In ieder geval niet de enigstequote:Op dinsdag 22 november 2005 10:19 schreef outcast_within het volgende:
We are a rare breed indeed.
Ik vroeg me af of er NLchinezen op fok waren. Of dat ik de enigste ben hier
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:21 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
In ieder geval niet de enigste, enige misschien wel
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:25 schreef GI het volgende:
als hij de enige is is hij automatisch ook de enigste
Als je die naam zo ziet, zou je dat wel denken hèquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:36 schreef BrauN het volgende:
Ik geloof dat die user 'RijstNatie' er ook ene is.
whahahaquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:35 schreef GI het volgende:
[..]
Jah, dat had je nog niet bedacht toen je bijdehand ging doen
参加型コ、オークquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:06 schreef djenneke het volgende:
Mijn vriend is van chinese afkomst, maar weigert op Fok! te komen
okquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:09 schreef HeatWave het volgende:
het hokjes grapje hebben we nu wel gehad he? Ik heb geen karakters op mijn PC net als 99,9% van de users.
Die werken allemaalquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:13 schreef Clint_Eastwood het volgende:
ok ontopic waar is de rest van de chinezen nou
Leuk, al die Japanse tekensquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:18 schreef ETA het volgende:
Fok door de ogen van een Chinees........
[afbeelding]
daar worden honden en katten geslacht als we de vooroordelen moeten gelovenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:39 schreef Jorikjet het volgende:
kun je ons dan ook vertellen wat er allemaal gebeurt achter het luikje bij de chinees? is allemaal zo geheimzinnig
Het antwoord is: nee. Mijn vriend zijn ouders hebben er wel meerdere gehad, waar hij ook heeft gewerkt. Nu gelukkig al jaren niet meer. Hij wil ook nooit meer de horeca in.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:37 schreef ETA het volgende:
Ok, er zijn dus NL Chinezen op FOK. En nu??
Vooroordeeltje bevestigen dan maar: Elke Chinees in NL heeft een Chinees restaurant, of iig zijn ouders heeft er een. Of een tegenwoordig zelfs een cafetariaIk kan zeggen dat het voor mij wel klopt
![]()
1. Er zijn er dus haast geen. Behalve een flappie die zijn eigendomein naam heeft waar je vakantie fotoos kan vinden en iemand die er een te vriend heeft. Dat is niet echt veel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:37 schreef ETA het volgende:
Dan is het luikje echt niet nodig hoor, we gaan toch niet slachten als er klanten in het restaurant zijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
daar worden honden en katten geslacht als we de vooroordelen moeten geloven
1. te vriend? te neuken bedoel jequote:Op dinsdag 22 november 2005 11:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. Er zijn er dus haast geen. Behalve een flappie die zijn eigendomein naam heeft waar je vakantie fotoos kan vinden en iemand die er een te vriend heeft. Dat is niet echt veel.
2. En nu, helemaal niks. gewoon vullen met inkoppertjes over dat chinezen honden eten, geen R uit kunnen spreken, spleetogen hebben en nog meer standaard ongein![]()
Hoho, niet alleen foto's, maar ook spannende reisverslagen en een prachtige portfolio (die niet echt af is)quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. Er zijn er dus haast geen. Behalve een flappie die zijn eigendomein naam heeft waar je vakantie fotoos kan vinden
Op het doorgestreepte ding na, kan ik me hier wel in vindenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:03 schreef ETA het volgende:
[..]
Hoho, niet alleen foto's, maar ook spannende reisverslagen en een prachtige portfolio (die niet echt af is)![]()
Enne ik kan perfect de R uitspreken als GroningerJe vergeet te vermelden hoe goed ze zijn in exacte vakken, altijd hard werken, nooit voor problemen zorgen, dat ze allemaal gokken....
Chinese namen hebben toch altijd een betekenis? Wat betekent Fonwan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:03 schreef ETA het volgende:
[..]
Hoho, niet alleen foto's, maar ook spannende reisverslagen en een prachtige portfolio (die niet echt af is)![]()
Enne ik kan perfect de R uitspreken als GroningerJe vergeet te vermelden hoe goed ze zijn in exacte vakken, altijd hard werken, nooit voor problemen zorgen, dat ze allemaal gokken....
Iets van "grote kerel", wat ook wel kloptquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:13 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Chinese namen hebben toch altijd een betekenis? Wat betekent Fonwan?![]()
Aha! en hoe schrijf je Sterk Staaltje in het chinees?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef ETA het volgende:
[..]
Iets van "grote kerel", wat ook wel klopt![]()
Dat moet je maar iemand vragen die echt Chinees kan schrijven, na al die jaren les in chinees schrijven zuig ik er nog steeds inquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:16 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Aha! en hoe schrijf je Sterk Staaltje in het chinees?
Helaas, geen chinese naam voor mij,quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:18 schreef ETA het volgende:
[..]
Dat moet je maar iemand vragen die echt Chinees kan schrijven, na al die jaren les in chinees schrijven zuig ik er nog steeds in![]()
Eten wat je hier krijgt is echt Nederlands Chinees voedsel, dus veel saus veel vlees. Moet je maar eens rond 8 of 9uur bij de chinees langslopen, grote kans dat ze zelf aan het eten zijn, dat is dan "echt" chinees eten.
Hoewel met het online pokeren redelijk gaat, heb ik die reizen niet bijelkaar gegoktgewoon beetje geluk met studentenverenigingen, uitwisselingen en zelf beetje iniatief tonen.
Er zijn Nederlanders die het lekker vinden, maar over het algemeen zijn ze niet zo avontuurlijk. En er zijn wel restaurants die echt chinees eten serveren, vooral in Amsterdam en Rotterdam, maar daar komen dan ook bijna alleen Chinezenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:28 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Helaas, geen chinese naam voor mij,
Waarom een chinees restaurant starten en geen chinees eten serveren? Bang dat we het niet lekker vinden ofzo? Ik zou zeggen: Gat in de markt![]()
Zoals? Ga ik dat halen binnenkortquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:32 schreef ETA het volgende:
[..]
Er zijn Nederlanders die het lekker vinden, maar over het algemeen zijn ze niet zo avontuurlijk. En er zijn wel restaurants die echt chinees eten serveren, vooral in Amsterdam en Rotterdam, maar daar komen dan ook bijna alleen Chinezen![]()
Overigens staan er wel bij vele restaurants redelijk authentieke gerechten, maar die zijn gewoon lang niet zo populair als de de babi pangang....
Kijk ergens onderaan de kaartquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:37 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Zoals? Ga ik dat halen binnenkort![]()
Je moet als nederlander eens proberen iets anders te zeggen dan het nummertje op de kaart bij mijn vaste chinees. Dat wordt een groot misverstand.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:39 schreef ETA het volgende:
[..]
Kijk ergens onderaan de kaartIk zou zeggen, vraag het de persoon achter de balie, die kan je meestal wel goede advies geven.
We hebben laatst een Nederlandse vriend meegenomen naar golden palace in Rotterdam.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:28 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Helaas, geen chinese naam voor mij,
Waarom een chinees restaurant starten en geen chinees eten serveren? Bang dat we het niet lekker vinden ofzo? Ik zou zeggen: Gat in de markt![]()
Ik dacht zelfs dat Foe yong Hai typisch nederlands is..... klopt da?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Als ik Chinees eet blijf ik ook ver weg bij de "Nederlandse" gerechten. Er staan 200 items op die kaart, en 95% neemt de babi Pangang en de Foe yong Hai....
Ik ben geen expert. Maar ik heb wel eens gehoord dat al die "nederlandse" chinese gerechten niet eens bestaan in China. Als je in China een Foe yong hai bestelt snappen ze je niet eens geloof ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs dat Foe yong Hai typisch nederlands is..... klopt da?
34 is een bami gerecht en de rest nasi gerechtenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:44 schreef SterkStaaltje het volgende:
7 12 34 50 78 97
ff een raadseltje, welk nummer hoort niet in de reeks thuis
Gohquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:04 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
34 is een bami gerecht en de rest nasi gerechten![]()
Neuh.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:24 schreef Panthera1984 het volgende:
Als je als je Japans kan, ook Chinees kan begrijpen, snappen Chinezen dan ook Japans?
Kippenklauwenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:26 schreef Drago-X het volgende:
Chinezen zijn gaaf![]()
Heb 2 jaar bij de buren (chinees restaurant) in de keuken gewerkt als afwashulp.
Echt totaal andere mensen, leven voor te werken, en zijn kei aardig.
Achteraf gezien zijn al die dingen die je hoort echt flinke vooroordelen.
Op het begin was het wel even wennen, ze kijken soms nie zo nauw als dat een nederlander zou doen (loempia valt op de grond, rapen ze hem op, en eten hem zelf op).
Heb het er 2 jaar goed naar mijn zin gehad.
En ik lust zelfs ineens chinees, terwijl ik het daarvoor absoluut niet wilde eten, oftewel, zo slecht is het in de keuken nog niet![]()
Waar ik wel van schrok, was een chinees die een kippenklauw aan het eten was, dat was goorMaar dat schijnt dus heel normaal te zijn.
Harde werkers dat zijn het!![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:49 schreef SlyTraX het volgende:
kan ik hier chinees bestellen?
Zie ik jou weerquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:29 schreef Wuder het volgende:
Ook Chinees hier..
Maar idd, ik ken dus bv geen één gericht als ik naar de afhaal Chinees ga..
En me ouders hebben geen restaurant of iets wat er op lijkt..
Nee, ik ken ook nauwelijks Chinezen die een restaurant ofzo hebben..
Ik behoor tot de beter opgeleide elite-Chinezen!![]()
Ik ben geboren in China en ben sinds 1993 pas in Nederland en ja, ik ga nog wel eens op vakantie naar China!quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:35 schreef Evil_Jur het volgende:
Net nog even met een NL Chinees gekletst over mijn ervaringen in China, ik wil weer terug
Zijn de Sino fokkers hier alleen van afkomst chinees of zijn ze ook wel es in het land geweest?
Daar kon je toch laatst beter geen bad in de rivier nemen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:37 schreef DeFlip het volgende:
Geboren in China en sinds 92/93 (toen ik ong 7 was) in Nederland. Ga ongeveer elke jaar wel een keertje terug naar m'n geboorte stad Harbin en andere schattige chinese steden.
+1 voor oplettendheidquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kon je toch laatst beter geen bad in de rivier nemen?
Oost-Aziequote:
Sambal bij?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:36 schreef DeFlip het volgende:
Ben wel een AFHAAL chinees he
Probleem is, waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb begrepen dat emigreren uit China niet makkelijk is, en zeker niet een realitische optie voor de gemiddelde Chinees. Kunnen jullie daar meer over vertellen?
Hoiquote:T a i p a u zegt:
T a i p a u zegt:
zeg maar ff hoi in dat topic
Ik spreek ook hakkaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:11 schreef Rejected het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik een hier geboren chinees en ik kan niet zo goed cantonees![]()
Omdat mijn familie hakka spreekt![]()
Oja... Mijn grootouders zijn dus in China geboren en waren toen verhuisd naar Suriname![]()
En mijn ouders zijn dus beide in Suriname geboren.
indonesiëquote:
bobslee vrouwen kuchquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:13 schreef SterkStaaltje het volgende:
Jullie kunnen niet zo hard schaatsen he![]()
Damn dat is wel prototype chinees jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:33 schreef cheukert het volgende:
Hierzo ook weer een Chinees
Volgens mij ben ik best wel standaard Chineesouders komen uit HongKong, zelf hier geboren, ouders hebben een restaurant en ik doe gymnasium. Ga redelijk vaak naar Hongkong vanwege familie.. Ohja, ik spreek Cantonees, althans ik ben verstaanbaar en als ze niet al te moeilijk gaan praten versta ik het
geniaal onderschriftquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Damn dat is wel prototype chinees ja
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:49 schreef ETA het volgende:
kippenklauwen...... geen grote fan van, heb liever eendepoten
Eh. Was je dan niet voor de teruggave geboren als een Engelsman?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:33 schreef cheukert het volgende:
Hierzo ook weer een Chinees
Volgens mij ben ik best wel standaard Chineesouders komen uit HongKong, zelf hier geboren, ouders hebben een restaurant en ik doe gymnasium. Ga redelijk vaak naar Hongkong vanwege familie.. Ohja, ik spreek Cantonees, althans ik ben verstaanbaar en als ze niet al te moeilijk gaan praten versta ik het
Ik ben in Nederland geboren.. 97 trouwensquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Eh. Was je dan niet voor de teruggave geboren als een Engelsman?
1999 ofzo was dat toch?
kan het navragen op de zaakquote:
Je zou m'n held van de week zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ik ben in Nederland geboren.. 97 trouwens
Mijn ouders waren wel Brits denk ik dan
[..]
kan het navragen op de zaak![]()
HongKong'ers die voor 97 zijn geboren zijn wel Brits, maar wel met een speciaal paspoort. Ze kunnen niet zomaar naar UK gaan, maar ze kunnen wel makkelijker een visum (of niet nodig) krijgen bij sommige landen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ik ben in Nederland geboren.. 97 trouwens
Mijn ouders waren wel Brits denk ik dan
[..]
kan het navragen op de zaak![]()
haha, dat is een geheim van de chinese kokquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:39 schreef SterkStaaltje het volgende:
Hoe maken jullie chinezen zo'n chinees eitje? Oftewel een gepocheerd eitje? Dat moet wel snel en makkelijk kunnen met de hoeveelheden die jullie afleveren.
Bij voorbaat dank!!!
en wel allemaal gaan stemmen hè
Scherp bedacht voor een Nederlanderquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:12 schreef tuut84 het volgende:
een chinees ziet maar de helft van onze wereld. want hij heef z'n ogen bijna helemaal dicht
Manderijntjes zijn het knapste van ze allemaalquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:36 schreef RijstNatie het volgende:
wenzhounezen zijn trouwens harde werkers en cantonezen zijn lui
kan ook best lui zijn hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:36 schreef RijstNatie het volgende:
Als het telt ben je ook gelijk de eerste NL chinese in dit topicquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:04 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb van moeders kant gemengd bloed en daar zit ook een beetje chinees bij, telt dat ook mee ?![]()
onderbouw eensquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:36 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom zet je er NL bij. Lijkt me logisch toch?quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:19 schreef outcast_within het volgende:
Die is er bij in gekropen toen ik ging fotofuckenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Wat doet die marmot op je onderlip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
Kom mij maar een keertje opzoeken, krijg je vast homosexuele gevoelens.quote:
Dit is naast chinees ook japans en er zitten ook thaise tekens tussen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:52 schreef Clint_Eastwood het volgende:
掲示板、オークションなどの参加型コンテ! !
ンツがあるディレの参加型コンークションな
ィレのィレのョンなどの参加型ョンなどの参加型板、オーク
*voeg hier owned plaatje toe*quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:41 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Kom mij maar een keertje opzoeken, krijg je vast homosexuele gevoelens.
Leuke tekening voor een 13-jarige trouwens.
[afbeelding]
Ik denk dat je dan gewoon van bloed een Chinees bent met de Nederlandse nationaliteit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:44 schreef Sion het volgende:
Mijn ouders zijn uit Ping Yang bij Whenzhou.
Ik ben in Leeuwarden geboren.
Ik heb de nederlands nationaliteit.
Ik woon in Beieren/ Duitsland
Wat ben ik nu![]()
Ja, München is best wel mooi, woon maar 35 km weg van München.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
BTW: München is een mooie stad. Ben er afgelopen oktober naartoe geweest, prachtig weer was het toen, kan het begrijpen dat je daar bent gaan wonen.![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:41 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Kom mij maar een keertje opzoeken, krijg je vast homosexuele gevoelens.
Leuke tekening voor een 13-jarige trouwens.
[afbeelding]
Ik zie alleen Japans...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:57 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Dit is naast chinees ook japans en er zitten ook thaise tekens tussen...![]()
「任天堂ゲーquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:57 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Dit is naast chinees ook japans en er zitten ook thaise tekens tussen...![]()
jouw heb ik wel eens op destination.net gezien of masturbasianquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:53 schreef cheukert het volgende:
Ik ken KungFu!!!
En nog een hoop andere Chinese woorden
-neequote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:53 schreef ASSpirine het volgende:
wow, zoveel chinezen
Kunnen jullie allemaal Kung Fu?
Eten jullie elke dag chinees? Das kei lekker man.
ik ben geen schinees, en m'n ouders ook niet maar toch hebben ze een snackbarquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:37 schreef ETA het volgende:
Vooroordeeltje bevestigen dan maar: Elke Chinees in NL heeft een Chinees restaurant, of iig zijn ouders heeft er een. Of een tegenwoordig zelfs een cafetariaIk kan zeggen dat het voor mij wel klopt
![]()
ja die mensen heb je ookquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:29 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik ben geen schinees, en m'n ouders ook niet maar toch hebben ze een snackbar
* neequote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:53 schreef ASSpirine het volgende:
wow, zoveel chinezen
Kunnen jullie allemaal Kung Fu?
Eten jullie elke dag chinees? Das kei lekker man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |