_39197537
quote:
Op zondag 25 juni 2006 01:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap niets van die coulante houding, maar we zullen de redenen nog wel horen.
Ze zullen wel veel druk op de FIFA hebben uitgeoefend, het is altijd veel makkelijker de straffen te verlagen als de storm is gaan liggen. Vooral nu anoniem tijdens het WK als alle aandacht ergens anders op gericht is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')