Hier wordt alleen met feiten duidelijk gemaakt dat het bij Turkije en Marokko altijd misgaat, dat jij daar een mooi verhaaltje omheen wilt vertellen kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:14 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee stomme lul, sommige halen dingen erbij die totaal niks met de wedstrijd turkije-zwitserland te maken hebben. Ben je nou echt zo ontiegelijk lomp of doe je alsof ?
Hier wordt ook duidelijk dat er toch een bepaalde frustratie leeft bij een bepaald slag mensen. Zelfs bij een discussie die ze niet kunnen winnen vinden ze het nodig zich te misdragen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hier wordt alleen met feiten duidelijk gemaakt dat het bij Turkije en Marokko altijd misgaat, dat jij daar een mooi verhaaltje omheen wilt vertellen kan ik niks aan doen.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:48 schreef ClioSporT het volgende:
Welke feiten? Feiten uit een wedstrijd van marokko erbij halen om Turkije de grond in te stoppen. Yeah rightKneus
!quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:29 schreef rubbereend het volgende:
we gaan hier niet persoonlijk worden en op de man spelen, hou de discussie ontopic en ga elkaar geen namen noemen!
Als er een discussie is loopt bijvoorbeeld over wedstrijden van Marokko dan zijn we ook ter plaatse.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:58 schreef ClioSporT het volgende:
Ja heel fijn meneer de mod, maar waarom zie ik je niet verschijnen als mensen wedstrijden van marokko gaan analyseren ?
Oh, raarquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als er een discussie is loopt bijvoorbeeld over wedstrijden van Marokko dan zijn we ook ter plaatse.
Mja niet veel, die ene speler van Zwisterland is met de dood bedreigd.. maar dat zal ook al wel gezegd zijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:19 schreef Suijk het volgende:
Wat is hier nog over te zeggen dan.
Het onderzoek loopt nog...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:19 schreef Suijk het volgende:
Tuurlijk, Turken en Marokkanen, bijna hetzelfde. Goed dat wij er ook niet op worden aangekeken als er bij 1 of andere Poolse club een stadion tot gort geslagen wordt, want zo krom is de vergelijking die je maakt hier ongeveer.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hier wordt alleen met feiten duidelijk gemaakt dat het bij Turkije en Marokko altijd misgaat, dat jij daar een mooi verhaaltje omheen wilt vertellen kan ik niks aan doen.
Vrij tekenend weer. Ik stel me hier een zeurende peuter voor. "Maar juf! Zij deden het oohook!"quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:09 schreef TeazNutz het volgende:
Assistent-bondscoach Turkije neemt ontslag
ISTANBUL - Assistent-bondscoach Mehmet Ozdilek van het Turkse voetbalelftal heeft dinsdag zijn ontslag ingediend. Hij was betrokken bij de grote vechtpartij die vorige week uitbrak na de interland tussen Turkije en Zwitserland, en trok zelf zijn conclusies.
Het kwalficiatieduel voor het wereldkampioenschap in 2006 liep na afloop volledig uit de hand. De gefrustreerde Turken, die zich ondanks een 4-2 overwinning niet plaatsten voor het WK, vlogen de Zwitsers aan. Op foto's is te zien dat Ozdilek actief meedoet aan het opjagen van de tegenstanders.
De wereldbond FIFA is een onderzoek begonnen naar de incidenten. Volgens de Turkse bond hebben Zwitserse spelers zich ook schuldig gemaakt aan wangedrag. De Turkse regering kondigde maandag ook een onderzoek aan.
Ozdilek is oud-speler van Besiktas en trad in juli aan als assistent van bondscoach Fatih Terim.
http://www.telegraaf.nl/t(...)e_neemt_ontslag.html
Waar rook is, is vuur
Omdat ene Cliosport nog min of meer geloofd dat er een complot gaande is tegen alle Turken van de wereldquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:19 schreef Suijk het volgende:
Nee hoor, samen met hem nog een mijoentje of 60quote:Op woensdag 23 november 2005 09:11 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Omdat ene Cliosport nog min of meer geloofd dat er een complot gaande is tegen alle Turken van de wereld
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee hoor, samen met hem nog een mijoentje of 60
Edit: [/bashmodus]
Nee hoor, ongeveer de helft van het land, waaronder ik, vind dat de turkse trainer de spelers iets teveel heeft opgefokt naar aanleiding van de gebeurtenissen tijdens zwitserland-turkije waardoor het helemaal is misgegaan tijdens tr-zwi. Het liefst zie ik de hele turkse staf inclusief de turkse voetbalbond oprotten. Maar sommige van jullie willen maar niet snappen dat er niet zonder eerdere aanleidingen dingen gebeurd zijn tijdens tr-zwi. Tijdje terug tijdens een playoff wedstrijd voor het ek tegen letland was turkije ook uitgeschakeld, toen werd er na de wedstrijd geapplaudiseerd voor de letten. Zo ook een keer met de grieken. Zie jij nederlandse supporters als klappen voor de duitsers??? Maar zie je zulke dingen ooit in de krant staan, neu..quote:Op woensdag 23 november 2005 09:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee hoor, samen met hem nog een mijoentje of 60
Edit: [/bashmodus]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |