Uhuh, all of me.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:16 schreef Janetje het volgende:
Moet die foto nou godverdomme zo grootwhehehehe...
Zeg cerror, krijg ik jou voor mn verjaardag?
quote:
Rrrrawwww.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof..
Ik kom je wel een keer ophalen..
Mensen.. thanks![]()
Of sla een fokker aan de haakquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:29 schreef DeLeider het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeerddat je nog maar lang vrijgezel mag blijven zodat je veel kan fokken
òf ze krijgt iets met een fokker..quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:29 schreef DeLeider het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeerddat je nog maar lang vrijgezel mag blijven zodat je veel kan fokken
Hou je bek, lelijk grafkankerwijfquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:24 schreef blauw_muisje het volgende:
dom wijf
Was die date een fokker?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
òf ze krijgt iets met een fokker..
òf ze krijgt iets met iemand die zo slecht in bed is dat J ondertussen kan fokken
Zijn ze nou wéér vergeten PUB op slot te doen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:24 schreef blauw_muisje het volgende:
dom wijf
jij komt niet eens zo ver manquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
als dat nou eensch samenging
dan val ik al af, gelukkig
Neuh, maar wat niet is...quote:
Ah, een sfeertopicquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hou je bek, lelijk grafkankerwijf![]()
Niet dat ik weet, hehehe! Anders is het best lullig dat ze hier al gepost heeft dat het niks gaat wordenquote:
quote:
Maar wel humor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, een sfeertopic
Ontroerend
[..]
Niet dat ik weet, hehehe! Anders is het best lullig dat ze hier al gepost heeft dat het niks gaat worden
Anoniem linkjes emailen is tofquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:34 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
Maar wel humor.
Ik zal z'n e-mailadres wel even uit J. ontvreemden.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:11 schreef Snakey het volgende:
Gefeliciteerd Janetje.![]()
[afbeelding]
Ik neem er vast een.![]()
En zo herkennen we de echte mod.. tequilla voor 10'en..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |